• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Formació Directe cap a l'A2

Bascu

Bascu

Grup Sanguini: 98 octans
3 Jun 2020
255
662
Premis
6
RE CO LLONS

Aquest matí he pujat per... quarta vegada i recollons... un altre cop trepitjant la planxa!!! ? ?

Es que ja no sé què coi estic fent, per ara mateix zero nervis. Bé, els normals que és passen, però ni de bon tros preocupants he pujat tantes vegades que ni em preocupen. Quan estic fent les pràctiques prèvies els instructors em diuen que ho tinc dominat, i és cert... els pals, l'eslàlom, tot em surt com per aprovar... però arriba el moment, i sempre, sempre la maleïda planxa!!

Aaargh! Es que sé que el día que pasi la planxa la resta ho clavo!!
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.656
Premis
5
RE CO LLONS

Aquest matí he pujat per... quarta vegada i recollons... un altre cop trepitjant la planxa!!! ? ?

Es que ja no sé què coi estic fent, per ara mateix zero nervis. Bé, els normals que és passen, però ni de bon tros preocupants he pujat tantes vegades que ni em preocupen. Quan estic fent les pràctiques prèvies els instructors em diuen que ho tinc dominat, i és cert... els pals, l'eslàlom, tot em surt com per aprovar... però arriba el moment, i sempre, sempre la maleïda planxa!!

Aaargh! Es que sé que el día que pasi la planxa la resta ho clavo!!
Collons paio! Doncs no res, a seguir practicant i anant a examen, i ja sortirà. Jo potser matxacaria especialment la planxa a les pràctiques: planxes, pals, gas i tornar a començar. Practica també la segona part del circuit de tant en tant per no perdre pràctica però sembla clar què és el que falla, així que jo m'hi centraria.

L'única batalla que perdem és aquella que no seguim lluitant, així que toca seguir ?
 
GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
586
1.106
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
És el que faig sempre, matxaco molt curt sense oblidar el de temps...

Tranquil que continuo lluitant.
A mi saps que em passa algunes vegades, em fixo davant de la roda davantera a uns 5 o 10 metres que hi ha alguna cosa a l'asfalt (res perillosa) per dir alguna cosa, una taca i la vull evitar, carall passo per sobre i això que la volia evitar, no et passarà el mateix que et fixes en la planxa i per això la trepitges?, mira-t'ho que no sigui això. :unsure:
Un cop sí que vaig veure un "tornillaco", no anava molt de pressa i em va donar temps a esquivar-lo, però no sé perquè en l'altre cas ho he de trepitjar.
 
  • Like
Reaccions: Roger
Bascu

Bascu

Grup Sanguini: 98 octans
3 Jun 2020
255
662
Premis
6
Sí, si això mateix estic fent. Tal com em va dir l'instructor només cal mirar les línies per encarar la moto, després de seguida posar la mirada al capdamunt dels pals i començar les maniobres, això ho tinc mot clar.... però nois, no sé perquè redeus sempre toco la planxa quan toca fer l'examen.
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.656
Premis
5
Sí, si això mateix estic fent. Tal com em va dir l'instructor només cal mirar les línies per encarar la moto, després de seguida posar la mirada al capdamunt dels pals i començar les maniobres, això ho tinc mot clar.... però nois, no sé perquè redeus sempre toco la planxa quan toca fer l'examen.
Per instagram en @Khuma_77 ens comenta:

Això li passa per mirar el problema o inconvenient (taca, esquerda, pedra...) L'únic que s'ha de fer és mirar la solució, que mirant lluny i amb el cap aixecat es soluciona. ?
 
mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
579
1.570
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
RE CO LLONS

Aquest matí he pujat per... quarta vegada i recollons... un altre cop trepitjant la planxa!!! ? ?

Es que ja no sé què coi estic fent, per ara mateix zero nervis. Bé, els normals que és passen, però ni de bon tros preocupants he pujat tantes vegades que ni em preocupen. Quan estic fent les pràctiques prèvies els instructors em diuen que ho tinc dominat, i és cert... els pals, l'eslàlom, tot em surt com per aprovar... però arriba el moment, i sempre, sempre la maleïda planxa!!

Aaargh! Es que sé que el día que pasi la planxa la resta ho clavo!!
Ostres i re ostres!!!!
De veritat que aquesta maleida plantxa es el terror de tot el que fa l'examen.

