RE CO LLONS
Aquest matí he pujat per... quarta vegada i recollons... un altre cop trepitjant la planxa!!! ? ?
Es que ja no sé què coi estic fent, per ara mateix zero nervis. Bé, els normals que és passen, però ni de bon tros preocupants he pujat tantes vegades que ni em preocupen. Quan estic fent les pràctiques prèvies els instructors em diuen que ho tinc dominat, i és cert... els pals, l'eslàlom, tot em surt com per aprovar... però arriba el moment, i sempre, sempre la maleïda planxa!!
Aaargh! Es que sé que el día que pasi la planxa la resta ho clavo!!
Ostres i re ostres!!!!
De veritat que aquesta maleida plantxa es el terror de tot el que fa l'examen.
T'han dit en quina part toques les plantxes? Es al iniciar? al final abans del primer pal?
A mi lo que me ha funcionat a l'hora del examen, es...
1.- abans de pasar al examen, he demanat donar una volteta molt molt curteta ( ahi mateix all lloc de l'examen.. i tenir la mida del embrague. La moto en la que faig l'examen amb el ralenti de la moto, va prou bé i es molt important controlar aquesta empenta sense acelerar.
2.- Al moment de alinear la moto per començar la prova, he mirat molt molt el dia abans, las "marques" que hi ha per ajudar-me a tener una bona posició de la moto ( a vegades una taca de pintura hi ha, una pedra més clareta )
3.- Al arrancar, lluito.. pero de veritat lluito per mirar endevant, al examinador del final. Aixó m'ha costat molt molt .. sempre tornava la mirada a la roda però com ja tenia la moto be posicionada, solamente quedava "acelerar" i pasar la plantxa.
4.- Tenir molt molt mecanitzat els girs. Al pirmer, em tenia que obrir "molt" per ajudar a no tocar plantxa al final y de ahi, ajudar a fer els girs amb marge i sense presa.
5.- Abans de començar tota la prova.. respirar 2 o 3 inhalacións / exhalacions i dons.. començar la prova.
I no se si aquest punts t'ajuden, espero que si. I esta clar que aquest examen esta pensat per a reprovar i reprovar... i captar diners.. sino no en tinc idea de per que ho fan.
Bueno, molts ànims!!!!