Vídeos EL VÍDEO D'AVUI VA PER TOTS I TOTES VOSALTRES

Ray Fields Rider

Motoaddicte
Premis
13
Hola motorist@s,
avui he penjat un vídeo que parla una mica de vosaltres. A part, he cregut convenient que el gran pla que us explico en l'altre fil "NECESSITO LA VOSTRA AJUDA..." es gesti des d'aquest fòrum, ja que tots i totes sou gent collonuda! Així, els seguidors que tingui que encara no coneguin motoristes.cat, puguin descobrir aquesta web i comunitat que formem. Espero que el vídeo us agradi.

Per cert! Gràcies a tots i sobretot a la @Marta per les vostres aportacions!!!

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
Premis
5
Hola motorist@s,
avui he penjat un vídeo que parla una mica de vosaltres. A part, he cregut convenient que el gran pla que us explico en l'altre fil "NECESSITO LA VOSTRA AJUDA..." es gesti des d'aquest fòrum, ja que tots i totes sou gent collonuda! Així, els seguidors que tingui que encara no coneguin motoristes.cat, puguin descobrir aquesta web i comunitat que formem. Espero que el vídeo us agradi.

Bueno acabem de parlar per Instagram però també et vull contestar per aquí. Moltes gràcies per compartir i parlar de la comunitat al vídeo!! Ja no només parlant de l'enorme pinya que conformen tots i cadascun dels motoristes que la integren, sinó perquè has ensenyat la botiga, lo qual com dic és tot un detall. Lo del buff tota la raó hahaha, jo és que tinc la costum de deixar el logo a un costat i no m'hi havia fixat.

En quan a lo de pubilla, tot un encert! I l'enganxina brutal (y)

Mil gràcies company i gas!!!!

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
Premis
6
Ja que coneixem la Pubilla evidentment també volem coneixer l'Hereu.
I posa un esparadrap al velocímetre que hi ha molt malparit solt ;)
Per colocar enganxines a qualsevol lloc, recomano que demaneu que el transportador sigui de pàstic transparent, millor que el de paper, ja que es veu millor on la poses

Última edició:

Ray Fields Rider

Motoaddicte
Premis
13
Ja que coneixem la Pubilla evidentment també volem coneixer l'Hereu.
I posa un esparadrap al velocímetre que hi ha molt malparit solt ;)
Per colocar enganxines a qualsevol lloc, recomano que demaneu que el transportador sigui de pàstic transparent, millor que el de paper, ja que es veu millor on la poses
Totalment cert, Xavi! Vaig anar una mica a les palpentes per enganxar bé el vinil. Anotat per a la pròxima!

Marta

Motoaddicte
Premis
12
Hola motorist@s,

Que bo!! Així al final ha triomfat La pubilla!! ???Guapo el video, a veure si entre tots et donem un cop de mà amb això tan gran que vols fer!! M'ho apunto!!

Marta

Motoaddicte
Premis
12
Hola motorist@s,

Tot un honor!:love: Contenta que us hagi agradat! Totes les motos esperen el seu nom, se'l mereixen:giggle:

Carmeta

Motoaddicte
Premis
9
Hola motorist@s,

Osti Ray, no havia vist el vídeo, ni tampoc he llegit el fil del nom de les motos, doncs jo tampoc li he posat nom a la meva....?
Doncs vaig a investigar quins noms hi tenim.
Salut i gasss!??

Carmeta

Motoaddicte
Premis
9
Bon dia,
ahir em vaig sorprendre perquè vaig entrar al teu canal de Youtube @Ray Fields Rider (que no ho havia fet fins ara!) i resulta que vas estar al mateix dia que nosaltres en la Formació 3.0 de Trànsit, en @Bascu73 i @jordiTR63 i vas anar amb el grup que va sortir després de nosaltres, jajajaja, en el vídeo es pot veure la meva moto i d'haver-ho sabut ens haguéssim pogut conèixer! Per cert, com podria veure el vídeo de la formació? No hi hagut manera....
A part d'això, felicitar-te per el canal divertit que tens i està clar que ets un artista!

Salut i gasss! ?️ ?

Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Edutarraco Vídeos Vídeo de la sortida d'avui MotoVlogs propis 2
jamar Social Riders Quan enxampes la càmara de vídeo que surt volant !!! Social Riders 0
Edutarraco Vídeos Primer vídeo del Vol de Granera MotoVlogs propis 8
Roger (VÍDEO) – Evita per poc la col·lisió amb un camió que s'incorpora a la via Espai de debat 0
Roger (VÍDEO) – El pilot d’una S1000RR topa amb un cotxe a Nürburgring Espai de debat 0
Roger VÍDEO - Marc Márquez cau a la Q2 de Moto GP de València Espai de debat 0
Roger VÍDEO - Un cérvol salta per damunt d'un motorista + accident Espai de debat 0
Roger VÍDEO - Una branca li travessa la cama mentre practica enduro Espai de debat 0
Roger VÍDEO - A més de 200, amb el casc descordat i sense equipament Espai de debat 0
Roger Vídeos VÍDEO - Un grup d'endureros caçats per la guàrdia civil Espai de debat 0
Roger VÍDEO - Les caigudes més espectaculars de la Superprestigio Dirt Track 2016 Espai de debat 0
Roger Vídeo del MANX GP a 4K Espai de debat 0
Jaumenovas La sortideta d’avui Sortides anteriors 1
Arnaubarruera OffRoad Sortideta que hem fet avui 13.03.21 Rutes en moto 6
Pastoret Consells Avui toca fer "dissabte".... Mecànica i recopilatoris 3
Edmond Ruta en moto MOTO GUZZI vista avui Rutes en moto 8
Gabivolador Ruta en moto Què heu fet avui? Un Cafè Ràpid 399
J q pasa avui a Lleida? Trail 3
Edutarraco Ruta en moto Sortideta prevista per avui.... Rutes en moto 13
edudzn Vídeos Avui musicoteràpia :) Espai de debat 28
Non-stop Mecànica Què li heu fet avui a la moto? Mecànica i recopilatoris 64
edudzn Vinga va! avui un petit quiz! Espai de debat 3
pepprats Guia-Tutorial Punys Calefactables per la Fazer Mecànica i recopilatoris 3
Roger MOTO-WIKI Traducció adequada per High Side Dietari Wiki del Motociclisme 0
D Anàlisis-Comparativa Seient tapissat per Xtrim Anàlisi de productes 4
Noisy White Em presento Salut i gas per a tothom Presentacions 11
A Soc nou per aquí. Presentacions 8
perlanegraviajes Ruta en moto Ruta per la Vall de l'Loira RoadTrip Rutes en moto 0
Benji67 Soc nou per aquí Presentacions 21
mami_en_moto Vídeos Motogymkhana. Curs per practicar moltes coses :) Cròniques 10
JordiRT Ruta en moto Viatge per terres sorianes Rutes en moto 6
Roger Venc / Compro Honda CB 600 per uns 2500€ Taulell d'anuncis 0
perlanegraviajes Vídeos Equipatge per al viatge a Normandia MotoVlogs propis 0
Fran Mataró Tram Pas per El Portillón tancat ?? Trams 21
Loxicdelamola Sortida aquest dissabte i diumenge Pirineu, Bielsa, Castejon de Sos i per allà Sortides anteriors 5
Nikokaos APPS GPX Viewer PRO per asfalt Trams 14
perlanegraviajes Ruta en moto Ruta a Port Leucate per menjar ostres Rutes en moto 1
Loxicdelamola Ruta en moto Ruta per Terol o Soria 15-16-... de juliol Rutes en moto 6
Roger Informació Fils ordenats per capítols Informació i suport 2
Jaumenovas Ruta en moto Un tomb passant per Olesa de Bonesvalls Rutes en moto 0
Xavier sc Per aquest dissabte 12 de Juny Sortides anteriors 8
Arnaubarruera Ruta en moto Ruteta de cap de setmana per CAT Cròniques 1
Loxicdelamola OffRoad Pic Negre i volta per allà Trail 13
Pastoret Avantatges Ofertes per canviar pneumàtics. Avantatges especials 1
Pastoret Ruta en moto Sortideta per la Ribera d’Ebre i Baix Ebre. Rutes en moto 3
GEORGECAT Notícia Per si algú li pot interessar. Trail 1
Loxicdelamola Ruta en moto per Flix Cròniques 7
Jaumenovas Ruta en moto Un tomb per Rajadell i Moià Rutes en moto 5
juditjuditt Per fi...moto!!! Les nostres motos 32
Pep Aràgo Off Topic Molt bon Sant Jordi per tothom...!!!! Un Cafè Ràpid 9

Fils similars

A dalt