T'han dit en quina part toques les plantxes? Es al iniciar? al final abans del primer pal?
A mi lo que me ha funcionat a l'hora del examen, es...

1.- abans de pasar al examen, he demanat donar una volteta molt molt curteta ( ahi mateix all lloc de l'examen.. i tenir la mida del embrague. La moto en la que faig l'examen amb el ralenti de la moto, va prou bé i es molt important controlar aquesta empenta sense acelerar.
2.- Al moment de alinear la moto per començar la prova, he mirat molt molt el dia abans, las "marques" que hi ha per ajudar-me a tener una bona posició de la moto ( a vegades una taca de pintura hi ha, una pedra més clareta )
3.- Al arrancar, lluito.. pero de veritat lluito per mirar endevant, al examinador del final. Aixó m'ha costat molt molt .. sempre tornava la mirada a la roda però com ja tenia la moto be posicionada, solamente quedava "acelerar" i pasar la plantxa.
4.- Tenir molt molt mecanitzat els girs. Al pirmer, em tenia que obrir "molt" per ajudar a no tocar plantxa al final y de ahi, ajudar a fer els girs amb marge i sense presa.
5.- Abans de començar tota la prova.. respirar 2 o 3 inhalacións / exhalacions i dons.. començar la prova.

I no se si aquest punts t'ajuden, espero que si. I esta clar que aquest examen esta pensat per a reprovar i reprovar... i captar diners.. sino no en tinc idea de per que ho fan.

Bueno, molts ànims!!!!
 
Bascu

Bascu

Grup Sanguini: 98 octans
3 Jun 2020
255
662
Premis
6
271883802 10226554530797560 3760945771253989803 n



Ni una sola punyetera errada titus!! APTE de circuit tencat!!

Ara cap a circulació!! GAAAAASSS :D:D:D:D
 
GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
586
1.106
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
Perfecte Bascu, enhorabona. ✌️
La circulació es
"cosir i cantar".?
 
  • Like
Reaccions: Bascu
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Bascu Formació ... I ara ja toca "Directe cap a l'A" Espai de debat 8
Serra Quina moto de 2021 espereu amb candeletes veure en directe? Espai de debat 24
G Ruta - Girona 10/06/23 Girona-Cadaques (vermmuth)- Peralada (dinar) - Tornada cap escu a casa seu Rutes Obertes 32
Fran Mataró Crònica Rutita al Cap de Creus amb esmorza sota el far. Cròniques sobre motociclisme 3
Despertaferro Des de Lleida als Ports i Tinença de Benifassà i cap a Lleida Sortides anteriors 2
Nikokaos Ruta en moto Sortida des de Banyoles cap a Ripoll i després.... Sortides anteriors 1
raulsade Ruta en moto Cap de setmana al Delta de l'Ebre Rutes en moto 3
cesarserpi Consells Euskadi, Asturies, Galícia, Porto, Lisboa, Segòvia, Madrid, Conca, València i cap a casa Rutes en moto 7
Arnaubarruera Ruta en moto Ruteta de cap de setmana per CAT Cròniques sobre motociclisme 1
Caracol_adventure Ruta en moto Ruta 2 dies off cap de setmana Rutes en moto 3
Tranquil Crònica Sortida cap a La Garrotxa Cròniques sobre motociclisme 11
Jaumenovas Crònica De ruta cap a Montferri Cròniques sobre motociclisme 2
Mario G. El Bri con la G... BRICOLAGE! Cap. 1-L'amortidor de direcció Mecànica de motos i recopilatoris 8
Mario G. Off Topic Ja es aquí el cap de setmana... Un Cafè Ràpid 2
C Sortida cap a Peramola i Solsona el dijous 19 de Novembre (si el tiempo lo permite) Sortides anteriors 2
C Dilluns 9 (¿?), sortida "bon pare de familia", cap al Tarraconés. BCN, Querol, Pont d'Armentera Sortides anteriors 9
Bascu73 Ruta en moto Sortida aquest cap de setmana Rutes en moto 7
AlbertXT1200 Col d'Orgambidé i tornar a casa / cap de setmana / 5 - 6 Setembre Rutes en moto 10
Roger Sortida d'aquest cap de setmana Tens MOTO-PLAN per aquest cap de setmana? Rutes en moto 0
Sanodrac Ruta en moto Sortida trail aquest cap de setmana Rutes en moto 10
Roger Royal Enfield Himalayan, una trail de cap a peus per usuaris de l'A2 Espai de debat 0

Fils similars