• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

El que cou la catalana Rieju

Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Bé com sabeu l'empresa Rieju no és de les mes grans del sector, però es pot dir que si més no és catalana, i de Figueres.
Fa uns mesos que ja se sap que van comprar la part més off-road de la malhaurada empresa gironina Gas-Gas (gama EC)... i sembla que ja està desvetllant el que es courà l'any que ve.
Concretament, han anunciat varis models 2021 de 250cc i 300cc. Diria que fa molts anys que Rieju no competia en el mercat d'A2 i només en el d'AM o A1/B+3. Sembla però que encara hi ha esperança per les marques de motos catalanes, encara que no fabriquin els seus propis motors (però BMW sovint tampoc ho fa i pocs li critiquen).
Aquí us enllaço doncs el seu nou model off-road que diuen que valdrà 8000 euros però amb 500 de descompte els primers mesos, 7500.
https://www.rieju.es/ca/hard-off-road
Rieju MR Racing 2021.
img-fa50b0898e50b9fda6e74f5b0d469a68.jpg

I aquesta també m'ha cridat l'atenció, si busqués una 125 de tall clàssic:

img-0eb391d14c92c46511f15782378dd817.jpg

Per mi aquesta marca té un toc d'atenció perquè un dels meus avis hi era bastant assidu.
Però la competència és forta. Quin futur li augureu a aquesta marca, així com a la fabricació de motos a casa nostra?
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Bé com sabeu l'empresa Rieju no és de les mes grans del sector, però es pot dir que si més no és catalana, i de Figueres.
Fa uns mesos que ja se sap que van comprar la part més off-road de la malhaurada empresa gironina Gas-Gas (gama EC)... i sembla que ja està desvetllant el que es courà l'any que ve.
Concretament, han anunciat varis models 2021 de 250cc i 300cc. Diria que fa molts anys que Rieju no competia en el mercat d'A2 i només en el d'AM o A1/B+3. Sembla però que encara hi ha esperança per les marques de motos catalanes, encara que no fabriquin els seus propis motors (però BMW sovint tampoc ho fa i pocs li critiquen).
Aquí us enllaço doncs el seu nou model off-road que diuen que valdrà 8000 euros però amb 500 de descompte els primers mesos, 7500.
https://www.rieju.es/ca/hard-off-road
Rieju MR Racing 2021.
img-fa50b0898e50b9fda6e74f5b0d469a68.jpg

I aquesta també m'ha cridat l'atenció, si busqués una 125 de tall clàssic:

img-0eb391d14c92c46511f15782378dd817.jpg

Per mi aquesta marca té un toc d'atenció perquè un dels meus avis hi era bastant assidu.
Però la competència és forta. Quin futur li augureu a aquesta marca, així com a la fabricació de motos a casa nostra?
Molt bona reflexió. Doncs mira, m'agrada molt que marques de casa demostrin esperit de lluita per tirar endavant. Em va saber molt greu que Gas Gas punxés, però que Rieju es faci càrrec d'una part de la seva línia més campera és motiu d'orgull, la veritat.

Els desitjo tota tota la sort del món. I ojo, no només perquè són d'aquí, que també, sinó per l'esperit de lluita en tirar endavant un estil propi dins del motociclisme malgrat les dificultats del mercat. Si senyor. Gràcies per tocar el tema company!
 
  • Like
Reaccions: Serra i Tàrraco
edudzn

edudzn

Motoaddicte
Rider
3 Mar 2020
110
237
Premis
7
Barcelona
Moto
Triumph Street Triple R 2009
Ostres! havia llegit que era KTM qui s'havia quedat GasGas, precisament la Laia Sanz va córrer el Dakar amb els Colors de GasGas però la moto en si era KTM

us passo la notícia

Sempre és una bona notícia que fabricants històrics segueixin al peu del canó, siguin ajudats o no per empreses més potents, almenys conserven la marca, que és el què els dóna aquest valor sentimental que molts valoren
 
  • Like
Reaccions: Serra
edudzn

edudzn

Motoaddicte
Rider
3 Mar 2020
110
237
Premis
7
Barcelona
Moto
Triumph Street Triple R 2009
AAAAAH espera, ara he llegit més... veig que una part sí que s'ho va quedar KTM i una altra part s'ho queda Rieju... quin lio...
 
