• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Clubs i agrupacions El "Club 125"

mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
579
1.570
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
Bones! Bon Nadal!

Bueno, de segur tots vosaltres esteu aprofitant el dia per descansar i continuar amb l'esperit Nadalenc.
Avui aprofito per posar-me al dia amb el tema motoril. Aquest dies pre vacances, han siguts molt peró molt pesats per mi i ara puc respirar una mica.
I clar, ara toca buscar opcions per sortir en la Comarca i respirar una mica d'aire fresc. Així que he obert la web, per veure que hi ha al meu voltant.... I sorpresa!! Les 125 no son acceptades en molts grups. :eek:

Ara que he donat una volta per diferents grups, missatges, apps motards, etc.. sembla que les 125 son el ánec lleig de les rodades. En molts missatges he trobat: "Minim cilindrades 250, per mantenir el ritme", " A partir de motos de 250, no aceptamos motos inferiores" , " Indispensables motos mayores a 250, haremos exepeciones con algunas de esa cilindrada".

Clar, com novata total, no tinc cap idea de per que pasa. Les poques sortides que he fet, han sigut amb el meu marit i quan donem una volta, les carreteres amb curves, no son exactament on necessitem una velocitat extrema, oi? Entenc que les 125 son motos petites, molt petites però que poden conviure perfectament amb la resta en una rodada, no?

I primerament m'agradaria crear aquest fill on presentem les nostres "petitones" i a veure si en un temps, podem organitzar una quedada de "petites" :ROFLMAO:;)

Començo jo:

- Mami en Moto
Comarca: Anoia
Moto: 125 R ( 2009 - segona ma)
Història motoril: Estiu 2020 ( novata total!)- Abans portava una scooter
Carnet: B només ;) esperem aviat el A2
Foto: https://motoristes.cat/forum/thread...-pel-calendari-del-2021.1240/page-4#post-8986 ( o se si anexa la foto automáticament, provem )
F6D3C24D CD08 4DD8 845E C8D1CEC2AB8D

A veure si hi ha unes quantes 125 pel forum!!!! :)
 
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Bones! Bon Nadal!

Bueno, de segur tots vosaltres esteu aprofitant el dia per descansar i continuar amb l'esperit Nadalenc.
Avui aprofito per posar-me al dia amb el tema motoril. Aquest dies pre vacances, han siguts molt peró molt pesats per mi i ara puc respirar una mica.
I clar, ara toca buscar opcions per sortir en la Comarca i respirar una mica d'aire fresc. Així que he obert la web, per veure que hi ha al meu voltant.... I sorpresa!! Les 125 no son acceptades en molts grups. :eek:

Ara que he donat una volta per diferents grups, missatges, apps motards, etc.. sembla que les 125 son el ánec lleig de les rodades. En molts missatges he trobat: "Minim cilindrades 250, per mantenir el ritme", " A partir de motos de 250, no aceptamos motos inferiores" , " Indispensables motos mayores a 250, haremos exepeciones con algunas de esa cilindrada".

Clar, com novata total, no tinc cap idea de per que pasa. Les poques sortides que he fet, han sigut amb el meu marit i quan donem una volta, les carreteres amb curves, no son exactament on necessitem una velocitat extrema, oi? Entenc que les 125 son motos petites, molt petites però que poden conviure perfectament amb la resta en una rodada, no?

I primerament m'agradaria crear aquest fill on presentem les nostres "petitones" i a veure si en un temps, podem organitzar una quedada de "petites" :ROFLMAO:;)

Començo jo:

- Mami en Moto
Comarca: Anoia
Moto: 125 R ( 2009 - segona ma)
Història motoril: Estiu 2020 ( novata total!)- Abans portava una scooter
Carnet: B només ;) esperem aviat el A2
Foto: https://motoristes.cat/forum/thread...-pel-calendari-del-2021.1240/page-4#post-8986 ( o se si anexa la foto automáticament, provem )
Veure l'arxiu adjunt 2619
A veure si hi ha unes quantes 125 pel forum!!!! :)
M he quedat una mica sorprès per això que dius del "límit" de cilindrada.... Realment hi ha gent tant "selecta" a sobre d una moto...???

