
Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
Bones!
Doncs això, ha tornat a sortir una segona tongada de rumors i fotos espia a la premsa especialitzada sobre el proper llançament d'una Trail Ducati Multistrada amb motor V4 com la esportiva Panigale i la Hipernaked Ducati Streetfighter. Tot i això, la premsa especula que el motor d'aquesta versió estarà modificat per rendir 180-190 cv i no els dos-cents i escaitx de les companyes de gama amb carrosseria Esportiva i Estàndard.
Fotos Espia Març:
Fotos Espia Juliol 2020:
www.motosan.es
Motor Ducati V4, versió per la esportiva Panigale.
I aquí ve el tema. Molta gent ja està dient fa temps que amb les maxitrails s'està passant d'allò racional, que són massa pesades i potents per fer off-road, que perden el sentit, que tenen potències que la majoria de conductors que en tenim una no sabriem aprofitar, que són pesades, grosses i poc manejables, etc... i tot i això sempre veiem marques disposades a seguir creixent en tots aquests aspectes, especialment KTM, Ducati i BMW. LA revista també diu, però, que a Ducati ja entenen o no pensen que la Multistrada V4 la compri ningú que pensi tocar "lo marro". Serà com el Porsche Cayenne de les motos: tothom sap que pot anar bé per camp si cal, però ningú s'hi fica no sigui cas que ratlli la pintura i doni cops a les llandes d'alumini.
Què en penseu vosaltres? Ens estem passant amb les trails, o es bó que cada cop hi hagi opcions més brutals en aquest segment de moto? Vosaltres us comprarieu la Multistrada V4 com a moto principal si no fos per diners? O creieu que en el just bell mig hi ha l'equilibri, amb vehicles com la BMW GS850 adventure, KTM 1090 adventure, V-Strom, Africa Twin, etc...?
Doncs això, ha tornat a sortir una segona tongada de rumors i fotos espia a la premsa especialitzada sobre el proper llançament d'una Trail Ducati Multistrada amb motor V4 com la esportiva Panigale i la Hipernaked Ducati Streetfighter. Tot i això, la premsa especula que el motor d'aquesta versió estarà modificat per rendir 180-190 cv i no els dos-cents i escaitx de les companyes de gama amb carrosseria Esportiva i Estàndard.
Fotos Espia Març:
Fotos Espia Juliol 2020:

Nuevas fotos espía Ducati Multistrada V4 | MOTOSAN
Hace unos meses, las prensa especializada nos hicimos eco de la intención de Ducati de alargar el concepto Multistrada con el motor V4 y se llegaron a

I aquí ve el tema. Molta gent ja està dient fa temps que amb les maxitrails s'està passant d'allò racional, que són massa pesades i potents per fer off-road, que perden el sentit, que tenen potències que la majoria de conductors que en tenim una no sabriem aprofitar, que són pesades, grosses i poc manejables, etc... i tot i això sempre veiem marques disposades a seguir creixent en tots aquests aspectes, especialment KTM, Ducati i BMW. LA revista també diu, però, que a Ducati ja entenen o no pensen que la Multistrada V4 la compri ningú que pensi tocar "lo marro". Serà com el Porsche Cayenne de les motos: tothom sap que pot anar bé per camp si cal, però ningú s'hi fica no sigui cas que ratlli la pintura i doni cops a les llandes d'alumini.
Què en penseu vosaltres? Ens estem passant amb les trails, o es bó que cada cop hi hagi opcions més brutals en aquest segment de moto? Vosaltres us comprarieu la Multistrada V4 com a moto principal si no fos per diners? O creieu que en el just bell mig hi ha l'equilibri, amb vehicles com la BMW GS850 adventure, KTM 1090 adventure, V-Strom, Africa Twin, etc...?