• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Informació Dies díficils: suport entre companys

Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.656
Premis
5
Bona tarda,

Som conscients que aquests dies estan resultant difícils per moltes persones, ja no només a nivell del coronavirus, sinó per causa del confinament extrem, falta de relacions socials, etc.

Deixarem obert aquest fòrum de suport entre companys per tots aquells que vulgueu parlar de qualsevol tema no relacionat amb les motos, demanar consells o ajuda en algun sentit, o simplement desfogar-vos escrivint sobre qualsevol tonteria.

Dir-vos que aquests fils no sortiran a les pestanyes principals del panell superior del fòrum, sinó que sortiran a la pestanya "Companys". Tampoc seran difosos a les xarxes socials.

Salut
 
Última edició:
J.M

J.M

Com es caminava?
20 Feb 2020
248
626
Premis
13
Barcelona / Granollers
Moto
Triumph Speedmaster 900
Bona tarda,

Som conscients que aquests dies estan resultant difícils per moltes persones, ja no només a nivell del coronavirus, sinó per causa del confinament extrem, falta de relacions socials, etc.

Deixarem obert aquest fòrum de suport entre companys per tots aquells que vulgueu parlar de qualsevol tema no relacionat amb les motos, demanar consells o ajuda en algun sentit, o simplement desfogar-vos escrivint sobre qualsevol tonteria.

Dir-vos que aquests fils no sortiran a les pestanyes principals del panell superior del fòrum, sinó que sortiran a la pestanya "Companys". Tampoc seran difosos a les xarxes socials.

Salut
Ei! Això diu molt de la nostra comunitat!
Em sembla fantàstic i de fet no descarto fer "teràpia" amb vosaltres, perquè això s'està fent molt dur!
Gran idea, Roger!
 
Burkat450R

Burkat450R

Com es caminava?
OffRoader
4 Abr 2020
241
402
Premis
7
Moto
Bultaco juntior 75c.c/Beta tr39/Gas gas ec125R/ktm exc450-r/honda CBR 600 f2/ suzuki gs500e / Kawasaki klx 650r
Hem torno a reiterar ... És un gran fòrum d'on crec que hem podrem treure grans beneficis en el sentit motard/ humà jo tampoc descarto fer teràpia amb tots vosaltres... gràcies
 
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Doncs jo estaré encantat de llegir el que posseu....jo tinc aficions "indoor" i la veritat ès que com que surto de casa per comprar i anar a la feina, tampoc ho paso tan malament. Al final és molt de cap, portar-ho el millor possible i confiar que això és temporal si fem bondat.
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Doncs jo estaré encantat de llegir el que posseu....jo tinc aficions "indoor" i la veritat ès que com que surto de casa per comprar i anar a la feina, tampoc ho paso tan malament. Al final és molt de cap, portar-ho el millor possible i confiar que això és temporal si fem bondat.
Doncs si compi. Jo sóc bastant com tu. Entre internet, la moto al garatge, videojocs amb amics, llibres i el telèfon mòbil, la veritat és que no em falta de res. Bueno si, l'esport, però em vaig comprar una bici estàtica a Amazon i m'ha anat de conya posada al balcó.

Per contra a casa si que he viscut que el meu pare recaigui d'una depressió, amb crisis d'ansietat, que feia 20 anys que havia deixat enrrere, i he hagut d'anar a l'hopsital en ple Covid perquè ma mare tenia el ritme cardíac per tot plegat molt elevat. Mira, la part bona és que jo estava a casa al estar de baixa laboral i he pogut ajudar. Jo crec que d'aquí un temps es començarà a parlar dels efectes psicològics i mentals que ha tingut la pandèmia en les persones més fràgils i més grans.
 
  • Like
Reaccions: Burkat450R i Serra
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Doncs si compi. Jo sóc bastant com tu. Entre internet, la moto al garatge, videojocs amb amics, llibres i el telèfon mòbil, la veritat és que no em falta de res. Bueno si, l'esport, però em vaig comprar una bici estàtica a Amazon i m'ha anat de conya posada al balcó.

