El que més m'agrada de la meva MOTO

Non-stop

Residència habitual: Sobre Rodes
Tarat de les Dues Rodes
Premis
7
Fa un temps vaig fer un vídeo que vaig deixar aquí al fòrum de les coses que menys m'agraden de la Benelli TRK 502 X, aquesta ocasió és el que més m'agrada.

Versió Web
M'agraden molt els vídeos en que es valora la propia moto. Al final provant motos un arriba fins on arriba, però quan es parla d'una moto pròpia s'ofereix una perspectiva diferent.

Dsps el miro que vaig just de temps ara, i m'interessa veure els pros que li has anat trobant(y)

elbarbasenmoto

Cul quadrat
Youtuber
Premis
3
Jo penso igual, quan la moto és teva pots oferir una perspectiva més gran.
Tranquil home, quan et vagi bé.

Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Roger Opinió Quines eines us agraden més, quines menys, i quines d'altres us agradaria que implementéssim? Informació i suport 7
Eloi Crònica Una imatge val més que mil paraules. Cròniques 1
Qim44 Notícia Quines són les multes més altes que et poden posar amb la teva moto? Consultes legals 2
jamar Social Riders Quan enxampes la càmara de vídeo que surt volant !!! Social Riders 0
Nikokaos Crònica RODIBOOK 2021: l'app digital de la cursa i la pluja que mai va arribar Rodibook 22
Xavi Canyo Mecànica Averies que no ho son i et pujen els colors Un Cafè Ràpid 7
Arnaubarruera OffRoad Sortideta que hem fet avui 13.03.21 Rutes en moto 6
Loxicdelamola Se fa saber que Lasinistra ( Motoguzzi V85TT ) se li fiquen neumàtics nous Pneumàtics 43
mami_en_moto Vídeos El que el vent s'endugué MotoVlogs propis 21
cegmorrys Un altre que es presenta Presentacions 21
C Ruta en moto Ruta per aclamació popular (popular de 3 o 4, pero eso es lo que hay) Rutes en moto 0
Maneras de Rodar Hola, que tal? Presentacions 12
perlanegraviajes tipus de gent que veu youtube MotoVlogs propis 0
Roger Avantatges Busquem tallers que treballin amb pneumàtics de primera línia Avantatges especials 20
Myke's ¿Que penseu? BCN zona verda per motos. Espai de debat 3
H Ruta en moto Vinga, que me piro! Rutes en moto 5
Non-stop Dubte Rumor sobre que es permetrà circular amb moto dins de la província Espai de debat 45
elbarbasenmoto Vídeos El que no m'agrada de la meva MOTO (No hi ha res perfecte) MotoVlogs propis 14
Serra El que cou la catalana Rieju Espai de debat 9
Serra Hi ha gent que no sap estar-se quieta Espai de debat 4
Non-stop Consells No m'equipo sempre que agafo la moto Espai de debat 13
Roger (VÍDEO) – Evita per poc la col·lisió amb un camió que s'incorpora a la via Espai de debat 0
Roger BMW C 400 X, una scooter que destaca per la seva connectivitat Espai de debat 0
Roger Honda CBR1000RR Fireblade 2017, respectant l'essència que la va fer néixer. Espai de debat 0
Roger "El cotxe seguia accelerant esperant que jo i la moto ens desprenguéssim" Espai de debat 0
I Crònica Que va ser Intermotard2016? Cròniques 1
Roger Notícia Riding Assist, l’increïble prototip d’Honda que et deixarà bocabadat. Espai de debat 0
Roger Aspectes que cal cuidar de la teva moto a l'hivern Mecànica i recopilatoris 0
J Fotos Racons als que aneu amb la moto Espai de debat 1
Xav2 Anàlisis-Comparativa Tot el que as de saber de la bateria d'una moto Mecànica i recopilatoris 1
Roger Notícia Els mossos multaran als motoristes que no els hi tornin la salutació Espai de debat 4
Roger Opinió Nova campanya del SCT: La Ruta més segura Espai de debat 5
T Ruta en moto Ruta de més d'1 dia Rutes en moto 21
Gabivolador Crònica Principi Rider, Mazinguer, Monserrat i més... Cròniques 5
Roger Crònica La marca de Hamamatsu renova, per tal d’enfrontar l’Euro-5, un dels escúters amb més solera del nostre mercat. Cròniques 0
edudzn Opinió Una volta més a la guerra de les Maxitrails Espai de debat 10
Joel790r Em presento Hola un més Presentacions 8
Fran790 Em presento Un altre tronat més de les motos... Presentacions 10
Nikokaos Enquesta Motors de 1,2,3,4 o més cilindres? Espai de debat 14
C Un membre més Presentacions 8
MarkusWelvis Em presento Hola, un més de Barnacity Presentacions 19
T Dues rodes més des de Terrassa Presentacions 9
Edutarraco Notícia 2 anyets més Les nostres motos 2
Josep_Mototest CASC SHARK SKWAL 2 el casc amb LLUMS LEDS per ser més visible MotoVlogs propis 0
Josep_Mototest DESCOBREIX en MOTO un dels llocs més SAGRATS de CATALUNYA, APRETA el PLAY!!! MotoVlogs propis 0
edudzn Enquesta Article interessant "els cascs més bonics de la història" Espai de debat 1
Roger Àlex Márquez valora la temporada i respon als més petits a les oficines de Rodi Espai de debat 0
Roger S'acosta el Dakar 2018, una edició amb més de 9.000 km Espai de debat 0
MCR94 Honda GL1800 Gold Wing 2018 irromp més còmode i més lleugera Espai de debat 0
Roger Aprilia RSV4 RR 2017 arriba amb el motor més potent Espai de debat 0

Fils similars

A dalt