Si no tinc mal entés, la teva moto deu agafar els 120 kms/h amb facilitat, no...?? dons on tenen el problema per que vagi gent amb ells amb motos de menys de 250 cc...??? :unsure: :unsure: :unsure:

Resumint... el dia que jo quedi amb algú per anar en moto, tingues clar que pel q a mi respecta no hi ha límit de cilindrada... ;)
 
J.M

J.M

Com es caminava?
20 Feb 2020
248
626
Premis
13
Barcelona / Granollers
Moto
Triumph Speedmaster 900
Bones! Bon Nadal!

Bueno, de segur tots vosaltres esteu aprofitant el dia per descansar i continuar amb l'esperit Nadalenc.
Avui aprofito per posar-me al dia amb el tema motoril. Aquest dies pre vacances, han siguts molt peró molt pesats per mi i ara puc respirar una mica.
I clar, ara toca buscar opcions per sortir en la Comarca i respirar una mica d'aire fresc. Així que he obert la web, per veure que hi ha al meu voltant.... I sorpresa!! Les 125 no son acceptades en molts grups. :eek:

Ara que he donat una volta per diferents grups, missatges, apps motards, etc.. sembla que les 125 son el ánec lleig de les rodades. En molts missatges he trobat: "Minim cilindrades 250, per mantenir el ritme", " A partir de motos de 250, no aceptamos motos inferiores" , " Indispensables motos mayores a 250, haremos exepeciones con algunas de esa cilindrada".

Clar, com novata total, no tinc cap idea de per que pasa. Les poques sortides que he fet, han sigut amb el meu marit i quan donem una volta, les carreteres amb curves, no son exactament on necessitem una velocitat extrema, oi? Entenc que les 125 son motos petites, molt petites però que poden conviure perfectament amb la resta en una rodada, no?

I primerament m'agradaria crear aquest fill on presentem les nostres "petitones" i a veure si en un temps, podem organitzar una quedada de "petites" :ROFLMAO:;)

Començo jo:

- Mami en Moto
Comarca: Anoia
Moto: 125 R ( 2009 - segona ma)
Història motoril: Estiu 2020 ( novata total!)- Abans portava una scooter
Carnet: B només ;) esperem aviat el A2
Foto: https://motoristes.cat/forum/thread...-pel-calendari-del-2021.1240/page-4#post-8986 ( o se si anexa la foto automáticament, provem )
Veure l'arxiu adjunt 2619
A veure si hi ha unes quantes 125 pel forum!!!! :)
No t'angoixis, jo també m'hi vaig trobar i duia una 250, però el meu estil de conducció és extremadament tranquil i en les poques quedades a les que m'havia apuntat, em deixaven enrere i van acabar per deixar de convocar-me...Per això en vaig tornar un solitari!
HI ha gent per tot!
Jo soc del Vallès Oriental, però t'asseguro que amb la meva 400 aniria la mar de tranquilet acompanyat per motos com la teva! ( i ves que no em deixessis enrera...!)
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.655
Premis
5
Bones!! Molt bona pensada. Et moc el fil a l'espai de Grups Dinàmics de Sortides per dos motius: el primer és perquè tots els qui busquin grups per rodar vegin la teva proposta, i fins i tot persones amb motos mes grans que la teva, com has vist en aquest mateix fil, s'hi puguin apuntar si ho creus convenient. L'altre motiu és que així et serà més còmode avisar als nous compis quan vulguis proposar una sortida, ja que pots anar recopilant al teu missatge, als usuaris amb 125 que s'hi apuntin, o bé també als que vagin al vostre ritme, segons com tu vulguis.

Em penso que són uns quants els que tenen motos de 125, i també d'altres que van a ritmes suaus , així que segur que es pot formar un bon grupet!
 
Última edició:
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Fa un temps hem va passar el mateix que a tú, afortunadament vaig trobar un club (desgraciadament va desapareixer) on sortiem tot tipus de motos.
És feien petits grups, els més tronats primers, els de cilindrades mitjes després i les petites els últims i cada x km, feiem retrobament.
Amb una 125 és pot anar arreu, he pujat fins Andorra i fa anys i panys el meu pare amb una vespa amb sidecar anaven 3 homenots a caçar a Terol.
Podeu fer un bon grupet i de ven segur, alguns amb motos més grans ens hi afegirem a alguna sortida.

