• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

....eeeep!!!! un cat-motoriste més

jordiGSR600

jordiGSR600

Rodant
16 Feb 2016
50
27
Hola a tothom.....soc Jordi del Penedés, tinc una susi GSR600 de la qual estic enamorat, i no se que dir més de momento, gràcies per aceptar-me i a veure si es concreta aquesta sortideta de l'alre fórum i ens podem conèixer aviat....salut i gaaas...v'sss
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Hola a tothom.....soc Jordi del Penedés, tinc una susi GSR600 de la qual estic enamorat, i no se que dir més de momento, gràcies per aceptar-me i a veure si es concreta aquesta sortideta de l'alre fórum i ens podem conèixer aviat....salut i gaaas...v'sss
Hola!! Home, una altra susi gsr al fòrum!!:ball::ball:

Benvingut!! De moment som poquets pel fòrum però esperem anar creixent. La sortideta que has posat pinta molt bé, a veure si s'hi anima la gent!

Presenta'ns també la susi!! Diuen que no foto=no moto :D

Salut i gassss
 
Última edició:
Xav2

Xav2

Rodant
15 Nov 2015
32
15
Jordi benvingut! Tens una bona moto company!

Quan fa que la tens? Que ens en pots dir? Sempre m'ha cridat l'atenció aquest model.

V'sssss
 
jordiGSR600

jordiGSR600

Rodant
16 Feb 2016
50
27
aquí la teniu....del 2007, ágil i versátil....et permet anar de passeig i apretar-li quan convigui....jejejjeje....els 98 cv donen bastant de si.....a partir de unes 7000rpm es converteix en una petita bèstia.....
benvingut jordi!!!
 

Adjunts

  • moto2.png
    moto2.png
    894,6 KB · Visites: 168
  • Like
Reaccions: Roger X-ADV
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
aquí la teniu....del 2007, ágil i versátil....et permet anar de passeig i apretar-li quan convigui....jejejjeje....els 98 cv donen bastant de si.....a partir de unes 7000rpm es converteix en una petita bèstia.....
La tens mooolt guapa Jordi, m'agrada platejada! La meva és del 2006. Estic mirant a veure si trobo una quilla puig a bon preu perquè crec que li quedaria...:babes:
 
jordiGSR600

jordiGSR600

Rodant
16 Feb 2016
50
27
...jo la tinc amb el "colín", la peça que tapa la part del darrera del seient, encara que a la foto no estigui posat, i la fa molt més guapa
 

Fils similars