Clubs i agrupacions dinar giromoter

• Motorista convidat! Aquí tens les principals eines per organitzar-te i gaudir de la moto en companyia aquest estiu:
  • Motorista convidat! Obrim un espai dedicat a la compra, a la venda i a l'intercanvi de motos, d'accessoris i d'equipament. Fes una ullada a com funciona fent clic aquí.

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
Premis
18
Hola!
Els de província de Girona estem pensant en muntar un dinar per conèixer nos, la iniciativa és de @Nikokaos i jo faig una mica d'organització
De moment proposem 4 dates per votar al següent enllaç:
La que tingui més vots farem el dinar, buscarem un lloc al voltant de Girona per anar a dinar. Si algú es vol apuntar que entri a votar!

JoanBP

Com es caminava?
Premis
7
Hola!
Els de província de Girona estem pensant en muntar un dinar per conèixer nos, la iniciativa és de @Nikokaos i jo faig una mica d'organització
La que tingui més vots farem el dinar, buscarem un lloc al voltant de Girona per anar a dinar. Si algú es vol apuntar que entri a votar!
Si feu unaltre dinar gironí, sisplau aviseu. M'agradarà venir.

Marta

Motoaddicte
Premis
12
Hola!
No vaig estar al cas, sap greu

A dalt