Endavant amb l'iniciativa
 
Última edició:
Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
459
1.515
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
Hola !!!
Bon Nadal igualment !!!
Jo vaig amb un Scooter Beverly 350, però he sortit amb un fill meu que té un Scooter Daelim 125, i la veritat és que per segons quines carreteres n’ hi ha més que suficient.
A mi no em faria res sortir amb vosaltres, perquè del que es tracte és de poder gaudir de la moto, però també del paisatge.
Em sumo a la vostre iniciativa i podeu comptar amb mi per a fer alguna ruta, quan tot això del Covid es vagi sol.lucionant, si encaixa el dia i ruta.
 
Mey

Mey

Rodant
6 Des 2020
40
97
Premis
5
Vaja... Vaja...Un tema interesant!!!
Jo, com alguns sabeu, tinc tb una 125,i la veritat q entenc q hi hagin grups q no tinguin "paciència" amb les 125,pero... Segur q som molts els q gaudim amb la meteixa intensitat q els q tenen mes cilindrada... I desde aki podem trobar una bona colla de gent per poguer empatitzar d'una manera molt xula. Així q... Jo m'apunto tb!!
 
Bascu

Bascu

Grup Sanguini: 98 octans
3 Jun 2020
255
661
Premis
6
A mi em sembla una idea collonuda. Aquest estiu vaig sortir de vacances amb un amic que té una 400 TMax i era jo el que patia per ell, tota l'estona pensant que el feia anar al ralentí. XD

Quan em tornin la moto del taller miraré d'apunta-me si feu alguna sortida (si és deixen)
 
mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
579
1.570
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
M he quedat una mica sorprès per això que dius del "límit" de cilindrada.... Realment hi ha gent tant "selecta" a sobre d una moto...???

Si no tinc mal entés, la teva moto deu agafar els 120 kms/h amb facilitat, no...?? dons on tenen el problema per que vagi gent amb ells amb motos de menys de 250 cc...??? :unsure: :unsure: :unsure:

Resumint... el dia que jo quedi amb algú per anar en moto, tingues clar que pel q a mi respecta no hi ha límit de cilindrada... ;)
jejej sembla que hi ha gent per a tot.
Arribar als 100 li costa, 120 només de baixada, acoplada i a tot gas!!! Jjja però arriba
 
mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
579
1.570
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
Bones!! Molt bona pensada. Et moc el fil a l'espai de Grups Dinàmics de Sortides per dos motius: el primer és perquè tots els qui busquin grups per rodar vegin la teva proposta, i fins i tot persones amb motos mes grans que la teva, com has vist en aquest mateix fil, s'hi puguin apuntar si ho creus convenient. L'altre motiu és que així et serà més còmode avisar als nous compis quan vulguis proposar una sortida, ja que pots anar recopilant al teu missatge, als usuaris amb 125 que s'hi apuntin, o bé també als que vagin al vostre ritme, segons com tu vulguis.

Em penso que són uns quants els que tenen motos de 125, i també d'altres que van a ritmes suaus , així que segur que es pot formar un bon grupet!
Endavant!!! Merci!!! :) A veure si hi ha sort i abans de la primavera podem fer alguna trobada/ruta
 
Última edició:
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Són altres temps els de la euro-4, la normativa anticontaminació.
En el seu moment una 80cc 2 temps feia 120 sense moltes dificultats i una 125cc dos temps deslimitada podia fer 160 per hora.
Tot això però, s'ha hagut d treure perquè treia massa gasos
 
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
jejej sembla que hi ha gent per a tot.
Arribar als 100 li costa, 120 només de baixada, acoplada i a tot gas!!! Jjja però arriba
O estic molt desconectat de les "noves" 125 o no ho entenc que no aguantin 120 km/h sense problemes , a una autovia/autopista...
Vols dir que no porta un tap o limitació per ser nova o en rodatge...???? Tinc a casa una Yamaha Fly One de la prehistòria q aguanta amb prou solvència el passar de 120 km/h....

De totes formes, tampoc veig cap problema en que no assoleixi la velocitat màxima permesa per autopista... s agafa un altre ruta i punt....!!!