  • Like
Reaccions: Serra
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Sí i una tercera part Torrot, fabricant de motos elèctriques.
si mires el contacte és l'antiga fàbrica de gas-gas a Salt, es veu passant per l'AP7 molt fàcilment, entre les sortides de Girona Sud i Girona Oest al cantó occidental de l'autopista.

1587575152146

Per cert, veig que Torrot també fa trialeres elèctriques per la mainada
https://torrot.com/uploads/_CGSmartImage/img-fe0ec0c560b7475d5deef10b238253a0-eright.jpg
 
Última edició:
  • Like
Reaccions: edudzn
Erik

Erik

Motoaddicte
Motorista Viatger
16 Mar 2020
147
332
Premis
11
Sabadell
Moto
Triumph Tiger 800 XCA
Ostres content x una part pero crec que 8.000€ x una 300cc crec que no serán competitius. Desconec preus d aquest tipus de motos trial/enduro. No ho veieu poc competitiu aquest preu? Jo x 8.000€ em quedava la vstrom 650 xt que es molta mes moto. Anirem veient. Salut a tots companys
 
  • Like
Reaccions: Serra
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Ostres content x una part pero crec que 8.000€ x una 300cc crec que no serán competitius. Desconec preus d aquest tipus de motos trial/enduro. No ho veieu poc competitiu aquest preu? Jo x 8.000€ em quedava la vstrom 650 xt que es molta mes moto. Anirem veient. Salut a tots companys
A priori jo ho trobo molt car però fent una cerca ràpida
Honda CRF250rx 9200 euros
Husqvarna te300i 9150 euros
Suzuki RM-Z250 8300 euros
La V-Strom si pretens fer off-road en condicions llavors necessites la XT que puja a 9300 (jo no em ficaria a fer segons què amb llandes de carretera)
I bé a nivell personal la V-Strom 650 és molt bona moto, però per mi és de les trails menys atractives (a nivell subjectiu)
És veritat que jo no em gastaria això en aquest tipus de moto, però per preu sí que estan ben posicionats respecte a la competència... no sé si algú se li acudeix algun altre model comparable per característiques i que competeixi en preu?
 
  • Like
Reaccions: Tàrraco i Erik
Erik

Erik

Motoaddicte
Motorista Viatger
16 Mar 2020
147
332
Premis
11
Sabadell
Moto
Triumph Tiger 800 XCA
Vist aixo donsc está clar que está be dins del segment al menys en preu. Sorprenen els preus d aquestes motos la veritat...entre 8 i 9 mil euros. Respecte suzuki era per una comparació a nivell preu, jo vaig amb tiger 800 xca..sobrada x off...salut!!
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Vist aixo donsc está clar que está be dins del segment al menys en preu. Sorprenen els preus d aquestes motos la veritat...entre 8 i 9 mil euros. Respecte suzuki era per una comparació a nivell preu, jo vaig amb tiger 800 xca..sobrada x off...salut!!
Carai quina fletxa té l'indiu Erik :)
Per part meva m'agradaria un post en què ens expliquessis com va la tiger xca, i si ja ho has fet, perdona!
 
Erik

Erik

Motoaddicte
Motorista Viatger
16 Mar 2020
147
332
Premis
11
Sabadell
Moto
Triumph Tiger 800 XCA
Jajaja...pero soc un apache novato...jajaja...no he fet cap post la veritat. Porto 12.000km amb el bicho suficient x saber q no em vaig equivocar. Motor tricilindric superfiable amb uns baixos x cagarse. Electronica que ajuda molt i aporta seguretat i a nivell confort porta punys i seients calefactats q al hivern van de conya. Faig basicament carretera x anar a treballar i he fet ruteta x sud de França, tb frecuento molt la costa brava ja q tinc apartament a Palamós. Pots anar on vulguis la veritat..95 cv q x mi no m els acabaré pas. De off..algun caminet sencill...pero ja vindrá. Quan canvii rodes posaré les tkc 70 x si m animo mes i listo. Conclusió..per mi de les millors trails actuals...molt millor q la gs 850 per exemple i triumph gran casa amb una gama preciosa desde las street fins les boneville o bobber.
 
