• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Els somnis estan per cumplir-los

C

clickygas

Nouvingut
24 Gen 2021
15
38
Premis
2
Hola a tots, el meu nom és Txell.
El meu perfil a les xarxes socials és clickygas! Cada dia una mica més "motera", al juny d'aquest any passat 2020 vaig cumplir un dels meus majors somnis, comprar-me la meva primera moto. Una Guzzi v7 III Stone, cada dia estic més enamorada d'ella, des de petita volia formar part d'aquest món, i sembla ser que ha arribat el moment. Tot i així, si em toqués la loteria m'agradaria tenir una moto diferent per a cada dia de la setmana, també us ho he de dir jaja

No he tingut molt bona sort en l'època que m'he pogut comprar la moto, ja que primer vaig ser apta en circulació del carnet A2, al març dos dies abans que Pedro Sánchez decretés l'estat d'alarma, i fins al juny no vaig poder començar a probar motos. Vivint en temps de COVID, al igual que tots, no estic fent tot el que m'agradaria, com és viatjar, fer rally's, conèixer a gent del món de les motos...

Aquest estiu 2020, quan érem una mica "més lliures" vaig tenir la sort de recórrer gairebé tot Catalunya, amb amics que fa anys van sobre dues rodes i he pogut agafar experiència, i apart he pogut visitar paisatges únics que tenim a Catalunya.

Una altra de les meves grans aficions és la fotografia, d'aquí ve el nom clickygas. Click, el soroll que fa la càmara quan faig una foto, i gas de la moto. Així que he creat aquest perfil a les xarxes socials, per compartir la meva afició, aprendre i gaudir de les motos. Trobareu fotografies dels llocs que visito amb moto a mesura que anem tornant a la normalitat.

Una abraçada moter@s i espero veure'us aviat!!
 

Adjunts

  • DSC_0378.jpg
    6,7 MB · Visites: 134
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Hola a tots, el meu nom és Txell.
El meu perfil a les xarxes socials és clickygas! Cada dia una mica més "motera", al juny d'aquest any passat 2020 vaig cumplir un dels meus majors somnis, comprar-me la meva primera moto. Una Guzzi v7 III Stone, cada dia estic més enamorada d'ella, des de petita volia formar part d'aquest món, i sembla ser que ha arribat el moment. Tot i així, si em toqués la loteria m'agradaria tenir una moto diferent per a cada dia de la setmana, també us ho he de dir jaja

No he tingut molt bona sort en l'època que m'he pogut comprar la moto, ja que primer vaig ser apta en circulació del carnet A2, al març dos dies abans que Pedro Sánchez decretés l'estat d'alarma, i fins al juny no vaig poder començar a probar motos. Vivint en temps de COVID, al igual que tots, no estic fent tot el que m'agradaria, com és viatjar, fer rally's, conèixer a gent del món de les motos...

Aquest estiu 2020, quan érem una mica "més lliures" vaig tenir la sort de recórrer gairebé tot Catalunya, amb amics que fa anys van sobre dues rodes i he pogut agafar experiència, i apart he pogut visitar paisatges únics que tenim a Catalunya.

Una altra de les meves grans aficions és la fotografia, d'aquí ve el nom clickygas. Click, el soroll que fa la càmara quan faig una foto, i gas de la moto. Així que he creat aquest perfil a les xarxes socials, per compartir la meva afició, aprendre i gaudir de les motos. Trobareu fotografies dels llocs que visito amb moto a mesura que anem tornant a la normalitat.

Una abraçada moter@s i espero veure'us aviat!!
hola bon dia @clickygas !
molt benvinguda a aquest fòrum companya propietària de Guzzis! Jo m'he iniciat a la marca el mes passat i de moment content! També feia temps que somiava amb aquesta marca, sobretot ara que ofereix coses que semblen incompatbiles i que m'agraden a mi: motos clàssiques amb postura còmode i estil de viatge que també serveixin per fer corbes de forma divertida.
doncs esperem que ens comparteixis més fotografies d'aquestes que fas!
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Hola a tots, el meu nom és Txell.
El meu perfil a les xarxes socials és clickygas! Cada dia una mica més "motera", al juny d'aquest any passat 2020 vaig cumplir un dels meus majors somnis, comprar-me la meva primera moto. Una Guzzi v7 III Stone, cada dia estic més enamorada d'ella, des de petita volia formar part d'aquest món, i sembla ser que ha arribat el moment. Tot i així, si em toqués la loteria m'agradaria tenir una moto diferent per a cada dia de la setmana, també us ho he de dir jaja

