• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Formació Directe cap a l'A2

Bascu

Bascu

Grup Sanguini: 98 octans
3 Jun 2020
255
662
Premis
6
Bon "deía" a tots!!

Bé, doncs ja està fet, el passat divendres em vaig apuntar a l'autoescola per treure'm el carnet A2 de moto. Tinc moltes ganes de tornar a agafar una 500cc (sí, a les pràctiques que vaig fer fa un any, vaig fer la meitat de les classes amb una de 500 i no de 125 com tocava :LOL:)

Total, que ara toca la teòrica. Que porto bastant bé perquè fa un mes que ja estic fent test per meu compte.

El que em fa més por és el circuit curt, que no vaig poder fer any passat per la Covid... només vaig fer pràctiques del llarg. El de circulació suposo que hauré de corregir molts vicis... però no em preocupa tant.

Moltes ganes de treure'm el teòric i agafar les motos. Gaaaaass!
✌️
 
Bascu

Bascu

Grup Sanguini: 98 octans
3 Jun 2020
255
662
Premis
6
Nanos, ara mateix tots el test en l'app en surten com "apto"... estic pensant ja a pujar al teòric. Faré una altra volta en mode examen a veure com surten.

Què dieu vosaltres? Pujo?...

Collons, em poso nerviós tan sols de pensar a pujar encara que estic molt segur de fer-ho bé.... argh!

Tinc ganes d'anar als circuits...

Argh! crec que estic escrivint per mi mateix (que trist, que cutre)
 
  • Love
Reaccions: Serra
mushu903

mushu903

Cul quadrat
29 Gen 2021
76
168
Premis
4
Nanos, ara mateix tots el test en l'app en surten com "apto"... estic pensant ja a pujar al teòric. Faré una altra volta en mode examen a veure com surten.

Què dieu vosaltres? Pujo?...

Collons, em poso nerviós tan sols de pensar a pujar encara que estic molt segur de fer-ho bé.... argh!

Tinc ganes d'anar als circuits...

Argh! crec que estic escrivint per mi mateix (que trist, que cutre)
puja!!! Gassss
 
  • Like
Reaccions: Bascu
mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
579
1.570
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
Nanos, ara mateix tots el test en l'app en surten com "apto"... estic pensant ja a pujar al teòric. Faré una altra volta en mode examen a veure com surten.

Què dieu vosaltres? Pujo?...

Collons, em poso nerviós tan sols de pensar a pujar encara que estic molt segur de fer-ho bé.... argh!

Tinc ganes d'anar als circuits...

Argh! crec que estic escrivint per mi mateix (que trist, que cutre)
Jo he pujat aques dilluns i ahir vaig tenir el Apte ;)

Lo que havia fet dies abans era fer test de l'autoescola com boiga jejej però a l'examen han vingut 5 o 6 preguntes que mai havia vist als test. Lo que et recomano, busca uns test fora de l'autoescola per practicar una mica. Pero puja sense por ;) segur que ho faràs bé!!!! :)
 
Bascu

Bascu

Grup Sanguini: 98 octans
3 Jun 2020
255
662
Premis
6
De fet ja portava unes quantes bones setmanes abans fent test de todotest, però aquestes setmanes he fet els de l'app de l'autoescola.

Bé, acabo de demanar cita per al certificat mèdic
 
mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
579
1.570
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
Veuràs que anirà tot molt bé!!!

giphy.gif



Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
 
juditjuditt

juditjuditt

Cul quadrat
10 Mar 2021
69
162
Premis
6
Bon "deía" a tots!!

Bé, doncs ja està fet, el passat divendres em vaig apuntar a l'autoescola per treure'm el carnet A2 de moto. Tinc moltes ganes de tornar a agafar una 500cc (sí, a les pràctiques que vaig fer fa un any, vaig fer la meitat de les classes amb una de 500 i no de 125 com tocava :LOL:)

Total, que ara toca la teòrica. Que porto bastant bé perquè fa un mes que ja estic fent test per meu compte.

