Dilluns 9 (¿?), sortida "bon pare de familia", cap al Tarraconés. BCN, Querol, Pont d'Armentera

Afegit al Calendari 05-11-20

carlosg

Rodant
Premis
4
No vaig poder fer la ruta dijous 5 com estava previst, i ben greu que em sap, i em planteijo fer-la dilluns dia 9, si no es torcen les coses...

Per no ser irresponsable sortint en cap de setmana, estic preparant una sortida el dijous 5 (si el tiempo lo permite y con permiso, por el momento, de la autoridad competente) desde Barcelona, curta (uns 200 km) amb possible itinerari: Barcelona, Querol, Pont d'Armentera, Pontons . Jo la faré amb la Norton, aixì que serà a velocitat sossegada. Poso la foto de la ruta, tot i que probablement de tornada a Vilafranca jo agafaré la autopista...

De la web de la Gene, restriccions a la mobilitat

• No es pot entrar ni sortir de Catalunya.
  • Durant el cap de setmana no es pot sortir ni entrar del municipi des de les 6 h de divendres fins a les 6 h de dilluns.
I per cert, per els politics el cap de setmana comença a les 6 del mati del DIVENDRES !!!

Adjunts

• Image 30-10-20 at 05.37.jpg
    Image 30-10-20 at 05.37.jpg
    382,2 KB · Visites: 67
Última edició:

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
Premis
5
Per no ser irresponsable sortint en cap de setmana, estic preparant una sortida el dijous 5 (si el tiempo lo permite y con permiso, por el momento, de la autoridad competente) desde Barcelona, curta (uns 200 km) amb possible itinerari: Barcelona, Querol, Pont d'Armentera, Pontons . Jo la faré amb la Norton, aixì que serà a velocitat sossegada. Poso la foto de la ruta, tot i que probablement de tornada a Vilafranca jo agafaré la autopista...

De la web de la Gene, restriccions a la mobilitat

• No es pot entrar ni sortir de Catalunya.
  • Durant el cap de setmana no es pot sortir ni entrar del municipi des de les 6 h de divendres fins a les 6 h de dilluns.
I per cert, per els politics el cap de setmana comença a les 6 del mati del DIVENDRES !!!
Afegit al calendari, gràcies per la proposta!

T'assigno al perfil el premi virtual per organitzar rutes obertes pels altres membres del fòrum Carlos (y)

Gràcies!

carlosg

Rodant
Premis
4
Ja tinc la següent preparada, pero en aquesta època de l'any tot depen molt de la meteo. Amb armilla i guants calefactats no es passa fred. Pero com el conte d'en Monterrosso, quan es va aixecar, la placa de gel encara hi era

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
Premis
5
Doncs si no hi ha contraordres a intendència i el temps ho permet, pot ser que m'apunti. Ja direu hora i lloc de sortida, si no ho heu dit ja.✌️

carlosg

Rodant
Premis
4
Per ara, només surto jo, desde el centre de Barcelona, si et va bé podem quedar al palau de Pedralbes a les 9 del mati de dijous. Si no, podem quedar a la gasolinera BP de Sant Vicens dels Horts a dos quarts de deu... si no et va bé proposa tu algun lloc. El navegador em dona 3 hores i 20. Sumant parades son unes 4 hores. Tot això, es clar, depen del temps que faci, aixì que fins dimecres no ho puc confirmar...

Adjunts

• Image 3-11-20 at 07.08.jpg
    Image 3-11-20 at 07.08.jpg
    270,1 KB · Visites: 45

GEORGECAT

Premis
5
Jo no puc confirmar fins a última hora (mare gran i ja se sap) esperem que passi el dia d'avui i demà en parlem, ok?.✌️

GEORGECAT

Premis
5
Bé, en un principi no hi ha cap problema Carlosg, podem quedar si et va bé, es clar.
Ho del lloc parlem-ho, per on em de sortir?.
Per ara, només surto jo, desde el centre de Barcelona, si et va bé podem quedar al palau de Pedralbes a les 9 del mati de dijous. Si no, podem quedar a la gasolinera BP de Sant Vicens dels Horts a dos quarts de deu... si no et va bé proposa tu algun lloc. El navegador em dona 3 hores i 20. Sumant parades son unes 4 hores. Tot això, es clar, depen del temps que faci, aixì que fins dimecres no ho puc confirmar...

carlosg

Rodant
Premis
4
Bé, en un principi no hi ha cap problema Carlosg, podem quedar si et va bé, es clar.
Ho del lloc parlem-ho, per on em de sortir?.
Com et deia a la misatgeria m'ha sortit un problema amb la feina que he d'enllestir abans de divendres. I em sap molt greu, perque en general respecto els compromisos. Pero noi, es impossible aquesta vegada

Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Roger Xat Preguntes Jurídiques amb Gabinet Espai Iuris el pròxim Dilluns 15 Preguntes Jurídiques amb Gabinet Iuris 74
Non-stop Notícia Alt Urgell i Andorra formen una unitat comarcal per la mobilitat a partir de dilluns Espai de debat 2
Pep Aràgo Passem a confinament comarcal dilluns 8 de febrer Un Cafè Ràpid 22
fisgonator Notícia Passejada de dilluns Rutes en moto 3
Sanodrac Barcelona passa dilluns a la fase 1!! MotoVlogs propis 4
Serra Ruta en moto sortida demà Rutes en moto 0
jordiTR63 Crònica Sortida 05-09-2021 : La Ruta del Císter Cròniques 0
jordiTR63 Crònica Sortida 01-09-2021 : Bassella - El Miracle - Santuari de Pinós Cròniques 4
JCThorgal Ruta en moto Sortida al village des ostréiculteurs Sortides anteriors 111
Nikokaos Ruta en moto Sortida des de Banyoles cap a Ripoll i després.... Sortides anteriors 1
Loxicdelamola Sortida aquest dissabte i diumenge Pirineu, Bielsa, Castejon de Sos i per allà Sortides anteriors 5
jordiTR63 Crònica Sortida 01-08-2021 : Agost a la fresca Cròniques 3
J Ruta en moto Sortida diumenge, 23/05 Sortides anteriors 3
G Ruta en moto Sortida demà desde Vilafranca Penedes Rutes en moto 2
Gabivolador Crònica Sortida Off-Road Osona/Bages Cròniques 11
Tranquil Crònica Sortida cap a La Garrotxa Cròniques 11
Jaumenovas Ruta en moto Sortida a Rellinars i Castellbisbal Rutes en moto 0
M OffRoad Sortida divendres 2 Abril 2021 Sortides anteriors 7
jordiTR63 Ruta en moto Sortida 29-03-2021 : On The Road Again Rutes en moto 1
Loxicdelamola Crònica Fotillos Sortida pel Pallars i Noguera Cròniques 21
JordiRT Ruta en moto Primera sortida permesa! Rutes en moto 0
Mario G. Ruta en moto Qui voldría fer una sortida fins a Port Bou per la costa? Rutes en moto 11
manel_pa OffRoad Primera sortida any 2021 Grups dinàmics de sortides 4
Serra Ruta en moto 8a sortida Giromoter@s Rutes en moto 4
Nikokaos 7a Sortida GIROMOTER@S: Directes al Mazinger Z !! Sortides anteriors 9
T Ruta en moto Algù s'apunta a una sortida pel Garraf el dìa 31 ò el dia 2 de gener.? Rutes en moto 8
Arnaubarruera Ruta - Lleida Sortida diumenge 20 de desembre Rutes en moto 9
Loxicdelamola Sortida 8 desembre ruta offroad fàcil entre lalt camp i la conca de barbera Sortides anteriors 10
Nikokaos 6a sortida GIROMOTER@S Ruta oberta: Banyoles - Cantallops - Port de la Selva - Banyoles Sortides anteriors 2
Gabivolador Ruta en moto Sortida Osona, Garrotxa i Ripollès Rutes en moto 9
C Vídeos Sortida en Norton per Igualada-Querol-Pont d'Armentera Espai de debat 6
Nikokaos 5a Sortida GIROMOTER@S 12/11/2020: Banyoles-Olot-Pantà de Sau-Angles-Girona-Banyoles Sortides anteriors 4
Pep Aràgo Ruta en moto Sortida dijous 12 Nov Rutes en moto 54
C Sortida cap a Peramola i Solsona el dijous 19 de Novembre (si el tiempo lo permite) Sortides anteriors 2
C Sortida Osor, Ripoll, Berga, Solsona el dijous 29. Sortida 0830 Sortides anteriors 11
Pep Aràgo Ruta en moto Sortida Curta Masies de Voltregà-Bracons-Vidrà-Les Lloses-St Boi de Lluç.-Masies de Voltr. Rutes en moto 2
D Sortida d'aquest cap de setmana Sortida dema dissabte de Terrassa Rutes en moto 2
Nikokaos 4a SORTIDA GIROMOTER@S dia 24/10/2020 Sortides anteriors 9
Bascu73 Ruta en moto Sortida aquest cap de setmana Rutes en moto 7
Nikokaos Sortida d'aquest cap de setmana 3a SORTIDA GIROMOTER@S Rutes en moto 5
Nikokaos Sortida d'aquest cap de setmana 2a SORTIDA GIROMOTER@S Rutes en moto 1
jordiTR63 Crònica Sortida 12-10-2020 : Unchained Cròniques 1
cargols2rodes Ruta en moto Sortida Baronia de Sant Oïsme Rutes en moto 4
jordiTR63 Crònica Sortida 4-10-2020 : Get Ready Cròniques 8
Nikokaos Sortida d'aquest cap de setmana Sortida Puig de la Collada Verda Rutes en moto 4
jordiTR63 Crònica Sortida 13-09-2020 : Flowing Cròniques 7
AlbertXT1200 Ruta en moto Dissabte 12/9 - Sortida Osona - Berguedà - Solsonès i tornar Rutes en moto 2
AlbertXT1200 Sortida llarga dia sencer - Dimarts 1 de setembre - Editat/# Rutes en moto 45
S Ruta - BCN Primera sortida Grups dinàmics de sortides 7
Edutarraco Vídeos Vídeo de la sortida d'avui MotoVlogs propis 2

Fils similars

A dalt