C
carlosg
Rodant
- 22 Oct 2020
- 50
- 110
- Premis
- 4
No vaig poder fer la ruta dijous 5 com estava previst, i ben greu que em sap, i em planteijo fer-la dilluns dia 9, si no es torcen les coses...
Per no ser irresponsable sortint en cap de setmana, estic preparant una sortida el dijous 5 (si el tiempo lo permite y con permiso, por el momento, de la autoridad competente) desde Barcelona, curta (uns 200 km) amb possible itinerari: Barcelona, Querol, Pont d'Armentera, Pontons . Jo la faré amb la Norton, aixì que serà a velocitat sossegada. Poso la foto de la ruta, tot i que probablement de tornada a Vilafranca jo agafaré la autopista...
De la web de la Gene, restriccions a la mobilitat
Per no ser irresponsable sortint en cap de setmana, estic preparant una sortida el dijous 5 (si el tiempo lo permite y con permiso, por el momento, de la autoridad competente) desde Barcelona, curta (uns 200 km) amb possible itinerari: Barcelona, Querol, Pont d'Armentera, Pontons . Jo la faré amb la Norton, aixì que serà a velocitat sossegada. Poso la foto de la ruta, tot i que probablement de tornada a Vilafranca jo agafaré la autopista...
De la web de la Gene, restriccions a la mobilitat
- No es pot entrar ni sortir de Catalunya.
- Durant el cap de setmana no es pot sortir ni entrar del municipi des de les 6 h de divendres fins a les 6 h de dilluns.
Adjunts
Última edició: