• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Formació Directe cap a l'A2

Bascu

Bascu

Grup Sanguini: 98 octans
3 Jun 2020
256
665
Premis
6
Encara trigaran, ara mateix toca esperar a que la DGT faci un permís provisional, unes dues setmanes. Després quan l'instructor digui que em veu apte podré demanar data per pujar a d'examen. I pel que tinc entens a BCN hi ha cua de mesos per examen.

Espero que els temps que fa que círculo amb la Bicha m'ajudi una mica, suposo que em treuran molt vicis XD
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.185
2.550
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Dons intenta practicar aquests temps a condïr sense vicis, estic segur que si jo ara pujés a exàmen tant de moto com de cotxe hem suspenien segur. Apart de que fa més de 16 anys que no condueixo cap vehícle amb marxes ??
 
  • Haha
Reaccions: mami_en_moto
Bascu

Bascu

Grup Sanguini: 98 octans
3 Jun 2020
256
665
Premis
6
El permís de la DGT ha arribat abans del que m'esperava. Ja estic parlant amb l'autoescola per demanar dia, el problema és que ara es fa fosc tan d'hora que hauré de fer les classes de dia o a primera hora de la tarda. Bé, això com sóc autònom encara m'ho puc manegar.

El que passa és que tinc un petit problema, encara que tinc el comunicador Cardo instal·lat al casc, sembla que per les classes cal portar uns auriculars amb jack 3,5. He provat uns que tinc a casa, però un infern posar i treure's el casc sense fer-me mal a les orelles (coi, que cutrada de sistema). Algú em pot aconsellar algun "apaño" per connectar els altaveus i micro del Cardo que tinc a les seves entrades de jack? Hi ha algun adaptador?
 
mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
582
1.574
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
El permís de la DGT ha arribat abans del que m'esperava. Ja estic parlant amb l'autoescola per demanar dia, el problema és que ara es fa fosc tan d'hora que hauré de fer les classes de dia o a primera hora de la tarda. Bé, això com sóc autònom encara m'ho puc manegar.

El que passa és que tinc un petit problema, encara que tinc el comunicador Cardo instal·lat al casc, sembla que per les classes cal portar uns auriculars amb jack 3,5. He provat uns que tinc a casa, però un infern posar i treure's el casc sense fer-me mal a les orelles (coi, que cutrada de sistema). Algú em pot aconsellar algun "apaño" per connectar els altaveus i micro del Cardo que tinc a les seves entrades de jack? Hi ha algun adaptador?
ostres! i no et poden fer una trucada al teu mòbil i no tenir que instal·lar un altre sistema ? Ara els plans dels mòbils tenen minuts il·limitats jejeje.

Sembla que tindràs el carnet més aviat que jo. La meva autoescola, encara no m'ha dit res de fer una pràctica de circulaciò
 
JoanBP

JoanBP

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
7 Mar 2021
712
1.277
Premis
13
Torroella de Montgrí
Moto
HONDA NC750X ABS
ostres! i no et poden fer una trucada al teu mòbil i no tenir que instal·lar un altre sistema ? Ara els plans dels mòbils tenen minuts il·limitats jejeje.

Sembla que tindràs el carnet més aviat que jo. La meva autoescola, encara no m'ha dit res de fer una pràctica de circulaciò
Els Cardo permeten aparellar-se amb altres sistemes d'intercomunicadors. No conec el sistema de les autoescoles, però pots preguntar-ho.
 
Bascu

Bascu

Grup Sanguini: 98 octans
3 Jun 2020
256
665
Premis
6
Els Cardo permeten aparellar-se amb altres sistemes d'intercomunicadors. No conec el sistema de les autoescoles, però pots preguntar-ho.
Ho sé, hi vaig preguntar sobre la possibilitat de fer servir el Cardo. Però ja em van dir que tenen els seus propis sistemes de comunicació i que fa falta connexió amb jack... tope cutre tot
 
  • Collons
Reaccions: JoanBP
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.185
2.550
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
El permís de la DGT ha arribat abans del que m'esperava. Ja estic parlant amb l'autoescola per demanar dia, el problema és que ara es fa fosc tan d'hora que hauré de fer les classes de dia o a primera hora de la tarda. Bé, això com sóc autònom encara m'ho puc manegar.

El que passa és que tinc un petit problema, encara que tinc el comunicador Cardo instal·lat al casc, sembla que per les classes cal portar uns auriculars amb jack 3,5. He provat uns que tinc a casa, però un infern posar i treure's el casc sense fer-me mal a les orelles (coi, que cutrada de sistema). Algú em pot aconsellar algun "apaño" per connectar els altaveus i micro del Cardo que tinc a les seves entrades de jack? Hi ha algun adaptador?
Si no pots conectar el teu Cardo perquè no et molestin les orelles hauràs de desmuntar els altaveus del teu intercomunicador i així molt probablement no et facin mal, els altaveus interiors + els auriculars és el que molt probablement provoca que et facin mal ;)
 
Bascu

Bascu

Grup Sanguini: 98 octans
3 Jun 2020
256
665
Premis
6
Em fan mal per treure'm el casc, una vegada posats vaig bé, a més a més, em poso el sotocasc perquè es quedin a lloc.
 
Bascu

Bascu

Grup Sanguini: 98 octans
3 Jun 2020
256
665
Premis
6
ostres! i no et poden fer una trucada al teu mòbil i no tenir que instal·lar un altre sistema ? Ara els plans dels mòbils tenen minuts il·limitats jejeje.

Sembla que tindràs el carnet més aviat que jo. La meva autoescola, encara no m'ha dit res de fer una pràctica de circulaciò

Que dius??... però tu les maniobres fa temps que ja les tenies aprovades, no?
 
  • Like
Reaccions: Xavi Canyo
mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
582
1.574
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
Si però encara no em donan data per a fer les pràctiques de circulació. Aquesta setmana aniré directament a l’autoescola a preguntat que pasa. Porto 2 mesos i res de res :(


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
 
  • Like
Reaccions: Xavi Canyo
Bascu

Bascu

Grup Sanguini: 98 octans
3 Jun 2020
256
665
Premis
6
Titus, al final he pogut fer un "apañu" amb el tema dels auriculars, bé... soltant pasta és clar.

He agafat un set d'auriculars i micro per un altre comunicador un V6, que ho porta tot amb el connector Jack. I a més a més, el que em feia més mandra que era treure tot el sistema de Cardo per fer lloc, ho he pogut evitar... com que el meu casc porta espai per posar sistemes d'aquest, simplement moguen cap al darrere de l'orella els altaveus el Cardo i enganxant el nous al lloc on tinc el velcro ja funciona tot. I encara puc fer anar el Cardo.

Està molt bé, perquè d'aquesta manera deixo tots dos sistemes instal·lats mentre durin les pràctiques, que espero que sigui per poc temps.

Pd: si quan acabi tot això algú els necessita podem parlar i per un petit preu els passo al seguent. ;P
 
mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
582
1.574
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
Titus, al final he pogut fer un "apañu" amb el tema dels auriculars, bé... soltant pasta és clar.

He agafat un set d'auriculars i micro per un altre comunicador un V6, que ho porta tot amb el connector Jack. I a més a més, el que em feia més mandra que era treure tot el sistema de Cardo per fer lloc, ho he pogut evitar... com que el meu casc porta espai per posar sistemes d'aquest, simplement moguen cap al darrere de l'orella els altaveus el Cardo i enganxant el nous al lloc on tinc el velcro ja funciona tot. I encara puc fer anar el Cardo.

Està molt bé, perquè d'aquesta manera deixo tots dos sistemes instal·lats mentre durin les pràctiques, que espero que sigui per poc temps.

Pd: si quan acabi tot això algú els necessita podem parlar i per un petit preu els passo al seguent. ;P

Ja et diré si necessito el xaxiguai sistema. Encara no tinc notícies de l’autoescola però ja aniré a pressionar una mica

giphy.gif



Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
 
  • Haha
  • Like
Reaccions: Bascu i Xavi Canyo
Bascu

Bascu

Grup Sanguini: 98 octans
3 Jun 2020
256
665
Premis
6
[Tomás Molina Mode ON]: Mooolt bon diaaaa [Tomás Molina Mode OFF]

Bé, ja porto dues pràctiques de circulació, i coi que cutre em va sortir el segon dia. La primera pràctica, tot i que vaig cometre errades, sembla que el meu instructor no em va veure malament, de fet em va treure per les rondes i tot. I el segon van començar a fer el circuit de Montjuïc... però nanos, semblava que portava per primer cop una moto, posava marxes que no tocaven, feia els stops com cedas, i el cedas com stop i més a més em ficava per carrers que no eren el que em deia... Total, tot malament. De fet, jo mateix li vaig dir en deixar la moto, que estava molest amb mi mateix...

Crec que no va ajudar que el sistema que vaig instal·lar, el V6 feia mala connexió amb els seus aparells i no sentia a l'instructor. Per sort portava uns auriculars normals i van parar al posar-mels.

