• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Fotos Edició especial de 40 anys de GS

Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
En motiu dels 40 anys de GS la firma alemanya ha tret una gamma de colors exclusiva per celebrar aquest aniversari.
M'agrada la combinació de colors, de fet ja m'agrada en la Vstrom 1000 com la que té el @jordiTR63 . Tanmateix trobo que la tonalitat cridanera del groc dels paramans li dona un estil potser massa esportiu, no se. Vaja si que ho se, crec que o els canviaria o en tindria uns de recanvi. Però la resta de la moto en negre si que és xula xula.

A veure si algu en veu una en persona i comenta impressions.
 

Adjunts

  • FB_IMG_1595042936081.jpg
    FB_IMG_1595042936081.jpg
    47,2 KB · Visites: 112
  • FB_IMG_1595042939149.jpg
    FB_IMG_1595042939149.jpg
    46,1 KB · Visites: 94
  • FB_IMG_1595042941872.jpg
    FB_IMG_1595042941872.jpg
    46 KB · Visites: 103
  • FB_IMG_1595042944762.jpg
    FB_IMG_1595042944762.jpg
    59,8 KB · Visites: 104
  • FB_IMG_1595042947635.jpg
    FB_IMG_1595042947635.jpg
    39,1 KB · Visites: 104
Última edició:
  • Like
Reaccions: J.M i jordiTR63
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
En motiu dels 40 anys de GS la firma alemanya ha tret una gamma de colors exclusiva per celebrar aquest aniversari.
M'agrada la combinació de colors, de fet ja m'agrada en la Vstrom 1000 com la que té el @jordiTR63 . Tanmateix trobo que la totalitat cridanera del groc dels paramans li dona un estil potser massa esportiu, no se. Vaja si que ho se, crec que o els canviaria o en tindria uns de recanvi. Però la resta de la moto en negre si que és xula xula.

A veure si algu en veu una en persona i comenta impressions.
Ja va sortir cap el 2010 una F800GS amb negre i un groc-taronja que sempre m'ha agradat molt!!!... pero aquesta nova combinació també m'agrada molt, sobretot amb llantes daurades de radis...(y)(y).
Per cert, @Serra , la meva VStrom es la 650....la propera serà, si tot va bé, la 1050XT en vermell-blanc :giggle:...
 
  • Like
Reaccions: Serra i Roger X-ADV
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Ja va sortir cap el 2010 una F800GS amb negre i un groc-taronja que sempre m'ha agradat molt!!!... pero aquesta nova combinació també m'agrada molt, sobretot amb llantes daurades de radis...(y)(y).
Per cert, @Serra , la meva VStrom es la 650....la propera serà, si tot va bé, la 1050XT en vermell-blanc :giggle:...
Jo també m'hi he fixat. Em sembla guapíssima, del segment que més m'atrau actualment i de preu més contingut que la competència . Però amb la Vstrom tens moto per anys en quant a durabilitat. Planeges un canvi?

Il·lustro:

1050 4jpg
2050 3jpg
1050 2jpg
1050
 
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Jo també m'hi he fixat. Em sembla guapíssima, del segment que més m'atrau actualment i de preu més contingut que la competència . Però amb la Vstrom tens moto per anys en quant a durabilitat. Planeges un canvi?

Il·lustro:

Veure l'arxiu adjunt 1106Veure l'arxiu adjunt 1107Veure l'arxiu adjunt 1108Veure l'arxiu adjunt 1109
A curt termini no em plantejo canvi....encara no te 2 anys!!! i va de PM... Si hagués de comprar ara mateix segurament seria la 1050XT que la trobo impressionant. De totes maneres crec que per mi el 650 es una configuració molt bona en quant a rendiment, consum i fiabilitat. Em manca sobretot un millor tren davanter (suspensió i frenada) i potser uns quants cavallets mes...
Si em toca la primi em desdic de tot aquest rollo i me'n vaig a comprar :ROFLMAO: ...
 
  • Like
Reaccions: Roger X-ADV
Tejo474

Tejo474

Rodant
18 Jul 2020
26
43
Premis
2
En motiu dels 40 anys de GS la firma alemanya ha tret una gamma de colors exclusiva per celebrar aquest aniversari.
M'agrada la combinació de colors, de fet ja m'agrada en la Vstrom 1000 com la que té el @jordiTR63 . Tanmateix trobo que la tonalitat cridanera del groc dels paramans li dona un estil potser massa esportiu, no se. Vaja si que ho se, crec que o els canviaria o en tindria uns de recanvi. Però la resta de la moto en negre si que és xula xula.

A veure si algu en veu una en persona i comenta impressions.
Espectacular! Cada vegada més hem tiran més les trail, sempre he dit que la primera moto gran que agafés seria una custom pero estic cambiant d’opinió i si asobre treuen models amb aquests colors...ja tinc ganes de veure alguna en directe

salutacions
 
  • Like
Reaccions: Serra i Roger X-ADV
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Espectacular! Cada vegada més hem tiran més les trail, sempre he dit que la primera moto gran que agafés seria una custom pero estic cambiant d’opinió i si asobre treuen models amb aquests colors...ja tinc ganes de veure alguna en directe

salutacions
Les customs estan perdent pistonada des de fa força temps en front de la versatilitat, la moda i l'aposta dels fabricants per les trail, i també en front de nakeds i esportives, que ofereixen més agilitat i sensacions en general que les customs.
 
  • Like
Reaccions: Tejo474 i Serra
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
A curt termini no em plantejo canvi....encara no te 2 anys!!! i va de PM... Si hagués de comprar ara mateix segurament seria la 1050XT que la trobo impressionant. De totes maneres crec que per mi el 650 es una configuració molt bona en quant a rendiment, consum i fiabilitat. Em manca sobretot un millor tren davanter (suspensió i frenada) i potser uns quants cavallets mes...
Si em toca la primi em desdic de tot aquest rollo i me'n vaig a comprar :ROFLMAO: ...

Totes dues són excelents opcions. Jo estic enamorat del motor 650cc de suzuki, és del millor del mercat. I pensa que he provat també dues Kawasaki 650cc (er6 i versys) i el motor no va tan fi. A mi la vstrom mil em sembla massa moto, va genial però crec que pel que val no l aprofitaria. Vull dir que a mi, com sóc i per les motos que he tingut, amb la 1000 em sobra potencia en tots els sentits (cavalls i parell motor). Una altra pega que li veig és que la he provat en off road fent una pista en mal estat i lo de sempre: la electrònica fa més nosa que bé si no la desconectes. Que no se segur si suzuki fa abs desconnectable...

Jo ara mateix les dues motos que em compraria són o la guzzi v85tt travel o la vstrom 650xt, i de fet, si modernitzen la suzuki amb llums de led, control d velocitat de creuer, instrumentació nova i carenat tipus dr-big com han fet amb la 1000, per mi pot passar a ser la millor opció polivalent del mercat de la moto ara mateix.
I ja et dic jo que una vstrom pot ser molt molt efectiva en corbes... I alhora viatjar i fer off road lleuger.

Això que li notes a la teva ho podries canviar invertint en suspensió nova a davant i unes altres pastilles de fre o un fre de tacte esportiu. En tot cas tens una moto genial, enveja sana!
 
  • Like
Reaccions: jordiTR63

Fils similars