Ducati Multistrada V4 180-190 cv: se'ns en està anant l'olla amb les trails?

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
Premis
18
Bones!
Doncs això, ha tornat a sortir una segona tongada de rumors i fotos espia a la premsa especialitzada sobre el proper llançament d'una Trail Ducati Multistrada amb motor V4 com la esportiva Panigale i la Hipernaked Ducati Streetfighter. Tot i això, la premsa especula que el motor d'aquesta versió estarà modificat per rendir 180-190 cv i no els dos-cents i escaitx de les companyes de gama amb carrosseria Esportiva i Estàndard.
Fotos Espia Març:
Fotos Espia Juliol 2020:

1594506215797.png
Motor Ducati V4, versió per la esportiva Panigale.

I aquí ve el tema. Molta gent ja està dient fa temps que amb les maxitrails s'està passant d'allò racional, que són massa pesades i potents per fer off-road, que perden el sentit, que tenen potències que la majoria de conductors que en tenim una no sabriem aprofitar, que són pesades, grosses i poc manejables, etc... i tot i això sempre veiem marques disposades a seguir creixent en tots aquests aspectes, especialment KTM, Ducati i BMW. LA revista també diu, però, que a Ducati ja entenen o no pensen que la Multistrada V4 la compri ningú que pensi tocar "lo marro". Serà com el Porsche Cayenne de les motos: tothom sap que pot anar bé per camp si cal, però ningú s'hi fica no sigui cas que ratlli la pintura i doni cops a les llandes d'alumini.

Què en penseu vosaltres? Ens estem passant amb les trails, o es bó que cada cop hi hagi opcions més brutals en aquest segment de moto? Vosaltres us comprarieu la Multistrada V4 com a moto principal si no fos per diners? O creieu que en el just bell mig hi ha l'equilibri, amb vehicles com la BMW GS850 adventure, KTM 1090 adventure, V-Strom, Africa Twin, etc...?
 

RAROZ

Nouvingut
Premis
2
Jo soc dels que penso que per gustos colors, sempre hi haurà gent que busqui aquest tipus de montures, tot depèn de la utilitat que l'hi dongui cadascú. Sota el meu parer, totes les novetats son benvingudes !

Enviado desde mi SM-N960F mediante Tapatalk
 

Non-stop

Residència habitual: Sobre Rodes
Tarat de les Dues Rodes
Premis
7
Bones!
Doncs això, ha tornat a sortir una segona tongada de rumors i fotos espia a la premsa especialitzada sobre el proper llançament d'una Trail Ducati Multistrada amb motor V4 com la esportiva Panigale i la Hipernaked Ducati Streetfighter. Tot i això, la premsa especula que el motor d'aquesta versió estarà modificat per rendir 180-190 cv i no els dos-cents i escaitx de les companyes de gama amb carrosseria Esportiva i Estàndard.
Fotos Espia Març:
Fotos Espia Juliol 2020:

Veure l'arxiu adjunt 1049Motor Ducati V4, versió per la esportiva Panigale.

I aquí ve el tema. Molta gent ja està dient fa temps que amb les maxitrails s'està passant d'allò racional, que són massa pesades i potents per fer off-road, que perden el sentit, que tenen potències que la majoria de conductors que en tenim una no sabriem aprofitar, que són pesades, grosses i poc manejables, etc... i tot i això sempre veiem marques disposades a seguir creixent en tots aquests aspectes, especialment KTM, Ducati i BMW. LA revista també diu, però, que a Ducati ja entenen o no pensen que la Multistrada V4 la compri ningú que pensi tocar "lo marro". Serà com el Porsche Cayenne de les motos: tothom sap que pot anar bé per camp si cal, però ningú s'hi fica no sigui cas que ratlli la pintura i doni cops a les llandes d'alumini.

Què en penseu vosaltres? Ens estem passant amb les trails, o es bó que cada cop hi hagi opcions més brutals en aquest segment de moto? Vosaltres us comprarieu la Multistrada V4 com a moto principal si no fos per diners? O creieu que en el just bell mig hi ha l'equilibri, amb vehicles com la BMW GS850 adventure, KTM 1090 adventure, V-Strom, Africa Twin, etc...?
Uf et dic lo mateix que a l'altre fil, em sembla un post molt interessant, me'l miro després amb més temps i dic el què ✌
 

Non-stop

Residència habitual: Sobre Rodes
Tarat de les Dues Rodes
Premis
7
Doncs mira, jo penso que si segueixen treient al mercat motos trail ultravitaminades no és només perquè la gent les compra, sinó que els fabricants saben que quan algo és brutal i és car, tindrà compradors més enllà de la moda. Són ingredients que potencialment els funcionen, ja parlem de motos trail, de nakeds de 200 cv, etc. Penso que és un criteri quasi paral·lel al que poden ser la usabilitat d'una moto o unes aptituds acords a un propòsit concret.

Les marques saben que amb ingredients com molts cavalls, la idea de polivalència (encara que puguin admetre que no està pensada per off), que costi una pasta i que tingui un colló d'extres farà que tingui un gruix de compradors interessant. Segurament és un patró de consum bastant contrastat. Passa el mateix amb els mòbils, amb els cotxes, amb la roba... si inflen paràmetres parant atenció saben que conqueriran bona part del mercat.
 

Fils similars

A dalt