• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Ruta en moto Dissabte 12/9 - Sortida Osona - Berguedà - Solsonès i tornar

Afegit al Calendari 12-09-20

AlbertXT1200

AlbertXT1200

Rodant
8 Jun 2020
45
104
Premis
4
Mataró
Moto
Yamaha XT1200ZE - DP07
Bones,
Dissabte faré una volta per carretera.
Sortiré de Mataró per anar a Osona pel montseny.
Aniré fins a Sant Quirze de Besora i a grans trets la ruta passaria pel Lluçanés, Cobert de Puigcercòs (Parada tècnica per esmorzar), Merlés, Gironella, Avià, Solsona, Sant Llorenç de Morunys... i tornar.

No publico ruta en google maps, sobre la marxa sempre acostumo a variar la ruta, en funció al temps, el ritme i si vaig sol o acompanyat..., amb la descripció que he fet us podeu fer una idea.
Si algú vol fer alguna pista de terra, tinc alguns tracks xulus pel berguedà i no descarto fer incursió off. Estic obert a tot.

La plantejo per un dia sencer, em mola sortir pel matí i arribar a casa cansat de moto :)
Com sempre, el ritme serà tranquil i segur.

Quan vaig jo sol, m'agrada parar a esmorzar i per dinar fer picnic aprofitant el bon temps que encara tenim.
Però com sempre, si algú vol venir, puc adaptar el meu plà d'intendència.

Vsss
 
Última edició:
  • Like
Reaccions: GEORGECAT i Roger
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.655
Premis
5
Bones,
Dissabte faré una volta per carretera.
Sortiré de Mataró per anar a Osona pel montseny.
Aniré fins a Sant Quirze de Besora i a grans trets la ruta passaria pel Lluçanés, Cobert de Puigcercòs (Parada tècnica per esmorzar), Merlés, Gironella, Avià, Solsona, Sant Llorenç de Morunys... i tornar.

No publico ruta en google maps, sobre la marxa sempre acostumo a variar la ruta, en funció al temps, el ritme i si vaig sol o acompanyat..., amb la descripció que he fet us podeu fer una idea.
Si algú vol fer alguna pista de terra, tinc alguns tracks xulus pel berguedà i no descarto fer incursió off. Estic obert a tot.

La plantejo per un dia sencer, em mola sortir pel matí i arribar a casa cansat de moto :)
Com sempre, el ritme serà tranquil i segur.

Quan vaig jo sol, m'agrada parar a esmorzar i per dinar fer picnic aprofitant el bon temps que encara tenim.
Però com sempre, si algú vol venir, puc adaptar el meu plà d'intendència.

Vsss
Gràcies per compartir l'escapada! L'afegeixo al calendari (y)
 
  • Like
Reaccions: Serra i GEORGECAT
GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
586
1.106
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
Bones,
Dissabte faré una volta per carretera.
Sortiré de Mataró per anar a Osona pel montseny.
Aniré fins a Sant Quirze de Besora i a grans trets la ruta passaria pel Lluçanés, Cobert de Puigcercòs (Parada tècnica per esmorzar), Merlés, Gironella, Avià, Solsona, Sant Llorenç de Morunys... i tornar.

No publico ruta en google maps, sobre la marxa sempre acostumo a variar la ruta, en funció al temps, el ritme i si vaig sol o acompanyat..., amb la descripció que he fet us podeu fer una idea.
Si algú vol fer alguna pista de terra, tinc alguns tracks xulus pel berguedà i no descarto fer incursió off. Estic obert a tot.

La plantejo per un dia sencer, em mola sortir pel matí i arribar a casa cansat de moto :)
Com sempre, el ritme serà tranquil i segur.

Quan vaig jo sol, m'agrada parar a esmorzar i per dinar fer picnic aprofitant el bon temps que encara tenim.
Però com sempre, si algú vol venir, puc adaptar el meu plà d'intendència.

