• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Vídeos EL VÍDEO D'AVUI VA PER TOTS I TOTES VOSALTRES

Ray Fields Rider

Ray Fields Rider

Motoaddicte
27 Abr 2020
147
370
Premis
13
Berguedà i el Món sencer
www.youtube.com
Moto
Kawasaki Z900 Full 2018
Hola motorist@s,
avui he penjat un vídeo que parla una mica de vosaltres. A part, he cregut convenient que el gran pla que us explico en l'altre fil "NECESSITO LA VOSTRA AJUDA..." es gesti des d'aquest fòrum, ja que tots i totes sou gent collonuda! Així, els seguidors que tingui que encara no coneguin motoristes.cat, puguin descobrir aquesta web i comunitat que formem. Espero que el vídeo us agradi.

Per cert! Gràcies a tots i sobretot a la @Marta per les vostres aportacions!!!
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.656
Premis
5
Hola motorist@s,
avui he penjat un vídeo que parla una mica de vosaltres. A part, he cregut convenient que el gran pla que us explico en l'altre fil "NECESSITO LA VOSTRA AJUDA..." es gesti des d'aquest fòrum, ja que tots i totes sou gent collonuda! Així, els seguidors que tingui que encara no coneguin motoristes.cat, puguin descobrir aquesta web i comunitat que formem. Espero que el vídeo us agradi.

Per cert! Gràcies a tots i sobretot a la @Marta per les vostres aportacions!!!
Bueno acabem de parlar per Instagram però també et vull contestar per aquí. Moltes gràcies per compartir i parlar de la comunitat al vídeo!! Ja no només parlant de l'enorme pinya que conformen tots i cadascun dels motoristes que la integren, sinó perquè has ensenyat la botiga, lo qual com dic és tot un detall. Lo del buff tota la raó hahaha, jo és que tinc la costum de deixar el logo a un costat i no m'hi havia fixat.

En quan a lo de pubilla, tot un encert! I l'enganxina brutal (y)

Mil gràcies company i gas!!!!
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Ja que coneixem la Pubilla evidentment també volem coneixer l'Hereu.
I posa un esparadrap al velocímetre que hi ha molt malparit solt ;)
Per colocar enganxines a qualsevol lloc, recomano que demaneu que el transportador sigui de pàstic transparent, millor que el de paper, ja que es veu millor on la poses
 
Última edició:
Ray Fields Rider

Ray Fields Rider

Motoaddicte
27 Abr 2020
147
370
Premis
13
Berguedà i el Món sencer
www.youtube.com
Moto
Kawasaki Z900 Full 2018
Ja que coneixem la Pubilla evidentment també volem coneixer l'Hereu.
I posa un esparadrap al velocímetre que hi ha molt malparit solt ;)
Per colocar enganxines a qualsevol lloc, recomano que demaneu que el transportador sigui de pàstic transparent, millor que el de paper, ja que es veu millor on la poses
Totalment cert, Xavi! Vaig anar una mica a les palpentes per enganxar bé el vinil. Anotat per a la pròxima!
 
Marta

Marta

Motoaddicte
17 Abr 2020
142
451
Premis
12
Hola motorist@s,
avui he penjat un vídeo que parla una mica de vosaltres. A part, he cregut convenient que el gran pla que us explico en l'altre fil "NECESSITO LA VOSTRA AJUDA..." es gesti des d'aquest fòrum, ja que tots i totes sou gent collonuda! Així, els seguidors que tingui que encara no coneguin motoristes.cat, puguin descobrir aquesta web i comunitat que formem. Espero que el vídeo us agradi.

Per cert! Gràcies a tots i sobretot a la @Marta per les vostres aportacions!!!
Que bo!! Així al final ha triomfat La pubilla!! ???Guapo el video, a veure si entre tots et donem un cop de mà amb això tan gran que vols fer!! M'ho apunto!!
 
Marta

Marta

Motoaddicte
17 Abr 2020
142
451
Premis
12
Hola motorist@s,
avui he penjat un vídeo que parla una mica de vosaltres. A part, he cregut convenient que el gran pla que us explico en l'altre fil "NECESSITO LA VOSTRA AJUDA..." es gesti des d'aquest fòrum, ja que tots i totes sou gent collonuda! Així, els seguidors que tingui que encara no coneguin motoristes.cat, puguin descobrir aquesta web i comunitat que formem. Espero que el vídeo us agradi.

Per cert! Gràcies a tots i sobretot a la @Marta per les vostres aportacions!!!
Tot un honor!:love: Contenta que us hagi agradat! Totes les motos esperen el seu nom, se'l mereixen:giggle:
 
Carmeta

Carmeta

Grup Sanguini: 98 octans
9 Gen 2021
261
691
Premis
12
Hola motorist@s,
avui he penjat un vídeo que parla una mica de vosaltres. A part, he cregut convenient que el gran pla que us explico en l'altre fil "NECESSITO LA VOSTRA AJUDA..." es gesti des d'aquest fòrum, ja que tots i totes sou gent collonuda! Així, els seguidors que tingui que encara no coneguin motoristes.cat, puguin descobrir aquesta web i comunitat que formem. Espero que el vídeo us agradi.

Per cert! Gràcies a tots i sobretot a la @Marta per les vostres aportacions!!!
Osti Ray, no havia vist el vídeo, ni tampoc he llegit el fil del nom de les motos, doncs jo tampoc li he posat nom a la meva....?
Doncs vaig a investigar quins noms hi tenim.
Salut i gasss!??
 
