• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Vídeos El que no m'agrada de la meva MOTO (No hi ha res perfecte)

Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Bon vídeo! Em miro d'aprop aquesta moto perquè ja et vaig comentar que em sembla molt atractiva en diversos aspectes. De tot el que comentes, potser el que em toca més els nassos és el tema de la frontissa del tap del dipòsit. És una cosa que es fa servir molt sovint, i en que la comoditat al respecte la notaràs durant anys. No t'estranyi, però, que es pogués inventar algun tipus de mecanisme o frontissa extern per les motos que no en tenen. M'estranyaria que no existís algo així.

La resta està bé. Els cargols es poden canviar, la il·luminació es pot potenciar, el protector potser Touratech o alguna firma en treu un que doni la talla. Lo dels frens si que és una guarrada per part de la marca, perdona l'expressió però treure una moto al mercat que no frena com hauria de frenar no te nom. Per sort i com comentes si que es pot potenciar.

Bona moto!!!
 
edudzn

edudzn

Motoaddicte
Rider
3 Mar 2020
110
237
Premis
7
Barcelona
Moto
Triumph Street Triple R 2009
bon video!

crec que és un encert fer crítiques de les motos pròpies, sempre que veus reviews o vídeos tothom canta les "magnificiències" de la moto (que segur que la teva en té moltíssimes) però mai criticant

estic d'acord amb en @Non-stop , se li poden posar cosetes per paliar els possibles fallos i lo que no et freni... mal muy mal

les llums, no li pots posar focos tipus adventure?

em poso a seguir-te al youtube :)

salut!
 
elbarbasenmoto

elbarbasenmoto

Cul quadrat
Youtuber
16 Mar 2020
88
163
Premis
3
elbarbasenmoto.com
Moto
Benelli TRK 502 X
Twitter
elbarbasenmoto
Bon vídeo! Em miro d'aprop aquesta moto perquè ja et vaig comentar que em sembla molt atractiva en diversos aspectes. De tot el que comentes, potser el que em toca més els nassos és el tema de la frontissa del tap del dipòsit. És una cosa que es fa servir molt sovint, i en que la comoditat al respecte la notaràs durant anys. No t'estranyi, però, que es pogués inventar algun tipus de mecanisme o frontissa extern per les motos que no en tenen. M'estranyaria que no existís algo així.

La resta està bé. Els cargols es poden canviar, la il·luminació es pot potenciar, el protector potser Touratech o alguna firma en treu un que doni la talla. Lo dels frens si que és una guarrada per part de la marca, perdona l'expressió però treure una moto al mercat que no frena com hauria de frenar no te nom. Per sort i com comentes si que es pot potenciar.

Bona moto!!!

Al final te fare comprar una jajaja.
El tema de la frontissa potser sí que hi ha alguna cosa inventat però jo no le trobat, però és una llastima sí.
El tema del fre de darrere la meva conclusió és que es pot millorar una mica regulant una mica la bomba o canvi de pastilles, no farem miracles però millorar una mica si, igual que el fre de darrere para el meu gust tacte/frenada té que millorar, en canvi el de davant...espectacular.
El protector del carter ja tinc mirat un com deu mana jajaja però estic entre un parell i ara para l'estiu segur que li fico algun dels dos.

bon video!

crec que és un encert fer crítiques de les motos pròpies, sempre que veus reviews o vídeos tothom canta les "magnificiències" de la moto (que segur que la teva en té moltíssimes) però mai criticant

estic d'acord amb en @Non-stop , se li poden posar cosetes per paliar els possibles fallos i lo que no et freni... mal muy mal

les llums, no li pots posar focos tipus adventure?

em poso a seguir-te al youtube :)

salut!


