• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Ruta - BCN Divendres 21-A / Osona - Lluçanès - Baix Berguedà / Asfalt i curves

Afegit al Calendari 21-08-20

AlbertXT1200

AlbertXT1200

Rodant
8 Jun 2020
45
104
Premis
4
Mataró
Moto
Yamaha XT1200ZE - DP07
Bones!
Aquest Divendres 21 faré una sortida des d'Osona enllaçant carreteres pel Lluçanès i arribant al baix Berguedà.

//Tot asfalt revirat
//Ritme tranquil amb les aturades que calguin. El més important és anar en moto i disfrutar la ruta.
//Parada tècnica per Esmorzar (depenent de l'hora i la gana, el lloc ja es determinarà, hi ha força opcions).

Vaig amb una XT1200ZE
El meu objectiu és molt bàsic, moto i carretera a ritme tranquil.

Qui vulgui venir serà benvingut!
No importa nivell ni moto, m'adapto a qualsevol condició.

Vsss


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Última edició:
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.661
Premis
5
Bones!
Aquest Divendres 21 faré una sortida des d'Osona enllaçant carreteres pel Lluçanès i arribant al baix Berguedà.

//Tot asfalt revirat
//Ritme tranquil amb les aturades que calguin. El més important és anar en moto i disfrutar la ruta.
//Parada tècnica per Esmorzar (depenent de l'hora i la gana, el lloc ja es determinarà, hi ha força opcions).

Vaig amb una XT1200ZE
El meu objectiu és molt bàsic, moto i carretera a ritme tranquil.

Qui vulgui venir serà benvingut!
No importa nivell ni moto, m'adapto a qualsevol condició.

Vsss


Sent from my iPhone using Tapatalk
Bona proposta! L'afegeixo al calendari del fòrum, a veure si algu s'hi anima (y)

Cito al @Gabivolador , que és de la zona i acaba d'aterrar al fòrum!
 
  • Like
Reaccions: Nikokaos
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Bones!
Aquest Divendres 21 faré una sortida des d'Osona enllaçant carreteres pel Lluçanès i arribant al baix Berguedà.

//Tot asfalt revirat
//Ritme tranquil amb les aturades que calguin. El més important és anar en moto i disfrutar la ruta.
//Parada tècnica per Esmorzar (depenent de l'hora i la gana, el lloc ja es determinarà, hi ha força opcions).

Vaig amb una XT1200ZE
El meu objectiu és molt bàsic, moto i carretera a ritme tranquil.

Qui vulgui venir serà benvingut!
No importa nivell ni moto, m'adapto a qualsevol condició.

Vsss


Sent from my iPhone using Tapatalk
Hola @AlbertXT1200 !!

T'has de currar la ruta amb el google maps (en la versió web que si no no es pot) i compartir-la !!

Jo entre setmana, fins vacances, "cero pelotero"... si fos el dissabte ja vindriem la dona i jo... si no, em guardaré la ruta per una altra vegada.


Ens veiem a l'asfalt !!!
 
  • Like
Reaccions: Serra

Fils similars