No he tingut molt bona sort en l'època que m'he pogut comprar la moto, ja que primer vaig ser apta en circulació del carnet A2, al març dos dies abans que Pedro Sánchez decretés l'estat d'alarma, i fins al juny no vaig poder començar a probar motos. Vivint en temps de COVID, al igual que tots, no estic fent tot el que m'agradaria, com és viatjar, fer rally's, conèixer a gent del món de les motos...

Aquest estiu 2020, quan érem una mica "més lliures" vaig tenir la sort de recórrer gairebé tot Catalunya, amb amics que fa anys van sobre dues rodes i he pogut agafar experiència, i apart he pogut visitar paisatges únics que tenim a Catalunya.

Una altra de les meves grans aficions és la fotografia, d'aquí ve el nom clickygas. Click, el soroll que fa la càmara quan faig una foto, i gas de la moto. Així que he creat aquest perfil a les xarxes socials, per compartir la meva afició, aprendre i gaudir de les motos. Trobareu fotografies dels llocs que visito amb moto a mesura que anem tornant a la normalitat.

Una abraçada moter@s i espero veure'us aviat!!
Benvinguda Txell! Ja ho pots ben dir. Els somnis estan per això: per lluitar-los fins al final. És bonic llegir fins a quin punt gaudeixes d'aquesta passió un cop l'has pogut viure, així que com comenta el Serra, no dubtis en anar-nos ensenyant fotografies com les que fas, ja que si alguna cosa ens agrada aquí és compartir tant com puguem sobre aquesta passió. Per cert, molt guapa la Guzzi!

Segur que quan tot vagi tornant a lloc ens podrem trobar uns i altres i rodar plegats ✌️
 
J.M

J.M

Com es caminava?
20 Feb 2020
248
626
Premis
13
Barcelona / Granollers
Moto
Triumph Speedmaster 900
Hola a tots, el meu nom és Txell.
El meu perfil a les xarxes socials és clickygas! Cada dia una mica més "motera", al juny d'aquest any passat 2020 vaig cumplir un dels meus majors somnis, comprar-me la meva primera moto. Una Guzzi v7 III Stone, cada dia estic més enamorada d'ella, des de petita volia formar part d'aquest món, i sembla ser que ha arribat el moment. Tot i així, si em toqués la loteria m'agradaria tenir una moto diferent per a cada dia de la setmana, també us ho he de dir jaja

No he tingut molt bona sort en l'època que m'he pogut comprar la moto, ja que primer vaig ser apta en circulació del carnet A2, al març dos dies abans que Pedro Sánchez decretés l'estat d'alarma, i fins al juny no vaig poder començar a probar motos. Vivint en temps de COVID, al igual que tots, no estic fent tot el que m'agradaria, com és viatjar, fer rally's, conèixer a gent del món de les motos...

Aquest estiu 2020, quan érem una mica "més lliures" vaig tenir la sort de recórrer gairebé tot Catalunya, amb amics que fa anys van sobre dues rodes i he pogut agafar experiència, i apart he pogut visitar paisatges únics que tenim a Catalunya.

Una altra de les meves grans aficions és la fotografia, d'aquí ve el nom clickygas. Click, el soroll que fa la càmara quan faig una foto, i gas de la moto. Així que he creat aquest perfil a les xarxes socials, per compartir la meva afició, aprendre i gaudir de les motos. Trobareu fotografies dels llocs que visito amb moto a mesura que anem tornant a la normalitat.

Una abraçada moter@s i espero veure'us aviat!!
Benvinguda i llarga vida a la máquina!
A veure quan podem sortir a gastar gomes!
V'sss
 
Ray Fields Rider

Ray Fields Rider

Motoaddicte
27 Abr 2020
147
370
Premis
13
Berguedà i el Món sencer
www.youtube.com
Moto
Kawasaki Z900 Full 2018
Benvinguda Txell!
A mi, el dia que tot va començar (estat d'alarma) m'arribava el mono de moto nou. Em moria per estrenar-lo, així que no em puc ni imaginar com devies rabiar tu amb el carnet acabat de treure. Però ara ja has rodat. Menys del què voldries, però mica a mica. Esperem que aviat poguem tornar a fer kms fins a atipar-nos

Per cert... Aquesta Guzzi és preciosa!!! Benvinguda de nou!!!