Gràcies Edu, clar que es poden col·locar coses, per això estan les "chuches" jajaja
Focus tipus adventures suposo que vols dic focus auxiliars no? És pot fer sense cap problema, però al no conduir quasi res de nit no li he ficat.
Segurament d'aquí a un temps li fiqui bombetes led, una mica per estètica i per si en algun moment tinc que conduir de nit ja millorarà la cosa.
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Ei Barbas! Molt xula la teva moto. Lo curiòs que aquest vídeo ja l'havia mirat abans d'entrar a aquest fòrum, em va sortir un video a youtube i l'havia mirat. Ara que l'has penjat aquí l'he tornat a mirar.
Parlant de la teva moto i ja sé que sóc pesat i t'ho vaig comentar ja una altra vegada, però crec que un factor a millorar és el pes del conjunt. Si comparem motos semblants:
Benelli TRK 502 2017 235 kg
Honda CB500X 2019 197 kg
Suzuki V-Strom 650 2020 215 kg
Kawasaki Versys 650 2020 217 kg
Kawasaki Versys-X 300 175 kg (un pepino i no ho sembla)
Zontes T2 310 2020 159 kg
Algú de Benelli m'hauria d'explicar com han de posar 20 kg més que motos de més cilindrada i similar idea.

Coses que no m'agraden de la Cb500x 2015:
de l'any 2013 al 2015 la pantalla de sèrie era dolenta
de l'any 2013 al 2016 el tub d'escapament fa un soroll millorable
el seient es torna dur al cap dels quilòmetres, però crec que passa a totes les motos
no té indicador de marxa engranada abans de 2019, això és un problema a l'hora de distingir entre 5a i 6a en autovia ja que la relació de canvi és molt similar
Tot i que va sobrada de frenada, sempre em sentiria més tranquil amb doble disc davanter
La distància entre seient i estribera m'agradaria que fos uns centímetres més per relaxar més el genoll.
El xassís està molt més pensat per corbes que per autovia, en fer trajectes llargs i rectes es troba a faltar una mica de distància entre eixos.
Abans de l'any 2016 (quan posen LEDS de sèrie) la iluminació del far és molt millorable en conduir de nit, tot i que això ja ho sabia quan la vaig comprar, i vaig pensar que potser algun dia li canviaria la bombeta o el far davanter (no ho he fet mai).
El protector de plàstic de la cadena és impossible de desmuntar per un tio normal com jo que no té eines molt sofisticades al garatge, ja que el cargol proper a l'eix del motor quasi no està separat de l'estribera i no hi cap una clau Allen normal.
M'agradaria que tingués una estimació dels quilòmetres que puc fer amb la gasolina que queda al dipòsit.
El cargol del mirall esquerra de tant en quant (parlem d'un cop cada 2-3 anys) queda fluix i s'ha de tornar a apretar, suposo que per les pròpies vibracions de portar un manillar sense amortiguador de direcció.

Però la veritat, tot plegat són xorrades i fins i tot em faig ràbia a mi mateix per pedant en escriure-ho. La veritat que la moto va molt bé, zero problemes, zero massa vibracions en marxa, gasta com un "mechero", i la disfrutes molt.
 
  • Like
Reaccions: Roger X-ADV
elbarbasenmoto

elbarbasenmoto

Cul quadrat
Youtuber
16 Mar 2020
88
163
Premis
3
elbarbasenmoto.com
Moto
Benelli TRK 502 X
Twitter
elbarbasenmoto
Eiii Barbas!!!
Molt interessant el vídeo! Ja m'he subscrit perquè veig que vas bastant contingut i sembla que en tinc per dies!!! Salut i bona feina!!!

Gràcies Ray, normalment pujo un 2/3 vídeos al mes... però amb el nostre amic coronavirus complicat pujar més coses.

Ei Barbas! Molt xula la teva moto. Lo curiòs que aquest vídeo ja l'havia mirat abans d'entrar a aquest fòrum, em va sortir un video a youtube i l'havia mirat. Ara que l'has penjat aquí l'he tornat a mirar.
Parlant de la teva moto i ja sé que sóc pesat i t'ho vaig comentar ja una altra vegada, però crec que un factor a millorar és el pes del conjunt. Si comparem motos semblants:
Benelli TRK 502 2017 235 kg
Honda CB500X 2019 197 kg
Suzuki V-Strom 650 2020 215 kg
Kawasaki Versys 650 2020 217 kg
Kawasaki Versys-X 300 175 kg (un pepino i no ho sembla)
Zontes T2 310 2020 159 kg
Algú de Benelli m'hauria d'explicar com han de posar 20 kg més que motos de més cilindrada i similar idea.

