Mario G.
Motoaddicte
Benvinguts a la primera entrega del "fes-ho tú mateix" on us explicaré com he posat un amortidor de direcció a la meva Hornet, ja que les naked pel meu gust son una mica tobes.
Primer comprar la peça, jo vaig trobar aquest Amortidor de direcció a AMAZON per un preu mes que raonable.
Els problemes van arrivar a l'hora de trobar un suport per acoplar-ho a la moto, la meva es del 2004 i has de buscar als museus per trobar alguna cosa aprofitable. Finalment em vaig decantar per solucions artesanals, i que millor que rebuscar al cubell de peces velles del traster.
Com que feia uns mesos havía trencat la UNICA clau que tenía dins del clausor vaig haver de canviar tot el joc sencer (si, AMAZON de nou em va salvar el c.. amb un kit a preu imbatible), i per sort havía guardat totes les peces velles, així que una mica d'imaginació, cargols inox i la Dremel em vaig posar a fer feina tallant i llimant fins preparar lo que veieu a les fotografíes. Als cargols del dipòsit els vaig haver de fer rosca nova i tallar-los un centímetre, ja que no els fan de la mida que em calía.
La subjecció al manillar es millorable evidentment, de moment es tracta d'una peça que subjectava la tija del seient d'una bicicleta
Resultat:
Ara el porto en el 11-12 i la veritat es que noto la direcció mes segura a altes velocitats, i a les carreteres revirades baixant-ho al 10 no es fa pesada de portar, al temps que millora la estabilitat de la traçada.
Primer comprar la peça, jo vaig trobar aquest Amortidor de direcció a AMAZON per un preu mes que raonable.
Els problemes van arrivar a l'hora de trobar un suport per acoplar-ho a la moto, la meva es del 2004 i has de buscar als museus per trobar alguna cosa aprofitable. Finalment em vaig decantar per solucions artesanals, i que millor que rebuscar al cubell de peces velles del traster.
Com que feia uns mesos havía trencat la UNICA clau que tenía dins del clausor vaig haver de canviar tot el joc sencer (si, AMAZON de nou em va salvar el c.. amb un kit a preu imbatible), i per sort havía guardat totes les peces velles, així que una mica d'imaginació, cargols inox i la Dremel em vaig posar a fer feina tallant i llimant fins preparar lo que veieu a les fotografíes. Als cargols del dipòsit els vaig haver de fer rosca nova i tallar-los un centímetre, ja que no els fan de la mida que em calía.
La subjecció al manillar es millorable evidentment, de moment es tracta d'una peça que subjectava la tija del seient d'una bicicleta
Resultat:
Ara el porto en el 11-12 i la veritat es que noto la direcció mes segura a altes velocitats, i a les carreteres revirades baixant-ho al 10 no es fa pesada de portar, al temps que millora la estabilitat de la traçada.