Per contra a casa si que he viscut que el meu pare recaigui d'una depressió, amb crisis d'ansietat, que feia 20 anys que havia deixat enrrere, i he hagut d'anar a l'hopsital en ple Covid perquè ma mare tenia el ritme cardíac per tot plegat molt elevat. Mira, la part bona és que jo estava a casa al estar de baixa laboral i he pogut ajudar. Jo crec que d'aquí un temps es començarà a parlar dels efectes psicològics i mentals que ha tingut la pandèmia en les persones més fràgils i més grans.
ho sento!
em sap greu!
Com estan ara?
Com és que vas haver d'agafar la baixa, un accident o quelcom?
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
ho sento!
em sap greu!
Com estan ara?
Com és que vas haver d'agafar la baixa, un accident o quelcom?
Bueno van fent, a veure si millora especialment mun pare mica en mica hehe. Segur que si.
Doncs jo vaig caure del llit dormint i em vaig trencar la clavícula :LOL::LOL:

Just abans del confinament, ja és casualitat. Demà torno a la feina i no m'ha vist ni un sol traumatòleg, així que imagina. Perquè sé que ha estat un moment dur per tot el sistema i tinc ganes de treballar i posar el meu granet de sorra, que sinó ja et dic jo que no tornaria a treballar sense saber que estic bé per fer-ho.
 
Ray Fields Rider

Ray Fields Rider

Motoaddicte
27 Abr 2020
147
370
Premis
13
Berguedà i el Món sencer
www.youtube.com
Moto
Kawasaki Z900 Full 2018
Molt bona iniciativa, Roger! És genial poder comptar amb una colla de persones que desinteressadament et poden ajudar a fer del confinament un fet menys estressant. Sou uns cracks!
Per cert, Non-stop, tant de bo tot estigui anant cap a millor i que ben aviat tot sigui només un record del qual haver après més encara. Una abraçada!
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Molt bona iniciativa, Roger! És genial poder comptar amb una colla de persones que desinteressadament et poden ajudar a fer del confinament un fet menys estressant. Sou uns cracks!
Per cert, Non-stop, tant de bo tot estigui anant cap a millor i que ben aviat tot sigui només un record del qual haver après més encara. Una abraçada!
Merciiii company (y)
 
Burkat450R

Burkat450R

Com es caminava?
OffRoader
4 Abr 2020
241
402
Premis
7
Moto
Bultaco juntior 75c.c/Beta tr39/Gas gas ec125R/ktm exc450-r/honda CBR 600 f2/ suzuki gs500e / Kawasaki klx 650r
Ostres non-stop...hem sap g greu la situació que estàs visquen , i et donc tots els meus anims.però jo sóc una persona positiva , I sempre penso que les coses passen per un motiu el qual nosaltres no coneixem n'hi tampoc podríem entendre. i que de tot el dolent que ens pasa a la vida serveix per a valorar el que tenim hi ha millorar personalment...

Salut benzina i gas una abraçada company
 
  • Like
Reaccions: Roger X-ADV
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Roger Ruta en moto Adventure Experience 2023 els dies 20 i 21 de Maig Rutes en moto 2
perlanegraviajes Vídeos Uns dies per Ordesa MotoVlogs propis 0
oriolxr Ruta en moto Transpirenenca exprés en 3 dies Cròniques sobre motociclisme 7
Roger OffRoad Eutichesbook OffRoad 2021 - dies 1 i 2 d'octubre Eutichesbook 0
Caracol_adventure Ruta en moto Ruta 2 dies off cap de setmana Rutes en moto 3
Roger Ruta en moto 7 dies de lliure mobilitat. Els gaudiràs? Espai de debat 11
C ANULADA PER RESTRICCIONS Ruta per el Maestrazgo sur, els dies 29 i 30 d'octubre Sortides anteriors 0
Nikokaos Ruta en moto AJORNADA !! Ruta 2 dies: Banyoles - Andorra - Banyoles Rutes en moto 8
Edutarraco Crònica Dos dies de sortides Cròniques sobre motociclisme 1
Nikokaos Consells Equipació per a sortir a rodar els 365 dies Espai de debat 24
Roger X-ADV Vídeos Pel·lícules moteres per veure aquests dies Espai de debat 12
Roger X-ADV Dubte Com porteu aquests dies confinats? Espai de debat 4
Roger Ruta en moto Volta a Catalunya en moto de 3 dies Rutes en moto 4
Roger Notícia 47 víctimes en accident de moto en els primers 45 dies de l'any Espai de debat 0
Roger X-ADV Dubte Un bon suport per moto trail per portar el mòbil Espai de debat 5
MarkusWelvis Suport per GPS Garmin Zumo Honda NC750X Mecànica de motos i recopilatoris 0
Bascu Consells Suport per a mòbils Mecànica de motos i recopilatoris 13
Roger - EMERGÈNCIA - Tramitació de situacions d'emergència o sol·licituds de suport a companys del fòrum Situacions d'emergència o sol·licituds de suport 1
Qim44 Ruta en moto Sortida per donar suport a la manifestació de la Plataforma en Defensa de l'Ebre Rutes en moto 4

Fils similars