Afegit al Calendari 02-04-21

Mario G.

Motoaddicte
Premis
12
Si, i aquesta es la ruta feta amb el Google Maps:

https://goo.gl/maps/b9ajdAwNXpjrNbkz7

Volem fer la ruta per anar marcant punts d'interés i pulint detalls de cara a la Barcelona-Port Bou que tinc pensat fer quan la caloreta permeti circular mes lleuger de roba i gaudir del solet i fer alguna aturada "playera".

Vull sortir divendres, pero si hi ha gent interessada en vindre i us va millor dissabte doncs ho canviaría.

Bascu73

Rodant
Premis
19

Volem fer la ruta per anar marcant punts d'interés i pulint detalls de cara a la Barcelona-Port Bou que tinc pensat fer quan la caloreta permeti circular mes lleuger de roba i gaudir del solet i fer alguna aturada "playera".

Vull sortir divendres, pero si hi ha gent interessada en vindre i us va millor dissabte doncs ho canviaría.
Quin ritme portaries?

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
Premis
6

Quan puguis posa horaris previstos de sortida i d'algúns puts "estrategics", així es podrà afegir gent d'altres indrets.

Mario G.

Motoaddicte
Premis
12
El meu plà es fer la ruta per anar calculant els temps aproximats per cada tram, marcar llocs d’interés i estant obert a canviar de recorregut si trobo que o estàn en mal estat o hi ha de millors.

Volem sortir divendres cap a les 8:30 desde Caldetes. Els punts de trobada també els marcarem durant la ruta, pero com que teniu el recorregut potser que de moment qui vulgui vindre digui on li va millor esperar.
Roses, i tant que si, es una zona que fem dos o tres vegades l’any pero per mar, així que veure-ho desde terra ens ve molt de gust.

segueixo mes tard...

Mario G.

Motoaddicte
Premis
12
Ja tinc els intercomunicadors, ara a instal·lar-los aquest vespre i deixar-ho tot a punt per demà.

Sortida 8:30 desde Caldetes, farem una aturada al mirador de Canyelles (la corba on has d'aturar-te una estona si vas de Lloret a Tossa). Faig un petit esmorzar (coses de la diabetes) i seguim fins a Tossa - Sant Feliu de Guíxols on potser tornem a parar una estona. Després tirada fins a Palamós on també pot ser que fem una aturada i seguirem fins a Empúries. La resta ja de una tirada non-stop.

Lo de les aturades en aquesta sortida es per dues questions, per una part vull anar prenent notes del recorregut, fotos, temps per tram, etc...
la segona raó es que la dona porta poc mes d'un any a Catalunya i li vaig ensenyant de mica en mica el nostre país. Un día també podrem tenir als dos petits aquí i llavors hauré de posar-li un sidecar a la Hornet :unsure:

Ah @La Ginger si et va bé que ens trobem fes-me un toc i et passo el meu telèfon per poder quedar.

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
Premis
6
Ja tinc els intercomunicadors, ara a instal·lar-los aquest vespre i deixar-ho tot a punt per demà.

Sortida 8:30 desde Caldetes, farem una aturada al mirador de Canyelles (la corba on has d'aturar-te una estona si vas de Lloret a Tossa). Faig un petit esmorzar (coses de la diabetes) i seguim fins a Tossa - Sant Feliu de Guíxols on potser tornem a parar una estona. Després tirada fins a Palamós on també pot ser que fem una aturada i seguirem fins a Empúries. La resta ja de una tirada non-stop.

Lo de les aturades en aquesta sortida es per dues questions, per una part vull anar prenent notes del recorregut, fotos, temps per tram, etc...
la segona raó es que la dona porta poc mes d'un any a Catalunya i li vaig ensenyant de mica en mica el nostre país. Un día també podrem tenir als dos petits aquí i llavors hauré de posar-li un sidecar a la Hornet :unsure:

Ah @La Ginger si et va bé que ens trobem fes-me un toc i et passo el meu telèfon per poder quedar.
Això d'una Hornet amb sidecar s'ha de veure ??

JoanBP

Grup Sanguini: 98 octans
Editor Wiki
Premis
9

Llàstima, aquesta setmana no puc, pero si torneu a fer-la m'incorporaria a Palamós. Tinc ganes de conèixer algú del grup.

Fils similars

A dalt