Ara ja em surt l´ànima de mecànic/preparador...:LOL::LOL::LOL::devilish::devilish::devilish:.... Parla amb el teu mecànic, i quan tinguis que canviar el kit de cadena/plat/pinyó, estudieu l opció de posar una relació més curta... guanyaràs velocitat punta, amb els mateixos cavalls de potència, si ara et trobes que en la velocitat més llarga (5ª o 6ª) no arribas a la zona vermella del contavoltes... ;)
 
  • Like
Reaccions: mami_en_moto
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
O estic molt desconectat de les "noves" 125 o no ho entenc que no aguantin 120 km/h sense problemes , a una autovia/autopista...
Vols dir que no porta un tap o limitació per ser nova o en rodatge...???? Tinc a casa una Yamaha Fly One de la prehistòria q aguanta amb prou solvència el passar de 120 km/h....

De totes formes, tampoc veig cap problema en que no assoleixi la velocitat màxima permesa per autopista... s agafa un altre ruta i punt....!!!

Ara ja em surt l´ànima de mecànic/preparador...:LOL::LOL::LOL::devilish::devilish::devilish:.... Parla amb el teu mecànic, i quan tinguis que canviar el kit de cadena/plat/pinyó, estudieu l opció de posar una relació més curta... guanyaràs velocitat punta, amb els mateixos cavalls de potència, si ara et trobes que en la velocitat més llarga (5ª o 6ª) no arribas a la zona vermella del contavoltes... ;)
La moto de la companya @mami_en_moto dona 12 cavalls
El tema és que moltes 125cc modernes no estan ni al límit del carnet a1
Pensa que de 12 a 15 cv ja hi van una tercera part més. És com passarde 60 cv a 80 cv amb moto gran, en comparació, només que amb les 125 rncara els trobes més a faltar
 
La Ginger

La Ginger

Rodant
14 Nov 2020
33
150
Premis
4
Alt Empordà
Moto
Macbor Lord Martin 125
Bones! Bon Nadal!

Bueno, de segur tots vosaltres esteu aprofitant el dia per descansar i continuar amb l'esperit Nadalenc.
Avui aprofito per posar-me al dia amb el tema motoril. Aquest dies pre vacances, han siguts molt peró molt pesats per mi i ara puc respirar una mica.
I clar, ara toca buscar opcions per sortir en la Comarca i respirar una mica d'aire fresc. Així que he obert la web, per veure que hi ha al meu voltant.... I sorpresa!! Les 125 no son acceptades en molts grups. :eek:

Ara que he donat una volta per diferents grups, missatges, apps motards, etc.. sembla que les 125 son el ánec lleig de les rodades. En molts missatges he trobat: "Minim cilindrades 250, per mantenir el ritme", " A partir de motos de 250, no aceptamos motos inferiores" , " Indispensables motos mayores a 250, haremos exepeciones con algunas de esa cilindrada".

Clar, com novata total, no tinc cap idea de per que pasa. Les poques sortides que he fet, han sigut amb el meu marit i quan donem una volta, les carreteres amb curves, no son exactament on necessitem una velocitat extrema, oi? Entenc que les 125 son motos petites, molt petites però que poden conviure perfectament amb la resta en una rodada, no?

I primerament m'agradaria crear aquest fill on presentem les nostres "petitones" i a veure si en un temps, podem organitzar una quedada de "petites" :ROFLMAO:;)

Començo jo:

- Mami en Moto
Comarca: Anoia
Moto: 125 R ( 2009 - segona ma)
Història motoril: Estiu 2020 ( novata total!)- Abans portava una scooter
Carnet: B només ;) esperem aviat el A2
Foto: https://motoristes.cat/forum/thread...-pel-calendari-del-2021.1240/page-4#post-8986 ( o se si anexa la foto automáticament, provem )
Veure l'arxiu adjunt 2619
A veure si hi ha unes quantes 125 pel forum!!!! :)
Molt bé! I és clar que si! A defensar les nostres 125cc que també son una moto!
Jo estic encantada amb la meva i tot ique no agafa més de 90 km/h (no hi entenc massa però sospito que deu estar limitada si algú em pot ajudar amb aquest tema estaré molt agraida).
Trobo que una 125cc és perfecta per a fer rutes per carretes secundàries a un ritme potser més lent però sense oblidar que anar en moto no és correr sino la sensació de llibertat!!!