Carmeta

Carmeta

Grup Sanguini: 98 octans
9 Gen 2021
261
691
Premis
12
Bon dia,
ahir em vaig sorprendre perquè vaig entrar al teu canal de Youtube @Ray Fields Rider (que no ho havia fet fins ara!) i resulta que vas estar al mateix dia que nosaltres en la Formació 3.0 de Trànsit, en @Bascu73 i @jordiTR63 i vas anar amb el grup que va sortir després de nosaltres, jajajaja, en el vídeo es pot veure la meva moto i d'haver-ho sabut ens haguéssim pogut conèixer! Per cert, com podria veure el vídeo de la formació? No hi hagut manera....
A part d'això, felicitar-te per el canal divertit que tens i està clar que ets un artista!

Salut i gasss! ?️ ?
 
  • Like
Reaccions: Serra i jordiTR63
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Edutarraco Vídeos Vídeo de la sortida d'avui MotoVlogs propis 2
mr_pointer Social Riders Quan enxampes la càmara de vídeo que surt volant !!! Social Riders 0
Edutarraco Vídeos Primer vídeo del Vol de Granera MotoVlogs propis 8
Roger (VÍDEO) – Evita per poc la col·lisió amb un camió que s'incorpora a la via Espai de debat 0
Roger (VÍDEO) – El pilot d’una S1000RR topa amb un cotxe a Nürburgring Espai de debat 0
Roger VÍDEO - Marc Márquez cau a la Q2 de Moto GP de València Espai de debat 0
Roger VÍDEO - Un cérvol salta per damunt d'un motorista + accident Espai de debat 0
Roger VÍDEO - Una branca li travessa la cama mentre practica enduro Espai de debat 0
Roger VÍDEO - A més de 200, amb el casc descordat i sense equipament Espai de debat 0
Roger Vídeos VÍDEO - Un grup d'endureros caçats per la guàrdia civil Espai de debat 0
Roger VÍDEO - Les caigudes més espectaculars de la Superprestigio Dirt Track 2016 Espai de debat 0
Roger Vídeo del MANX GP a 4K Espai de debat 0
Jaumenovas Ruta en moto Avui Bon dia per Rodar Rutes en moto 0
Jaumenovas Ruta en moto Avui divendres Sant jo també he sortit Rutes en moto 8
Roger Notícia Intercomunicadors homologats per cascs de moto, legals a partir d'avui Espai de debat 4
Xavi Canyo Off Topic Recordeu avui la Marató Un Cafè Ràpid 1
Jaumenovas La sortideta d’avui Sortides anteriors 1
Arnaubarruera OffRoad Sortideta que hem fet avui 13.03.21 Rutes en moto 6
Pastoret Consells Avui toca fer "dissabte".... Mecànica de motos i recopilatoris 3
Edmond Ruta en moto MOTO GUZZI vista avui Rutes en moto 8
Gabivolador Ruta en moto Què heu fet avui? Un Cafè Ràpid 576
J q pasa avui a Lleida? Trail en moto 3
Edutarraco Ruta en moto Sortideta prevista per avui.... Rutes en moto 13
edudzn Vídeos Avui musicoteràpia :) Espai de debat 28
Roger X-ADV Mecànica Què li heu fet avui a la moto? Mecànica de motos i recopilatoris 70
edudzn Vinga va! avui un petit quiz! Espai de debat 3
Roger Formació La 10a edició de la Formació 3.0 per a motoristes Formació motorista 1
Jaumenovas Ruta en moto Sortida per fer alguna cosa 4/09/2023 Rutes en moto 1
Roger Ruta en moto Ruta per la Catalunya Central. Dijous 4 de maig Sortides anteriors 3
Bascu Consells Alforges, bosses i dubtes per la Yamaha XSR700 Espai de debat 2
perlanegraviajes Neteja la moto per 3 euros Anàlisi de productes 0
Xavi Canyo Truquets per sabates noves Mecànica de motos i recopilatoris 6
G Consells Ruta en moto per Cerdenya Espai de debat 3
Edu Crispi Una bona assegurança per moto? Consultes legals 9
Roger X-ADV Dubte Un bon suport per moto trail per portar el mòbil Espai de debat 5
Roger X-ADV Recopilatori A quin lloc us agrada més fer parada per un bon esmorzar de forquilla? Un Cafè Ràpid 3
Roger X-ADV Recopilatori El millor accessori que heu comprat mai per la moto o pilot + foto Un Cafè Ràpid 6
Roger X-ADV Opinió Què us va fer decidir per comprar la vostra moto actual? + foto Un Cafè Ràpid 42
Jaumenovas Crònica Un tomb per Montserrat 18/11/2022 Cròniques sobre motociclisme 0
Bascu Dubte Llums LED per fi sense ITV Mecànica de motos i recopilatoris 6
JoanBP Venc / Compro JAQUETA SPIDI LADY per esteenar Taulell d'anuncis 0
Serra Volta per la Garrotxa i el Ripollès i esmorzar a Can Pruna Sortides anteriors 0
Roger Clubs i agrupacions Recopilatori de Clubs i Grups Motoristes actius per sortir de ruta en moto Clubs i agrupacions 1
scooterista.cat Ruta en moto Proposta de sortida per el día 1/10/2022 Sortides anteriors 9
Snö Cercant noies per sortir a rodar Presentacions 13
Roger Informació Poca activitat xarxes i web per càrrega de feina Informació i suport 4
Johanovski Tram Pregunta per motoristes de prop de Lleida! Trams motociclistes d'interès 5
perlanegraviajes On fabriquen les rodes Michelin per moto? MotoVlogs propis 0
mami_en_moto Consells Alarmes, antirrobo per a motos en Barcelona? Espai de debat 32
perlanegraviajes Cadenat per moto Anàlisi de productes 0

Fils similars