  • Like
Reaccions: Serra
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Roger Notícia Presentat el Pla de Seguretat Viària 2024-2026, que planteja reduir el 20% les víctimes mortals en zona interurbana Espai de debat 3
Xavi Canyo 5 coses que m'agraden/no m'agraden de la meva moto Les nostres motos 5
Roger X-ADV Recopilatori Què és el millor que us han donat les diferents motos que heu tingut? Un Cafè Ràpid 6
Bascu Consells Moto de segona mà? Pot ser que sí Espai de debat 44
racingdeibit quin és el millor tram de curves que heu fet? Un Cafè Ràpid 20
Roger X-ADV Recopilatori El millor accessori que heu comprat mai per la moto o pilot + foto Un Cafè Ràpid 6
scooterista.cat Dubte alguna botiga que tingui TOMTOM Rider?? Espai de debat 1
Lluis Tram La carretera que va de Tuixent a la Seu, asfaltada de nou Trams motociclistes d'interès 5
mr_pointer Social Riders Quan enxampes la càmara de vídeo que surt volant !!! Social Riders 0
Nikokaos Crònica RODIBOOK 2021: l'app digital de la cursa i la pluja que mai va arribar Rodibook 22
Roger Opinió Quines eines us agraden més, quines menys, i quines d'altres us agradaria que implementéssim? Informació i suport 7
Xavi Canyo Mecànica Averies que no ho son i et pujen els colors Un Cafè Ràpid 7
Arnaubarruera OffRoad Sortideta que hem fet avui 13.03.21 Rutes en moto 6
Loxicdelamola Se fa saber que Lasinistra ( Motoguzzi V85TT ) se li fiquen neumàtics nous Pneumàtics 43
mami_en_moto Vídeos El que el vent s'endugué MotoVlogs propis 21
cegmorrys Un altre que es presenta Presentacions 21
C Ruta en moto Ruta per aclamació popular (popular de 3 o 4, pero eso es lo que hay) Rutes en moto 0
Maneras de Rodar Hola, que tal? Presentacions 12
perlanegraviajes tipus de gent que veu youtube MotoVlogs propis 0
Roger Avantatges Busquem tallers que treballin amb pneumàtics de primera línia Avantatges especials 21
elbarbasenmoto El que més m'agrada de la meva MOTO MotoVlogs propis 2
Myke's ¿Que penseu? BCN zona verda per motos. Espai de debat 3
hURIkane Ruta en moto Vinga, que me piro! Rutes en moto 5
Roger X-ADV Dubte Rumor sobre que es permetrà circular amb moto dins de la província Espai de debat 45
elbarbasenmoto Vídeos El que no m'agrada de la meva MOTO (No hi ha res perfecte) MotoVlogs propis 14
Serra Hi ha gent que no sap estar-se quieta Espai de debat 4
Roger X-ADV Consells No m'equipo sempre que agafo la moto Espai de debat 13
Eloi Crònica Una imatge val més que mil paraules. Cròniques sobre motociclisme 1
Roger (VÍDEO) – Evita per poc la col·lisió amb un camió que s'incorpora a la via Espai de debat 0
Roger BMW C 400 X, una scooter que destaca per la seva connectivitat Espai de debat 0
Roger Honda CBR1000RR Fireblade 2017, respectant l'essència que la va fer néixer. Espai de debat 0
Roger "El cotxe seguia accelerant esperant que jo i la moto ens desprenguéssim" Espai de debat 0
I Crònica Que va ser Intermotard2016? Cròniques sobre motociclisme 1
Roger Notícia Riding Assist, l’increïble prototip d’Honda que et deixarà bocabadat. Espai de debat 0
Roger Aspectes que cal cuidar de la teva moto a l'hivern Mecànica de motos i recopilatoris 0
J Fotos Racons als que aneu amb la moto Espai de debat 1
Xav2 Anàlisis-Comparativa Tot el que as de saber de la bateria d'una moto Mecànica de motos i recopilatoris 1
Roger Notícia Els mossos multaran als motoristes que no els hi tornin la salutació Espai de debat 4
Qim44 Notícia Quines són les multes més altes que et poden posar amb la teva moto? Consultes legals 2
MCR94 Volta Motorbikes, una empresa catalana especialitzada en motos elèctriques Espai de debat 0
Roger Ruta en moto El Jordi i l'Olga, una parella catalana amb passió per viatjar Rutes en moto 0
Roger Notícia Neix la Agrupación motera catalana Clubs i agrupacions 0
Joa_bandit Anàlisis-Comparativa La moto elèctrica 100% catalana arriba el 2017 Espai de debat 4

Fils similars