La meva és una Macbor Lord Martin i com tu havia anat amb scooter des dels 14 anys fins ara que he fet el pas a la 125cc i de moment no tinc pensat pujar de cilindrada.
La mev zona per fer rutes, l'Alt Empordà.

Aprofito per desitjar-vos Bones Festes a Tots!

Gaaaasss!!!
 

Adjunts

  • cameringo_20201122_151236.jpg
    cameringo_20201122_151236.jpg
    5,5 MB · Visites: 105
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Molt bé! I és clar que si! A defensar les nostres 125cc que també son una moto!
Jo estic encantada amb la meva i tot ique no agafa més de 90 km/h (no hi entenc massa però sospito que deu estar limitada si algú em pot ajudar amb aquest tema estaré molt agraida).
Trobo que una 125cc és perfecta per a fer rutes per carretes secundàries a un ritme potser més lent però sense oblidar que anar en moto no és correr sino la sensació de llibertat!!!

La meva és una Macbor Lord Martin i com tu havia anat amb scooter des dels 14 anys fins ara que he fet el pas a la 125cc i de moment no tinc pensat pujar de cilindrada.
La mev zona per fer rutes, l'Alt Empordà.

Aprofito per desitjar-vos Bones Festes a Tots!

Gaaaasss!!!
Són molt boniques. La custom 125 de macbor amb el filtre d'aire al costat la trobo preciosa.
 
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
La moto de la companya @mami_en_moto dona 12 cavalls
El tema és que moltes 125cc modernes no estan ni al límit del carnet a1
Pensa que de 12 a 15 cv ja hi van una tercera part més. És com passarde 60 cv a 80 cv amb moto gran, en comparació, només que amb les 125 rncara els trobes més a faltar
Encara així, i sent una moto carenada com és, deuria d agafar els 120 km/h sense problema... Ja investigaré a vere q passa amb tot això... :unsure:
 
mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
579
1.570
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
Encara així, i sent una moto carenada com és, deuria d agafar els 120 km/h sense problema... Ja investigaré a vere q passa amb tot això... :unsure:
Pot ser que també al ser novata.. encara tinc una mica de por o_O jejeje

Aquesta es la fitxa técnica de la meva : https://www.arpem.com/motos/modelos/honda/modelos-09/honda-cbr-125-r.html
També te a veure que fa molts molts molts anys, he tingut un accident amb moto.. lleig i tinc MOLT respecte. Abans, ( fa poc) tenia molta por al pujar a una moto. Però la por hem de limitarla i ara gaudeixo moltisim anar a dues rodes :p

I per últim, es una moto de segona má i amb poc kilometres ( 25,000). No se si falta alguna cosa més per fer-li.
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Hem xoca que corrin tant poc, la meva X8/125 del 2004 que pesava 160kg, amb 15cv agafava els 150 de marcador.
La CBR i la Macbor semblen força és lleugeres :oops:
I diré més, algún cop un amic m'ha deixat la seva Honda Dylan/125 del 2004/2005 ( mentre tenia la meva a revisió) i tot i portar l'horrible paravents aquest que el posaven tipus vespa dels 50/60, agafava els 100 sense problemes.
Estic al·lucinant, si fins i tot fa poc hem va adelantar un patinet elèctric que anava a 80 !!!!!!!
 
La Ginger

La Ginger

Rodant
14 Nov 2020
33
150
Premis
4
Alt Empordà
Moto
Macbor Lord Martin 125
Hem xoca que corrin tant poc, la meva X8/125 del 2004 que pesava 160kg, amb 15cv agafava els 150 de marcador.
La CBR i la Macbor semblen força és lleugeres :oops:
I diré més, algún cop un amic m'ha deixat la seva Honda Dylan/125 del 2004/2005 ( mentre tenia la meva a revisió) i tot i portar l'horrible paravents aquest que el posaven tipus vespa dels 50/60, agafava els 100 sense problemes.
Estic al·lucinant, si fins i tot fa poc hem va adelantar un patinet elèctric que anava a 80 !!!!!!!
No hi entenc gaire de motors però a mi també em sembla estrany que la meva no passi de 90, te 10cv i pesa uns 130kg. I no passa de 90 que ho he comprovat en cinquena i gas a fondo. Per això penso que potser porta algun tipus de limitació (però clar com que tot just aterro al mon de la moto no en tinc ni idea. :unsure:
 

Fils similars