Roger
Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
- 16 Oct 2015
- 1.355
- 2.772
- Premis
- 5
Els companys de Rodes Solidaries Oficial, que es dediquen a donar suport als nens afectats per malalties minoritàries, necessiten un cop de mà. En Martí, que és el president de l'associació i també és pare d’un nen afectat per una d’aquestes malalties, està passant un mal moment i necessita suport econòmic.
He pensat que quan em facin el pagament de les comissions que em toquen per les comandes de la roba brodada, que en total deuran rondar els 70 € (per peça venuda em quedo entre 3 i 5 € com ja sabeu), els passaré a en Martí, amb el qual tinc contacte arrel de compartir esdeveniments de la seva associació durant molt de temps al portal. Això no vol dir que la botiga de la web sigui solidària ni que ho sigui a partir d'ara, ni molt menys, ja que em cal intentar que motoristes.cat sigui sostenible. Simplement, el cobrament de les comandes realitzades fins ara el destinaré a això, i per tant, tots els que heu fet comandes li donareu un cop de mà tant a ell com a la seva tasca.
Adjunto igualment els mètodes directes d'ajuda pel Martí:
GAS Martí!!!!!
Articles nostres sobre Rodes Solidàries
He pensat que quan em facin el pagament de les comissions que em toquen per les comandes de la roba brodada, que en total deuran rondar els 70 € (per peça venuda em quedo entre 3 i 5 € com ja sabeu), els passaré a en Martí, amb el qual tinc contacte arrel de compartir esdeveniments de la seva associació durant molt de temps al portal. Això no vol dir que la botiga de la web sigui solidària ni que ho sigui a partir d'ara, ni molt menys, ja que em cal intentar que motoristes.cat sigui sostenible. Simplement, el cobrament de les comandes realitzades fins ara el destinaré a això, i per tant, tots els que heu fet comandes li donareu un cop de mà tant a ell com a la seva tasca.
Adjunto igualment els mètodes directes d'ajuda pel Martí:
- Bizum: 722632928
- Transferencia: BBVA Marti Suriñach ES44 0182 8668 5702 0026 7450
GAS Martí!!!!!
Articles nostres sobre Rodes Solidàries
Calçots, la passió per les motos i les causes nobles. - Motoristes.cat
Si estàs llegint aquest article probablement ets dels qui, de petit, somiava amb sentir el vent al pit i la força del motor a dins del puny; et fascinava creuar-te motos pel carrer i el rugir dels seus motors t’hi identificava. Les motos uneixen i la unió fa la força, més si el lligam d’aquesta […]
motoristes.cat
ÈXIT ABSOLUT a la Calçotada Solidària de Terrassa - Motoristes.cat
Aquest passat diumenge va tenir lloc a Terrassa la Calçotada Solidària a la seu de Rodes Solidàries. Una vegada més les motos han estat el nexe d’unió de bones persones, que en aquesta ocasió van ajuntar-se en contra de les malalties minoritàries. La jornada va veure’s marcada pels forts vents...
motoristes.cat
Rodes Solidàries busca ampliar el seu Cos de Voluntaris - Motoristes.cat
Rodes Solidàries busca ampliar el seu Cos de Voluntaris, una associació dedicada a l'ajuda dels afectats de les Malalties Minoritàries.
motoristes.cat
Última edició: