• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Notícia El President de Rodes Solidàries necessita ajuda

Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.656
Premis
5
Els companys de Rodes Solidaries Oficial, que es dediquen a donar suport als nens afectats per malalties minoritàries, necessiten un cop de mà. En Martí, que és el president de l'associació i també és pare d’un nen afectat per una d’aquestes malalties, està passant un mal moment i necessita suport econòmic.

He pensat que quan em facin el pagament de les comissions que em toquen per les comandes de la roba brodada, que en total deuran rondar els 70 € (per peça venuda em quedo entre 3 i 5 € com ja sabeu), els passaré a en Martí, amb el qual tinc contacte arrel de compartir esdeveniments de la seva associació durant molt de temps al portal. Això no vol dir que la botiga de la web sigui solidària ni que ho sigui a partir d'ara, ni molt menys, ja que em cal intentar que motoristes.cat sigui sostenible. Simplement, el cobrament de les comandes realitzades fins ara el destinaré a això, i per tant, tots els que heu fet comandes li donareu un cop de mà tant a ell com a la seva tasca.

Adjunto igualment els mètodes directes d'ajuda pel Martí:
  • Bizum: 722632928
  • Transferencia: BBVA Marti Suriñach ES44 0182 8668 5702 0026 7450
Facebook del Martí per si hi voleu contactar per conèixer la seva tasca

GAS Martí!!!!!

Captura-129.png

148312948 3280745598818612 8076805871900538907 o


Articles nostres sobre Rodes Solidàries

 
Última edició:
pepprats

pepprats

Grup Sanguini: 98 octans
14 Gen 2021
277
778
Premis
18
Barcelona City
linktr.ee
Moto
FZ6S S2
Twitter
pepenmoto
Els companys de Rodes Solidaries Oficial, que es dediquen a donar suport als nens afectats per malalties minoritàries, necessiten un cop de mà. En Martí, que és el president de l'associació i també és pare d’un nen afectat per una d’aquestes malalties, està passant un mal moment i necessita suport econòmic.

He pensat que quan em facin el pagament de les comissions que em toquen per les comandes de la roba brodada, que en total deuran rondar els 70 € (per peça venuda em quedo entre 3 i 5 € com ja sabeu), els passaré a en Martí, amb el qual tinc contacte arrel de compartir esdeveniments de la seva associació durant molt de temps al portal. Això no vol dir que la botiga de la web sigui solidària ni que ho sigui a partir d'ara, ni molt menys, ja que em cal intentar que motoristes.cat sigui sostenible. Simplement, el cobrament de les comandes realitzades fins ara el destinaré a això, i per tant, tots els que heu fet comandes li donareu un cop de mà tant a ell com a la seva tasca.

Adjunto igualment els mètodes directes d'ajuda pel Martí:
  • Bizum: 722632928
  • Transferencia: BBVA Marti Suriñach ES44 0182 8668 5702 0026 7450
Facebook del Martí per si hi voleu contactar per conèixer la seva tasca

GAS Martí!!!!!

Captura-129.png

Veure l'arxiu adjunt 2909
Molt bona iniciativa @Roger

Enviat des del meu RMX1931 usant Tapatalk
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo i Roger
Pastoret

Pastoret

Cul quadrat
5 Feb 2021
66
200
Premis
3
Castellvell del Camp
Moto
BMW R1200RT
Els companys de Rodes Solidaries Oficial, que es dediquen a donar suport als nens afectats per malalties minoritàries, necessiten un cop de mà. En Martí, que és el president de l'associació i també és pare d’un nen afectat per una d’aquestes malalties, està passant un mal moment i necessita suport econòmic.

He pensat que quan em facin el pagament de les comissions que em toquen per les comandes de la roba brodada, que en total deuran rondar els 70 € (per peça venuda em quedo entre 3 i 5 € com ja sabeu), els passaré a en Martí, amb el qual tinc contacte arrel de compartir esdeveniments de la seva associació durant molt de temps al portal. Això no vol dir que la botiga de la web sigui solidària ni que ho sigui a partir d'ara, ni molt menys, ja que em cal intentar que motoristes.cat sigui sostenible. Simplement, el cobrament de les comandes realitzades fins ara el destinaré a això, i per tant, tots els que heu fet comandes li donareu un cop de mà tant a ell com a la seva tasca.

Adjunto igualment els mètodes directes d'ajuda pel Martí:
  • Bizum: 722632928
  • Transferencia: BBVA Marti Suriñach ES44 0182 8668 5702 0026 7450
Facebook del Martí per si hi voleu contactar per conèixer la seva tasca

GAS Martí!!!!!

Captura-129.png

Veure l'arxiu adjunt 2909
Perfecte Roger.....endavant, una gran i magnífica idea, ah una cosa, com està el tema enganxines?
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo i Roger
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.656
Premis
5
Perfecte Roger.....endavant, una gran i magnífica idea, ah una cosa, com està el tema enganxines?
Molt aviat tindrem novetats! Estem treballant en un nou pegat, a més del model anterior d'enganxina que vam vendre l'última vegada, i una nova enganxina petita i reflectant que se sol posar a la part de darrere del casc, per guanyar visibilitat. La novetat també és que els que tenen una subscripció de pagament activa al fòrum, podran rebre algun d'aquests productes de manera gratuïta a casa seva, ja que amb l'import de la subscripció puc cobrir alguna d'aquestes enganxines segons el preu final que acabin tenint. S'ha d'acabar de mirar què puc fer-hi entrar exactament, tot i que com a mínim una unitat de les enganxines de vinil troquelades que ja coneixeu, entra segur.

En una o dues setmanes ho tenim tot preparat i us ho comento!!

Moltes gràcies per l'interès (y)
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.656
Premis
5
molt bé Roger, fas molt bona feina!
Que va... per desgràcia en Martí ja havia patit forts entrebancs personals, per cops de la vida que ni t'esperes, ni t'esperes que et passin més d'una vegada. Només li faltava això... Un copet de mà és lo mínim, i com que de moment tinc feina, puc posar aquests diners en això sense anar malament.

Li acabo de passar els 84€ ara mateix, així que gràcies a tots per haver facilitat aquest modest cop de mà, ja no només amb aquestes compres, sino per donar corda a motoristes.cat participant i fent-vos vostre aquest projecte a cops de gas ✊✊
 

Fils similars