• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Dubte Dubte seguretat

xenia

xenia

Rodant
12 Nov 2020
37
106
Premis
3
Vilafranca del Penedès
Moto
CB500X
Bones familia!
Ara que s’apropa el Nadal i toca tornar a casa se’m planteja un dubte molt gran.
Com que no sóc de la ciutat on visc em toca marxar fora i això implica deixar la moto sola i abandonada durant 3 semanes a un garatge comunitari.

No sé com gestionar això, mai he tingut cap problema en el parking pero son molts dies fora i em fa cosa deixar-la alla tal qual.

Tinc un candau de pinça amb alarma, creieu que hauria de posar algun altre candau? Tapar-la? Em podeu aconsellar? Lligar-la a una columna? Jajajaja

Merci!
 
Tàrraco

Tàrraco

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
31 Ago 2017
445
679
Premis
8
Tarragona
Si has d'estar mes tranquila la pots tapar i lligar-la a una columna, com mes dificultats per qui la vulgui robar doncs millor.... entre que soni la alarma i que la moto estigui lligada sempre serà mes complicat que algú la vulgui robar però el patiment sempre i serà ;)
 
  • Like
Reaccions: xenia i Pep Aràgo
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Bones familia!
Ara que s’apropa el Nadal i toca tornar a casa se’m planteja un dubte molt gran.
Com que no sóc de la ciutat on visc em toca marxar fora i això implica deixar la moto sola i abandonada durant 3 semanes a un garatge comunitari.

No sé com gestionar això, mai he tingut cap problema en el parking pero son molts dies fora i em fa cosa deixar-la alla tal qual.

Tinc un candau de pinça amb alarma, creieu que hauria de posar algun altre candau? Tapar-la? Em podeu aconsellar? Lligar-la a una columna? Jajajaja

Merci!
Mal tema aquest... Si se la volen emportar, dificilment ho podràs evitar, encara que deixar la estacada a la columna del parking amb una cadena de la mida de l ancora d un transatlàntic és el q jo faria...

No se si "operativament" et pot solucionar res, però si vols deixar la tancada a casa meva, ja pots contar hi... això si, tens q venir fins a Sobremunt a deixar la moto...

Salut
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Bones familia!
Ara que s’apropa el Nadal i toca tornar a casa se’m planteja un dubte molt gran.
Com que no sóc de la ciutat on visc em toca marxar fora i això implica deixar la moto sola i abandonada durant 3 semanes a un garatge comunitari.

No sé com gestionar això, mai he tingut cap problema en el parking pero son molts dies fora i em fa cosa deixar-la alla tal qual.

Tinc un candau de pinça amb alarma, creieu que hauria de posar algun altre candau? Tapar-la? Em podeu aconsellar? Lligar-la a una columna? Jajajaja

Merci!
Bones Xenia! Penso com el Pep, si volen robar-la ho poden acabar fent, malgrat les mesures que prenguis. Jo penso que tot el que puguis fer per rebaixar l'interès de que la preguin pot ser-te d'utilitat. Se m'acudeix:
- Demanar a algun veí de confiança que aparqui el seu cotxe a la teva plaça, tapant la moto. Si ho fa de manera habitual, donarà a entendre que hi ha algú pendent de la moto, i a més en bloquejarà la retirada
- La pots tapar amb un cobridor d'aquests que venen per protegir les motos, però el deixes brut a consciència de sorra, facilitant que sembli la típica moto vella abandonada en un garatge
- Demanar a un veí o persona de confiança de la zona que te la mogui un cop a la setmana de manera evident, canviant-la de posició de manera clara
- Posar-li un o dos cadenats visibles que denotin que els costarà feina treure-la
- Col·locar un adhesiu també visible que indiqui que està localitzada per GPS en temps real (Segur que en venen a alguna banda d'aquests adhesius)
- Deixar de pagar la plaça de pàrquing, o pagar-la tenint-la buida, i passar la moto a algú de la zona amb qui tinguis confiança, perquè la guardi al seu garatge.

Al final el risc hi és fins i tot quan som a casa i la moto a sota, però bueno, es tracta de tenir sort i de rebaixar les probabilitats de que ens la fotin,

Ja ens diràs a veure què decideixes!
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo i xenia
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
No has pensat en endurte-la?

Aquesta gent te la porta, no tinc idea de preus.