Coses que no m'agraden de la Cb500x 2015:
de l'any 2013 al 2015 la pantalla de sèrie era dolenta
de l'any 2013 al 2016 el tub d'escapament fa un soroll millorable
el seient es torna dur al cap dels quilòmetres, però crec que passa a totes les motos
no té indicador de marxa engranada abans de 2019, això és un problema a l'hora de distingir entre 5a i 6a en autovia ja que la relació de canvi és molt similar
Tot i que va sobrada de frenada, sempre em sentiria més tranquil amb doble disc davanter
La distància entre seient i estribera m'agradaria que fos uns centímetres més per relaxar més el genoll.
El xassís està molt més pensat per corbes que per autovia, en fer trajectes llargs i rectes es troba a faltar una mica de distància entre eixos.
Abans de l'any 2016 (quan posen LEDS de sèrie) la iluminació del far és molt millorable en conduir de nit, tot i que això ja ho sabia quan la vaig comprar, i vaig pensar que potser algun dia li canviaria la bombeta o el far davanter (no ho he fet mai).
El protector de plàstic de la cadena és impossible de desmuntar per un tio normal com jo que no té eines molt sofisticades al garatge, ja que el cargol proper a l'eix del motor quasi no està separat de l'estribera i no hi cap una clau Allen normal.
M'agradaria que tingués una estimació dels quilòmetres que puc fer amb la gasolina que queda al dipòsit.
El cargol del mirall esquerra de tant en quant (parlem d'un cop cada 2-3 anys) queda fluix i s'ha de tornar a apretar, suposo que per les pròpies vibracions de portar un manillar sense amortiguador de direcció.

Però la veritat, tot plegat són xorrades i fins i tot em faig ràbia a mi mateix per pedant en escriure-ho. La veritat que la moto va molt bé, zero problemes, zero massa vibracions en marxa, gasta com un "mechero", i la disfrutes molt.

Bones Serra la veritat que la moto sí que és pesada si, però quan la vaig comprar ja ho tenia compte.

Moltes coses que comentes de la Honda CB500X 2015 ja està solucionat a la versió del 2019, ja que un amic meu la té, única cosa que no m'acaba de convèncer de la Honda 2019 és que la forma de moto trail però amb una conducció tipus naked (més deportiva) para dir-ho d'una forma.
 
  • Like
Reaccions: Serra
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Gràcies Ray, normalment pujo un 2/3 vídeos al mes... però amb el nostre amic coronavirus complicat pujar més coses.



Bones Serra la veritat que la moto sí que és pesada si, però quan la vaig comprar ja ho tenia compte.

Moltes coses que comentes de la Honda CB500X 2015 ja està solucionat a la versió del 2019, ja que un amic meu la té, única cosa que no m'acaba de convèncer de la Honda 2019 és que la forma de moto trail però amb una conducció tipus naked (més deportiva) para dir-ho d'una forma.
Tens raó la han millorat molt tot i que... a costa d'apujar el preu uns 1000 euros respecte de fa pocs anys!
Jo la veritat que la versió 2019 no la he pogut provar encara, he comparat la meva amb la versió 2016 i amb la 2017 i sí que puc dir que entra millor a les corves i que l'entrega de potència era més lineal però opino que una mica pitjor a dalt de tot (a partir de 7000rpm).
A més han afegit coses com embrague assistit, i uns alerons que protegeixen més les cames de l'aire, i tot plegat, sumant només 1 kg respecte de la meva.
Tot i que la moto ha millorat molt, hi ha una cosa que ha fet Honda que em sembla molt malament... i és que la meva del 2015 va ser la última que portava una quilla de metall protegint el càrter i els colectors d'escapament que surten dels cilindres. A partir del 2016 i fins al 2018 van refer el disseny i no quedava tan protegit i ara l'han tret del tot, deixant els colectors a mercè de qualsevol pedrada.
I tot això en una moto que pretén poder fer pistes de terra em direu, i que a més al 2019 va incorporar llanda de 19" per acostar-se més al concepte trail no-asfàltica (sense deixar de ser asfàltica), per què coi em direu? doncs molt fàcil, el que de 2013 a 2015 venia de sèrie, ho han convertit en un accessori per papar-te més diners un cop has comprat la moto, que precisament no es caracteritza tampoc per ser la més barata de la categoria.

