El fil dela meva Bandit

• Motorista convidat! Vols veure les noves samarretes amb dissenys motoristes que hem preparat per aquest estiu?
      Fes una ullada al catàleg. A més a més, a cada samarreta li pots:
    • 🟡 Posar el color 🟧 que més t'agradi
    • 🟡 Afegir-hi un text personalitzat ✏️ com ara el teu nom, el teu model de moto, etc.
  • 🟢 Pneumàtics de moto nous a bon preu! 🟢 Motorista convidat, si no els vols muntar tu, te'ls posen a un taller proper 💪
    🟠 Calcula també un bon preu per l'assegurança de la moto . 😜 🟠
speedbird

speedbird

Nouvingut
**Trobo a faltar un subfòrum de les nostres motos, així que el poso a General**

Aquesta es la meva Suzuki GSF 600 Bandit N, de 2003, con 57.000Kms limitada a 35kw
-----

9/1/2015

El dia que va ser meva, encara no tenia carnet

foto_1.jpg

Primera neteja
foto_2_c_pia.jpg

-----

19/3/2015

Polint detalls
foto_1_1.jpg

foto_2_1.jpg

-----

26/4/2015

Retallant el parafangs: Abans.

image.jpg

I ara.

foto_2.jpg

A la última foto hi han potser... 6 hores de neteja intensiva :D

Portamòbil i presa 12v i USB

foto_1_2.jpg

foto_2_2.jpg

Pneumàtics nous: Maxxis Sportmaxx

foto_4.jpg

foto_5.jpg

ESTIU 2015

Viatge a Sardenya:

Sin_t_tulo_1.jpg

IMG_7736.jpg

foto_1.jpg

IMG_7966.jpg

IMG_8018.jpg

IMG_8130.jpg

Ja a casa de tornada, neteja a fons.
foto_3.jpg

Salut!
IMG_7779.jpg

Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
Premis
5
Hola speedbird!

Quin tema més complet! Moltes gràcies per compartir les teves experiències amb la bandit, la tens molt maca i es nota que la mimes i dediques temps i ganes a tenir-la al teu gust i ben completa.

Molt bones fotos, i quina passada el viatge a Sardenya.

Serà un plaer per tots que vagis actualitzant el fil i seguir-te llegint pel fòrum.

Per cert, prenc nota del subfòrum de Les nostres motos. La raó per la qual no existia és que al ser tant poquets encara, havia pensat que estaria bé agrupar una mica més del compte els missatges, però de fet i veient que ja sou uns quants per aquí em sembla una bona idea.

Moltes gràcies per la suggerència speedbird, el fòrum el fem entre tots.

Salutacions!

speedbird

speedbird

Nouvingut
Hola speedbird!

Quin tema més complet! Moltes gràcies per compartir les teves experiències amb la bandit, la tens molt maca i es nota que la mimes i dediques temps i ganes a tenir-la al teu gust i ben completa.

Molt bones fotos, i quina passada el viatge a Sardenya.

Serà un plaer per tots que vagis actualitzant el fil i seguir-te llegint pel fòrum.

Per cert, prenc nota del subfòrum de Les nostres motos. La raó per la qual no existia és que al ser tant poquets encara, havia pensat que estaria bé agrupar una mica més del compte els missatges, però de fet i veient que ja sou uns quants per aquí em sembla una bona idea.

Moltes gràcies per la suggerència speedbird, el fòrum el fem entre tots.

Salutacions!

Gràcies!

Hauriem d'anar organitzant una trobada abans que arribi el fret "de debò" :D

speedbird

speedbird

Nouvingut
Fa dues setmanes vaig caure amb ella i ara ja no està tant impecable... ja us n'ensenyaré fotos.

Res greu, una patinada, la veritat es qe tot va anar molt ràpid i encara no entenc com va anar... el cas es que la roda de davant va patinar i tots vam acabar lliscant pel terra.

Xav2

Xav2

Rodant
Fa dues setmanes vaig caure amb ella i ara ja no està tant impecable... ja us n'ensenyaré fotos.

Res greu, una patinada, la veritat es qe tot va anar molt ràpid i encara no entenc com va anar... el cas es que la roda de davant va patinar i tots vam acabar lliscant pel terra.
L'important és que no et fessis mal, amb aquestes caigudes et pots fer mal de veritat.. Potser hi havia gravilla a la corba, vas tocar la línia de pintura, una taca d'oli...

Miriam_er6

Miriam_er6

Rodant

Si la caiguda no va ser greu en no res la tindras impecable!!! Malegro que no fos gran cosa

speedbird

speedbird

Nouvingut
L'important és que no et fessis mal, amb aquestes caigudes et pots fer mal de veritat.. Potser hi havia gravilla a la corba, vas tocar la línia de pintura, una taca d'oli...

Jo crec que hi havia una mica de gasoil...

Si la caiguda no va ser greu en no res la tindras impecable!!! Malegro que no fos gran cosa

Pintar i arreglar dipòsit i parafangs... i substituïr: soport estribera, faro de davant i la tapa dels rellotges.

Accepto recomanacions de desguaços, etc... (i donatius xD)

Xav2

Xav2

Rodant

Pintar i arreglar dipòsit i parafangs... i substituïr: soport estribera, faro de davant i la tapa dels rellotges.

El del dipòsit i parafangs ja o aniràs arreglant amb el temps. Tot el que has de substituir... si fos un cotxe si, però sent una moto dubto que en desguaços trobis res. Busca "despieces" per internet, o vendes de segona mà.

La part bona és que la bandit és una moto amb diferents models i molts usuaris, segur que tens una pila de possibles donants esperant.

Miriam_er6

Miriam_er6

Rodant

Molts ànims! Penso com el xav, de bandides n'hi ha moltes, no et costarà trobar recanvis a bon preu

Fils similars

A dalt