Gaaaaas!!!
 
mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
579
1.570
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
ueee!!! una altre noia!! bé!!! super!!!
?Benvinguda Txell ?. Molt bones fotos i molt bonica moto! ?️

Bueno, veurás que al forum hi ha molt bon rotllo i estem esperant amb moooooolta il·lusió poder donar una volta més gran, que solamente visitar el municipi. Sembla que podem fer tota una exposició de fotos maques fetes pels membres del forum.. hi ha molt bon nivell ?

T'esperem al discord ;) ?
 
C

clickygas

Nouvingut
24 Gen 2021
15
38
Premis
2
hola bon dia @clickygas !
molt benvinguda a aquest fòrum companya propietària de Guzzis! Jo m'he iniciat a la marca el mes passat i de moment content! També feia temps que somiava amb aquesta marca, sobretot ara que ofereix coses que semblen incompatbiles i que m'agraden a mi: motos clàssiques amb postura còmode i estil de viatge que també serveixin per fer corbes de forma divertida.
doncs esperem que ens comparteixis més fotografies d'aquestes que fas!
Hola Guzzista! Moltes gràcies, i felicitat també sí fa poc que la tens! Exacte, és clàssica i mai passa de moda! Jo igual, de moment estic molt contenta! :) A veure sí ens deixen sortir de nou aviat i ens veiem a les carreteres! Una abraçada!
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo i Serra
C

clickygas

Nouvingut
24 Gen 2021
15
38
Premis
2
ueee!!! una altre noia!! bé!!! super!!!
?Benvinguda Txell ?. Molt bones fotos i molt bonica moto! ?️

Bueno, veurás que al forum hi ha molt bon rotllo i estem esperant amb moooooolta il·lusió poder donar una volta més gran, que solamente visitar el municipi. Sembla que podem fer tota una exposició de fotos maques fetes pels membres del forum.. hi ha molt bon nivell ?

T'esperem al discord ;) ?
Hola!! Moltes gràcies!!! La veritat és que estic molt contenta, contenta de començar en aquest món i contenta de poder compartir amb altres moter@s el que faig! Encara no sé ben bé com funciona la web etc... però aniré investigant, sinò us demano ajuda! ;) un abraçada i a veure sí ens veiem aviat per les carreteres!
 
C

clickygas

Nouvingut
24 Gen 2021
15
38
Premis
2
Benvinguda Txell!
A mi, el dia que tot va començar (estat d'alarma) m'arribava el mono de moto nou. Em moria per estrenar-lo, així que no em puc ni imaginar com devies rabiar tu amb el carnet acabat de treure. Però ara ja has rodat. Menys del què voldries, però mica a mica. Esperem que aviat poguem tornar a fer kms fins a atipar-nos

Per cert... Aquesta Guzzi és preciosa!!! Benvinguda de nou!!!

Gaaaaas!!!
jajjaja sí! mare meva, segur que vas dormir amb ell durant uns quants dies! jaja no tornaria enrere pas.... bé, com tots suposo! jajaj i sort que vaig aprobar a la priemera, sinò...
 
  • Like
Reaccions: Ray Fields Rider
C

clickygas

Nouvingut
24 Gen 2021
15
38
Premis
2
Benvinguda Txell! Ja ho pots ben dir. Els somnis estan per això: per lluitar-los fins al final. És bonic llegir fins a quin punt gaudeixes d'aquesta passió un cop l'has pogut viure, així que com comenta el Serra, no dubtis en anar-nos ensenyant fotografies com les que fas, ja que si alguna cosa ens agrada aquí és compartir tant com puguem sobre aquesta passió. Per cert, molt guapa la Guzzi!

