• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Drone Fimi X8SE (nou preu)

torpeyenmoto

torpeyenmoto

Motoaddicte
Youtuber
10 Jul 2020
138
246
Premis
10
Barcelona
www.youtube.com
Moto
Africa Twin Adventure Sports 2021
Bona tarda moterus!!

Sé que hi ha més d'un que és aficionat al món dels drones, i jo vull canviar el meu... per tant, el poso a la venda.

Es tracta d'un FIMI x8 SE de Xiaomi, no l'he fet servir gaire... però estic molt content amb ell... però vull alguna cosa més petita.

Al pack, aniria:

  • Drone
  • Batería extra
  • Bossa de transport
  • Cubre Gimbal
  • Pista d'aterratge
  • i possiblement un pac d'hèlices noves... que m'ha d'arribar encara.

El preu de sortida, serien 400€. (Preu actualitzat)

Deixo aquí les especificacions i tot... però si interessa, no dubteu en preguntar: https://www.murciadrones.es/es/xiaomi/502-xiaomi-fimi-x8-se-fpv-58-ghz.html

L'entrega la faria en mà... per a poder provar el Dron i que preguntéssiu tot el que us calgués!


Gràcies!!
 
Última edició:
  • Like
Reaccions: GEORGECAT