Així doncs, tot i que la versió 2019 està molt millorada hi trobo aquestes dues errades importants: empitjorar la protecció de càrter i col·lectors d'escapament; i una que no he esmentat encara, no oferir una versió orientada a l'off-road com fa la major part de la competència, separant sobretot dues opcions: amb llandes de raits i llandes d'alumini.
 
elbarbasenmoto

elbarbasenmoto

Cul quadrat
Youtuber
16 Mar 2020
88
163
Premis
3
elbarbasenmoto.com
Moto
Benelli TRK 502 X
Twitter
elbarbasenmoto
Tens raó la han millorat molt tot i que... a costa d'apujar el preu uns 1000 euros respecte de fa pocs anys!
Jo la veritat que la versió 2019 no la he pogut provar encara, he comparat la meva amb la versió 2016 i amb la 2017 i sí que puc dir que entra millor a les corves i que l'entrega de potència era més lineal però opino que una mica pitjor a dalt de tot (a partir de 7000rpm).
A més han afegit coses com embrague assistit, i uns alerons que protegeixen més les cames de l'aire, i tot plegat, sumant només 1 kg respecte de la meva.
Tot i que la moto ha millorat molt, hi ha una cosa que ha fet Honda que em sembla molt malament... i és que la meva del 2015 va ser la última que portava una quilla de metall protegint el càrter i els colectors d'escapament que surten dels cilindres. A partir del 2016 i fins al 2018 van refer el disseny i no quedava tan protegit i ara l'han tret del tot, deixant els colectors a mercè de qualsevol pedrada.
I tot això en una moto que pretén poder fer pistes de terra em direu, i que a més al 2019 va incorporar llanda de 19" per acostar-se més al concepte trail no-asfàltica (sense deixar de ser asfàltica), per què coi em direu? doncs molt fàcil, el que de 2013 a 2015 venia de sèrie, ho han convertit en un accessori per papar-te més diners un cop has comprat la moto, que precisament no es caracteritza tampoc per ser la més barata de la categoria.

Així doncs, tot i que la versió 2019 està molt millorada hi trobo aquestes dues errades importants: empitjorar la protecció de càrter i col·lectors d'escapament; i una que no he esmentat encara, no oferir una versió orientada a l'off-road com fa la major part de la competència, separant sobretot dues opcions: amb llandes de raits i llandes d'alumini.
Tens raó tot jajajaja
 