També depenent on hagis d'anar, pots llogar una furgoneta amb plataforma, hi ha empreses en les que pots llogar-la a Barcelona i per exemple tornar-la a Madrid. Així és va endur la seva un amic meu que és va haver de traslladar per feina.

Tot depend de lo lluny que hagis de viatjar i quin pressupost tinguis.

Ja ens diràs com t'ensurts ;)
 
  • Like
Reaccions: xenia i Pep Aràgo
xenia

xenia

Rodant
12 Nov 2020
37
106
Premis
3
Vilafranca del Penedès
Moto
CB500X
No has pensat en endurte-la?

Aquesta gent te la porta, no tinc idea de preus.

També depenent on hagis d'anar, pots llogar una furgoneta amb plataforma, hi ha empreses en les que pots llogar-la a Barcelona i per exemple tornar-la a Madrid. Així és va endur la seva un amic meu que és va haver de traslladar per feina.

Tot depend de lo lluny que hagis de viatjar i quin pressupost tinguis.

Ja ens diràs com t'ensurts ;)
Bones,
ui no, no vaig tant lluny com per deixar-me aquest dineral ajajaj.
Segurament el que faci és deixar-li la plaça de parking a algun amic i aixi me la va vigilant.
També comprare una cadena bon toxa i la taparé.

Espero i desitjo que no li passi res! :(

Merci pels consells!!
 
Grizzlybeard

Grizzlybeard

Cul quadrat
25 Set 2020
62
168
Premis
3
El youtuber Majes en moto va penjar aquest video
Es un localitzador gps a pilas, no evitara que la robin pero t'avisara de quan es mou, dona-li un cop d'ull.
 
  • Like
Reaccions: xenia i Pep Aràgo
Erik

Erik

Motoaddicte
Motorista Viatger
16 Mar 2020
147
332
Premis
11
Sabadell
Moto
Triumph Tiger 800 XCA
Bones familia!
Ara que s’apropa el Nadal i toca tornar a casa se’m planteja un dubte molt gran.
Com que no sóc de la ciutat on visc em toca marxar fora i això implica deixar la moto sola i abandonada durant 3 semanes a un garatge comunitari.

No sé com gestionar això, mai he tingut cap problema en el parking pero son molts dies fora i em fa cosa deixar-la alla tal qual.

Tinc un candau de pinça amb alarma, creieu que hauria de posar algun altre candau? Tapar-la? Em podeu aconsellar? Lligar-la a una columna? Jajajaja

Merci!
Jo personalment la lligaria a algún punt fixe tipus columna o poste i hi posaria dos tancaments..2 pitóns o pitón i pinça a la roda...taparla jo potser no ho faria. Si tens algún veí de confiança digali que t hi baixi a donar un cop d ull cada 2 o 3 dies....
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Xavi Canyo Consells Dubte possible error de conducció Suport entre companys 8
edudzn Dubte Silence s01 Espai de debat 4
Tonielboss Dubte de soroll el frè del darrera Mecànica de motos i recopilatoris 6
M Necessito ajuda amb un dubte: Speed Triple R 2016 Espai de debat 5
Roger Notícia Presentat el Pla de Seguretat Viària 2024-2026, que planteja reduir el 20% les víctimes mortals en zona interurbana Espai de debat 3
Bascu Formació Honda Institut de Seguretat HIS - Curset Bàsic Formació motorista 6
Roger Formació Consells sobre seguretat en la conducció de la moto Formació motorista 3
Roger Formació Calendari juny, juliol i setembre de formacions HIS (Honda Institut de Seguretat) Formació motorista 5
Roger Formació L'Honda Institut de Seguretat - HIS reactiva la seva activitat Formació motorista 32
AgustiCarmona Vídeos CONSELLS A FUTURS MOTOVIATGERS. Capítol # 1: SEGURETAT i SALUT MotoVlogs propis 3
Bascu Dubte Cursos de seguretat per 125? Espai de debat 12
Burkat450R Avantatges Ideies per millorar la nostra seguretat en carretera Avantatges especials 12
Roger Cosmo Connected, un dispositiu per augmentar la seguretat del motorista Espai de debat 0
Roger Consells Viatjar en moto. Consells per fer-ho amb seguretat i comoditat Espai de debat 0
Roger Help Me, una app interessada en la seguretat dels motoristes Espai de debat 0
Roger X-ADV Fotos Motocicletes dels cossos de seguretat i emergències Espai de debat 6

Fils similars