• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Dubte Silence s01

edudzn

edudzn

Motoaddicte
Rider
3 Mar 2020
110
237
Premis
7
Barcelona
Moto
Triumph Street Triple R 2009
Hola a tothom!!!

Primer de tot, espero que l'any hagi començat bé!

Ara fa uns mesos, vaig estar mirant, per ciutat, de comprar un scooter elèctric i la única que em cridava l'atenció (a part del bitxo BMW) és la Silence s01, de fet vaig demanar pressupost i i vaig provar-la (un momentet de res)
Les primeres sensacions van ser molt positives, em va agradar molt la moto, la posició de conducció, les possibilitats que té i realment em va sorprendre positivament com tirava (fins ara havia provat les de lloguer... que van limitades), amb sport tira força! L'única pega seriosa que vaig trobar és que no té ABS...

M'agradaria saber si algú de vosaltres la té o coneix algú que la tingui de fa temps (no gaire ja que és un model molt nou) per saber què tal va, si està content/a,... perquè he mirat reportatges i moltes vegades es deixen informació. Vaig trobar també una opinió a un fòrum no gaire positiva però tampoc li vaig donar molta vericitat.

A veure si em podeu il·luminar!

gràcies!

pd. ho sé, seria passar-me a portar una moto a piles, però per ciutat crec que val molt la pena hehehe
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Hola a tothom!!!

Primer de tot, espero que l'any hagi començat bé!

Ara fa uns mesos, vaig estar mirant, per ciutat, de comprar un scooter elèctric i la única que em cridava l'atenció (a part del bitxo BMW) és la Silence s01, de fet vaig demanar pressupost i i vaig provar-la (un momentet de res)
Les primeres sensacions van ser molt positives, em va agradar molt la moto, la posició de conducció, les possibilitats que té i realment em va sorprendre positivament com tirava (fins ara havia provat les de lloguer... que van limitades), amb sport tira força! L'única pega seriosa que vaig trobar és que no té ABS...

M'agradaria saber si algú de vosaltres la té o coneix algú que la tingui de fa temps (no gaire ja que és un model molt nou) per saber què tal va, si està content/a,... perquè he mirat reportatges i moltes vegades es deixen informació. Vaig trobar també una opinió a un fòrum no gaire positiva però tampoc li vaig donar molta vericitat.

A veure si em podeu il·luminar!

gràcies!

pd. ho sé, seria passar-me a portar una moto a piles, però per ciutat crec que val molt la pena hehehe
Bones Edu! Doncs jo només puc parlar-te de la C - Evolution de BMW, ja que a la feina n'han comprat un parell i les porto sovint.
Per fer ciutat penso que una elèctrica és el tipus de moto ideal: una entrega de potència tant immediata com convingui, una conducció finíssima, comoditat total en sortir amb autonomia màxima al desendollar-la, no fa soroll, no emet calor, evidentment és automàtica...

Si tingués pasta, estic segur que seria la meva moto de ciutat, bé, una d'aquestes elèctriques o una Honda Monkey 125, que també és urbanita.

A veure si trobes més referències del model que comentes, però jo crec que ABS per ciutat és especialment útil, sobretot pel que fa a frenades fortes imprevistes per persones que creuen la via, o passos de zebra creuats corrents, en bici o patinet, sobretot quan el paviment és moll, pilotes amb nens darrere que surten de la vorera...
 
Última edició:
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Bones Edu! Doncs jo només puc parlar-te de la C - Evolution de BMW, ja que a la feina n'han comprat un parell i les porto sovint.
Per fer ciutat penso que una elèctrica és el tipus de moto ideal: una entrega de potència tant immediata com convingui, una conducció finíssima, comoditat total en sortir amb autonomia màxima al desendollar-la, no fa soroll, no emet calor, evidentment és automàtica...

Si tingués pasta, estic segur que seria la meva moto de ciutat, bé, una d'aquestes elèctriques o una Honda Monkey 125, que també és urbanita.

A veure si trobes més referències del model que comentes, però jo crec que ABS per ciutat és especialment útil, sobretot pel que fa a frenades fortes imprevistes per persones que creuen la via, o passos de zebra creuats corrents, en bici o patinet, sobretot quan el paviment és moll, pilotes amb nens darrere que surten de la vorera...
a vegades l'ABS enganxa passos de vianants i la frenada és quasi 0, això sí... perquè la superfície no dóna cap adherencia. Semblant passa quan hi ha salts d'aquells o bonys per disminuir la velocitat, et poden provocar una pèrdua de tracció momentània ananat amb moto tot accelerant o frenant. Però en general, i tot i les pegues, estic clarament més a favor que en contra.
També et puc dir que depèn del tipus d'ABS, el que duia la Honda CB500 em va semblar clarament pitjor que el de la meva Guzzi (continental de 2 canals), que funciona molt millor. El de la Honda era massa intrusiu i no era programable ni desconnectable, aquest és tot al contrari.
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Puc assegurar que tiren com un dimoni, l'altre dia hem va passar una per ciutat i les vaig passar putes per passar-lo, no podía permetre que una "bici amb piles" m'adelantés, jajaja...
Estic segur que és una bona màquina, has de tindre en compte que SEAT (grup Volkswagen-Audi), no posaría la seva marca a un producte que no haguessin testat que és de total qualitat.
La BMW me la vaig plantejar, m'agradava això que tingues marxa enrrere, tot sabem el que costa molts cops vellugar la moto, sobretot en aquests aparcaments que semblen plans però misteriosament fan pendent en el sentit contrari a desaparcar( amb els 260kg de la meva, he suat de valent) però com el meu ús és mixte, els 120km/h eren molt justets, només que hagués arribar a 140 m'ho hauría plantejat una mica més. Apart que la meva conducció mai ha estat el que en diuen econòmica. Amb tots els amics i coneguts amb cotxes o motos similars, misteriosament gastaven menys que les meves :LOL::ROFLMAO:
Per ús únic per ciutat i si t'ho pots permetre, no m'ho pensaría, ja ens explicaràs que fas. I ja posats ens la deixes provar :rolleyes:
 
Última edició:
edudzn

edudzn

Motoaddicte
Rider
3 Mar 2020
110
237
Premis
7
Barcelona
Moto
Triumph Street Triple R 2009
m'ho estic pensant... estic mirant altres motos i no veig cap que em convenci... (o són autèntics animals i costen molts més cèntims)

si m'animo, ja us ho diré i us ensenyaré la moto a piles! :D
 

Fils similars