  • Love
Reaccions: Serra
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Bones, la Benelli TRK 502 X de sèrie porta el cavallet central i la pota de cabra. És el model asfàltic que no porta el central.
A tu barbas t'ha passat que a vegades epr camins més dolents el cavallet central fa que sigiui més fàcil tocar a terra? A mi alguna vegada...
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
elbarbasenmoto El que més m'agrada de la meva MOTO MotoVlogs propis 2
Roger Notícia Presentat el Pla de Seguretat Viària 2024-2026, que planteja reduir el 20% les víctimes mortals en zona interurbana Espai de debat 3
Xavi Canyo 5 coses que m'agraden/no m'agraden de la meva moto Les nostres motos 5
Roger X-ADV Recopilatori Què és el millor que us han donat les diferents motos que heu tingut? Un Cafè Ràpid 6
Bascu Consells Moto de segona mà? Pot ser que sí Espai de debat 44
racingdeibit quin és el millor tram de curves que heu fet? Un Cafè Ràpid 20
Roger X-ADV Recopilatori El millor accessori que heu comprat mai per la moto o pilot + foto Un Cafè Ràpid 6
scooterista.cat Dubte alguna botiga que tingui TOMTOM Rider?? Espai de debat 1
Lluis Tram La carretera que va de Tuixent a la Seu, asfaltada de nou Trams motociclistes d'interès 5
mr_pointer Social Riders Quan enxampes la càmara de vídeo que surt volant !!! Social Riders 0
Nikokaos Crònica RODIBOOK 2021: l'app digital de la cursa i la pluja que mai va arribar Rodibook 22
Roger Opinió Quines eines us agraden més, quines menys, i quines d'altres us agradaria que implementéssim? Informació i suport 7
Xavi Canyo Mecànica Averies que no ho son i et pujen els colors Un Cafè Ràpid 7
Arnaubarruera OffRoad Sortideta que hem fet avui 13.03.21 Rutes en moto 6
Loxicdelamola Se fa saber que Lasinistra ( Motoguzzi V85TT ) se li fiquen neumàtics nous Pneumàtics 43
mami_en_moto Vídeos El que el vent s'endugué MotoVlogs propis 21
cegmorrys Un altre que es presenta Presentacions 21
C Ruta en moto Ruta per aclamació popular (popular de 3 o 4, pero eso es lo que hay) Rutes en moto 0
Maneras de Rodar Hola, que tal? Presentacions 12
perlanegraviajes tipus de gent que veu youtube MotoVlogs propis 0
Roger Avantatges Busquem tallers que treballin amb pneumàtics de primera línia Avantatges especials 21
Myke's ¿Que penseu? BCN zona verda per motos. Espai de debat 3
hURIkane Ruta en moto Vinga, que me piro! Rutes en moto 5
Roger X-ADV Dubte Rumor sobre que es permetrà circular amb moto dins de la província Espai de debat 45
Serra El que cou la catalana Rieju Espai de debat 9
Serra Hi ha gent que no sap estar-se quieta Espai de debat 4
Roger X-ADV Consells No m'equipo sempre que agafo la moto Espai de debat 13
Eloi Crònica Una imatge val més que mil paraules. Cròniques sobre motociclisme 1
Roger (VÍDEO) – Evita per poc la col·lisió amb un camió que s'incorpora a la via Espai de debat 0
Roger BMW C 400 X, una scooter que destaca per la seva connectivitat Espai de debat 0
Roger Honda CBR1000RR Fireblade 2017, respectant l'essència que la va fer néixer. Espai de debat 0
Roger "El cotxe seguia accelerant esperant que jo i la moto ens desprenguéssim" Espai de debat 0
I Crònica Que va ser Intermotard2016? Cròniques sobre motociclisme 1
Roger Notícia Riding Assist, l’increïble prototip d’Honda que et deixarà bocabadat. Espai de debat 0
Roger Aspectes que cal cuidar de la teva moto a l'hivern Mecànica de motos i recopilatoris 0
J Fotos Racons als que aneu amb la moto Espai de debat 1
Xav2 Anàlisis-Comparativa Tot el que as de saber de la bateria d'una moto Mecànica de motos i recopilatoris 1
Roger Notícia Els mossos multaran als motoristes que no els hi tornin la salutació Espai de debat 4
Qim44 Notícia Quines són les multes més altes que et poden posar amb la teva moto? Consultes legals 2
Roger X-ADV Recopilatori A quin lloc us agrada més fer parada per un bon esmorzar de forquilla? Un Cafè Ràpid 3
Eloi M'agrada aquesta foto per veure les proporcions, tant de l'autobus com del sidecar. Les nostres motos 0
S La meva moto Presentacions 9
J.M Fotos La meva Speedmaster "nova" Les nostres motos 5
RafaGaS Us presento la meva nova petitona Les nostres motos 7
scooterista.cat Em presento Sergi des de Barcelona amb la meva Forza350 Presentacions 46
mami_en_moto Vídeos La meva experiencia fent la Rider 1000 -2021 Rider 1000 9
AgustiCarmona Vídeos La meva RUTA de la SEDA en MOTO i en SOLITARI MotoVlogs propis 8
AgustiCarmona Crònica La meva ruta a Turquía en solitari Cròniques sobre motociclisme 2
M Ruta en moto Rider1000 (cedeixo la meva participació!) Rutes en moto 10
Xavier sc Fotos Quina moto es??. La pilot es la meva filla Mireia. Les nostres motos 4

Fils similars