I jo que estava content amb la primera pràctica... Arrgh!! Quines coses que passen amb tot això, algunes vegades et quedes amb un sentiment que has fet el babau tremendo
 
  • Like
Reaccions: JoanBP
JoanBP

JoanBP

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
7 Mar 2021
712
1.277
Premis
13
Torroella de Montgrí
Moto
HONDA NC750X ABS
[Tomás Molina Mode ON]: Mooolt bon diaaaa [Tomás Molina Mode OFF]

Bé, ja porto dues pràctiques de circulació, i coi que cutre em va sortir el segon dia. La primera pràctica, tot i que vaig cometre errades, sembla que el meu instructor no em va veure malament, de fet em va treure per les rondes i tot. I el segon van començar a fer el circuit de Montjuïc... però nanos, semblava que portava per primer cop una moto, posava marxes que no tocaven, feia els stops com cedas, i el cedas com stop i més a més em ficava per carrers que no eren el que em deia... Total, tot malament. De fet, jo mateix li vaig dir en deixar la moto, que estava molest amb mi mateix...

Crec que no va ajudar que el sistema que vaig instal·lar, el V6 feia mala connexió amb els seus aparells i no sentia a l'instructor. Per sort portava uns auriculars normals i van parar al posar-mels.

I jo que estava content amb la primera pràctica... Arrgh!! Quines coses que passen amb tot això, algunes vegades et quedes amb un sentiment que has fet el babau tremendo
Tots tenim un mal dia, però només un, eh!!?
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.185
2.550
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Tranquil Bascu, només has de parar més atenció i treuret de sobre tots el vicis de la conducció diaria que son difícils d'arraconar.
Unes practiques més i segur t'en surts.
I si @Roger no va errat, Moltes Felicitats per l'aniversari !!!
 
Bascu

Bascu

Grup Sanguini: 98 octans
3 Jun 2020
256
665
Premis
6
MMmm.. Per poc, @Roger (i @Xavi Canyo), es el dia 12... però moltes gràcies igualment! ?
 
  • Like
Reaccions: Roger
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Bascu Formació ... I ara ja toca "Directe cap a l'A" Espai de debat 9
Serra Quina moto de 2021 espereu amb candeletes veure en directe? Espai de debat 24
G Ruta - Girona 10/06/23 Girona-Cadaques (vermmuth)- Peralada (dinar) - Tornada cap escu a casa seu Rutes Obertes 32
Fran Mataró Crònica Rutita al Cap de Creus amb esmorza sota el far. Cròniques sobre motociclisme 3
Despertaferro Des de Lleida als Ports i Tinença de Benifassà i cap a Lleida Sortides anteriors 2
Nikokaos Ruta en moto Sortida des de Banyoles cap a Ripoll i després.... Sortides anteriors 1
raulsade Ruta en moto Cap de setmana al Delta de l'Ebre Rutes en moto 3
cesarserpi Consells Euskadi, Asturies, Galícia, Porto, Lisboa, Segòvia, Madrid, Conca, València i cap a casa Rutes en moto 7
Arnaubarruera Ruta en moto Ruteta de cap de setmana per CAT Cròniques sobre motociclisme 1
Caracol_adventure Ruta en moto Ruta 2 dies off cap de setmana Rutes en moto 3
Tranquil Crònica Sortida cap a La Garrotxa Cròniques sobre motociclisme 11
Jaumenovas Crònica De ruta cap a Montferri Cròniques sobre motociclisme 2
Mario G. El Bri con la G... BRICOLAGE! Cap. 1-L'amortidor de direcció Mecànica de motos i recopilatoris 8
Mario G. Off Topic Ja es aquí el cap de setmana... Un Cafè Ràpid 2
C Sortida cap a Peramola i Solsona el dijous 19 de Novembre (si el tiempo lo permite) Sortides anteriors 2
C Dilluns 9 (¿?), sortida "bon pare de familia", cap al Tarraconés. BCN, Querol, Pont d'Armentera Sortides anteriors 9
Bascu73 Ruta en moto Sortida aquest cap de setmana Rutes en moto 7
AlbertXT1200 Col d'Orgambidé i tornar a casa / cap de setmana / 5 - 6 Setembre Rutes en moto 10
Roger Sortida d'aquest cap de setmana Tens MOTO-PLAN per aquest cap de setmana? Rutes en moto 0
Sanodrac Ruta en moto Sortida trail aquest cap de setmana Rutes en moto 10
Roger Royal Enfield Himalayan, una trail de cap a peus per usuaris de l'A2 Espai de debat 0

Fils similars