Vsss
Llàstima, jo estic els caps de setmana lligat de peus i mans.:rolleyes:
De fet avui he anat a Montseny:love:, tot sol per la carretera, ni bicis, ni cotxes, ni motos ni, camions ni ni ....., un gustassuuuuu:p, tota per a mi:giggle:. Ara, us he de dir una cosa, la carretra que hi ha en el desviament cap el Turo del Home, està feta caldo:sick:, uns forats, una de pedres.
Bé, que tinguis una bona sortida.
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Loxicdelamola Sortida aquest dissabte i diumenge Pirineu, Bielsa, Castejon de Sos i per allà Sortides anteriors 5
D Sortida d'aquest cap de setmana Sortida dema dissabte de Terrassa Rutes en moto 2
E Sortida d'aquest cap de setmana Ruta en moto proper dissabte 13/01 BCN - Detalls al fil Rutes Obertes 5
E Ruta en moto Dissabte 23 de desembre Ruta Oberta Bcn - Montsant 325kms Rutes Obertes 2
Loxicdelamola trail amb Off dissabte 27/11/2021 07:45 Lleida Casa Tere Sortides anteriors 4
Xavier sc Per aquest dissabte 12 de Juny Sortides anteriors 8
Bascu73 Formació Formació 3.0 a les 10:30 de dissabte 8 de maig a Llosa del Cavall Rutes en moto 8
Pastoret Consells Avui toca fer "dissabte".... Mecànica de motos i recopilatoris 3
Edutarraco Aquest Dissabte Sortides anteriors 18
Xavier sc Ruta en moto Aquest dissabte Rutes en moto 8
Burkat450R Ruta en moto Ruta on-road el dissabte 8 d'agost per les Gavarres Rutes en moto 3
Serra Crònica Què vau fer diumenge passat dia 1? (o dissabte 29) Cròniques sobre motociclisme 2
Jaumenovas Ruta en moto Sortida a Besalú i Banyoles 26/01/2024 Rutes en moto 5
Jaumenovas Ruta en moto La primera sortida d’hivern 22/12/2023 Rutes en moto 0
Jaumenovas Ruta en moto Sortida a Sitges i Pantà del Foix (24-11-2023) Rutes en moto 4
Jaumenovas Ruta en moto Sortida Montan de Tost, Gósol, Pedraforca. (24/10/2023) Cròniques sobre motociclisme 5
Jaumenovas Ruta en moto Sortida amb els companys 11/10/2023 Rutes en moto 6
Jaumenovas Ruta en moto Sortida per fer alguna cosa 4/09/2023 Rutes en moto 1
Jaumenovas Ruta en moto Sortida Collbató-El Bruc-Montserrat 18-8-2023 Sortides anteriors 2
Jaumenovas Ruta en moto Sortida a La Llosa del Cavall i Sant Llorenç de Morunys. Cròniques sobre motociclisme 0
G 15 Juliol. Sortida 8am Santa Coloma de Farners Rutes Obertes 3
Jaumenovas Crònica Sortida a Olot dia 22-06-2023 ( 3 J’s) Cròniques sobre motociclisme 5
Jaumenovas Ruta en moto Sortida 28/4/2023 Cardona, Su, Pinós Rutes en moto 8
Jaumenovas Ruta en moto Sortida a Terrassa, Blanes, Tossa, Palamós, Terrassa.(3-2-2023) Cròniques sobre motociclisme 3
OnOff MotoTours OffRoad SORTIDA TRAIL PROU DE TORRONS 2023 Negocis motoristes del territori català 0
Jaumenovas Crònica Sortida a Castelladral 13-11-2022 Cròniques sobre motociclisme 0
Jaumenovas Crònica Sortida al Farell 05/11/2022 Cròniques sobre motociclisme 2
Jaumenovas Crònica Sortida a Santes Creus i Mazinguer Z Cròniques sobre motociclisme 0
Jaumenovas Crònica Última sortida amb la Beverly 27-10-2022 Cròniques sobre motociclisme 4
Jaumenovas Crònica Sortida a Hostalets de Balenyà 24/10/2022 Cròniques sobre motociclisme 0
Jaumenovas Ruta en moto Sortida distreta a Collbató 27-09-2022 Sortides anteriors 9
scooterista.cat Ruta en moto Proposta de sortida per el día 1/10/2022 Sortides anteriors 9
Jaumenovas Ruta en moto Sortida al Pantà de Sant Ponç 12/09/2022 Sortides anteriors 11
Jaumenovas Ruta en moto Sortida matinal a Navés 9/9/2022 Sortides anteriors 4
Jaumenovas Ruta en moto Sortida 01/09/2022 Sortides anteriors 3
Jaumenovas Ruta en moto Sortida dia 19/8/2022 Sortides anteriors 1
Jaumenovas Ruta en moto Sortida divendres 8/07/2022 Sortides anteriors 9
Jaumenovas Ruta en moto Sortida matinal 31/05/2022 Sortides anteriors 3
Jaumenovas Ruta en moto Sortida a Cardona 26/04/2022 Rutes en moto 6
Joananton Sortida matinal. Sortides anteriors 36
Loxicdelamola Lleida, sortida fins Osca, zona Monegros +- Sortides anteriors 1
OnOff MotoTours OffRoad Sortida Trail Prou de Torrons 2022 Negocis motoristes del territori català 0
Serra Ruta en moto sortida demà Rutes en moto 0
jordiTR63 Crònica Sortida 05-09-2021 : La Ruta del Císter Cròniques sobre motociclisme 0
jordiTR63 Crònica Sortida 01-09-2021 : Bassella - El Miracle - Santuari de Pinós Cròniques sobre motociclisme 4
JCThorgal Ruta en moto Sortida al village des ostréiculteurs Sortides anteriors 111
Nikokaos Ruta en moto Sortida des de Banyoles cap a Ripoll i després.... Sortides anteriors 1
jordiTR63 Crònica Sortida 01-08-2021 : Agost a la fresca Cròniques sobre motociclisme 3
joseki Ruta en moto Sortida diumenge, 23/05 Sortides anteriors 3
G Ruta en moto Sortida demà desde Vilafranca Penedes Rutes en moto 2

Fils similars