El que em fa més por és el circuit curt, que no vaig poder fer any passat per la Covid... només vaig fer pràctiques del llarg. El de circulació suposo que hauré de corregir molts vicis... però no em preocupa tant.

Moltes ganes de treure'm el teòric i agafar les motos. Gaaaaass!
✌️
Si me’l vaig treure jo q venia de la bicicleta, ho tindràs facilissiim!!! Sort!!! ✊?✊??
 
Carmeta

Carmeta

Grup Sanguini: 98 octans
9 Gen 2021
261
691
Premis
12
Bueno, nanos!

El divendres vaig pujar a teòric del A2 i ja puc dir que.... APTE!! ZERO ERRADES TITUS!! ZERO!!

Ara a agafar les màquines!!! GAASSSS
Enhorabona @Bascu, ara quina moto et compraràs quan ja tunguis el carnet definitiu? Faràs com el @mushu903 i aniràs a rodar i rodar sense parar ni per saludar al fòrum??
Salut i gaaassss!??
 
Bascu

Bascu

Grup Sanguini: 98 octans
3 Jun 2020
255
662
Premis
6
Ui no! Per la pròxima moto encara em queda. Treure'm l'A2 és més que res per dos motius, poder fer els cursos de seguretat de l'Institut Honda que demanen mínim A2 per moto de marxes i també perquè l'assegurança em surti més barata quan canviï la moto.
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Bascu Formació ... I ara ja toca "Directe cap a l'A" Espai de debat 8
Serra Quina moto de 2021 espereu amb candeletes veure en directe? Espai de debat 24
G Ruta - Girona 10/06/23 Girona-Cadaques (vermmuth)- Peralada (dinar) - Tornada cap escu a casa seu Rutes Obertes 32
Fran Mataró Crònica Rutita al Cap de Creus amb esmorza sota el far. Cròniques sobre motociclisme 3
Despertaferro Des de Lleida als Ports i Tinença de Benifassà i cap a Lleida Sortides anteriors 2
Nikokaos Ruta en moto Sortida des de Banyoles cap a Ripoll i després.... Sortides anteriors 1
raulsade Ruta en moto Cap de setmana al Delta de l'Ebre Rutes en moto 3
cesarserpi Consells Euskadi, Asturies, Galícia, Porto, Lisboa, Segòvia, Madrid, Conca, València i cap a casa Rutes en moto 7
Arnaubarruera Ruta en moto Ruteta de cap de setmana per CAT Cròniques sobre motociclisme 1
Caracol_adventure Ruta en moto Ruta 2 dies off cap de setmana Rutes en moto 3
Tranquil Crònica Sortida cap a La Garrotxa Cròniques sobre motociclisme 11
Jaumenovas Crònica De ruta cap a Montferri Cròniques sobre motociclisme 2
Mario G. El Bri con la G... BRICOLAGE! Cap. 1-L'amortidor de direcció Mecànica de motos i recopilatoris 8
Mario G. Off Topic Ja es aquí el cap de setmana... Un Cafè Ràpid 2
C Sortida cap a Peramola i Solsona el dijous 19 de Novembre (si el tiempo lo permite) Sortides anteriors 2
C Dilluns 9 (¿?), sortida "bon pare de familia", cap al Tarraconés. BCN, Querol, Pont d'Armentera Sortides anteriors 9
Bascu73 Ruta en moto Sortida aquest cap de setmana Rutes en moto 7
AlbertXT1200 Col d'Orgambidé i tornar a casa / cap de setmana / 5 - 6 Setembre Rutes en moto 10
Roger Sortida d'aquest cap de setmana Tens MOTO-PLAN per aquest cap de setmana? Rutes en moto 0
Sanodrac Ruta en moto Sortida trail aquest cap de setmana Rutes en moto 10
Roger Royal Enfield Himalayan, una trail de cap a peus per usuaris de l'A2 Espai de debat 0

Fils similars