Segur que quan tot vagi tornant a lloc ens podrem trobar uns i altres i rodar plegats ✌️
Moltes gràcies! Me'n alegro molts que us agradi la meva moto! Amb moltes games de fer km!!! ens veiem aviat! :)
 
cargols2rodes

cargols2rodes

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
30 Abr 2018
357
1.174
Premis
27
Les Garrigues - Lleida
Moto
KTM 1290 superadventure S
Hola a tots, el meu nom és Txell.
El meu perfil a les xarxes socials és clickygas! Cada dia una mica més "motera", al juny d'aquest any passat 2020 vaig cumplir un dels meus majors somnis, comprar-me la meva primera moto. Una Guzzi v7 III Stone, cada dia estic més enamorada d'ella, des de petita volia formar part d'aquest món, i sembla ser que ha arribat el moment. Tot i així, si em toqués la loteria m'agradaria tenir una moto diferent per a cada dia de la setmana, també us ho he de dir jaja

No he tingut molt bona sort en l'època que m'he pogut comprar la moto, ja que primer vaig ser apta en circulació del carnet A2, al març dos dies abans que Pedro Sánchez decretés l'estat d'alarma, i fins al juny no vaig poder començar a probar motos. Vivint en temps de COVID, al igual que tots, no estic fent tot el que m'agradaria, com és viatjar, fer rally's, conèixer a gent del món de les motos...

Aquest estiu 2020, quan érem una mica "més lliures" vaig tenir la sort de recórrer gairebé tot Catalunya, amb amics que fa anys van sobre dues rodes i he pogut agafar experiència, i apart he pogut visitar paisatges únics que tenim a Catalunya.

Una altra de les meves grans aficions és la fotografia, d'aquí ve el nom clickygas. Click, el soroll que fa la càmara quan faig una foto, i gas de la moto. Així que he creat aquest perfil a les xarxes socials, per compartir la meva afició, aprendre i gaudir de les motos. Trobareu fotografies dels llocs que visito amb moto a mesura que anem tornant a la normalitat.

Una abraçada moter@s i espero veure'us aviat!!
Bona tarda i benvinguda Txell,
Felicitats per poder gaudir de l'asfalt en aquest temps de confinament que patim.
Jo com el company @Serra, sóc propietari d'una Guzzi del que ara mateix estic enamorat per com es comporta sobre la carretera, a més, jo tinc la parella que sempre m'acompanya amb les meves sortides.
A gaudir de la moto i dels companys.......
Gasssss
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Jaumenovas Ruta en moto Ruta curta però intensa amb els 3 J’s. 27/02/24 Rutes en moto 0
Jaumenovas Ruta en moto Sortida amb els companys 11/10/2023 Rutes en moto 6
perlanegraviajes 2 anys amb els guants Mecànica de motos i recopilatoris 0
Roger Ruta en moto Adventure Experience 2023 els dies 20 i 21 de Maig Rutes en moto 2
Roger Formació Formació 3.0 els pròxims 8 i 9 d'octubre Formació motorista 0
Burkat450R Els Àngels Sortides anteriors 3
SmartMotoRiders Els SmartMotoRiders ens presentem! Presentacions 7
mami_en_moto Com dominar els exàmes pràctics del carnet A2? Un Cafè Ràpid 45
Roger Consells Debat sobre els tipus de motoristes (Comptes d'usuari al fòrum) Informació i suport 6
Roger Recopilatori Els serveis Imprescindibles del Motociclisme Català Espai de debat 25
Roger Informació Integració fòrum - Discord i associar els perfils Informació i suport 2
Roger Informació Viatge Centenari de Moto Guzzi: Nordkapp i els Estats Bàltics Rutes en moto 0
Xavi Canyo Mecànica Averies que no ho son i et pujen els colors Un Cafè Ràpid 7
Roger Ruta en moto 7 dies de lliure mobilitat. Els gaudiràs? Espai de debat 11
xaviubia Crònica Seguint els camins rurals pavimentats del Ripollès, Osona i Garrotxa Cròniques sobre motociclisme 13
Xavi Canyo Ompliu els dipòsits Un Cafè Ràpid 6
pepprats Quan van fabricar els meus pneumàtics? Pneumàtics 8
Roger Informació Què són els marcadors del fòrum? Informació i suport 0
Roger Fotos Exprimint els municipis en moto Rutes en moto 105
En Cesc Com renteu els guants? Espai de debat 18
C ANULADA PER RESTRICCIONS Ruta per el Maestrazgo sur, els dies 29 i 30 d'octubre Sortides anteriors 0
Edutarraco Fotos Ja els tinc aquí!!! Les nostres motos 3
Nikokaos Consells Equipació per a sortir a rodar els 365 dies Espai de debat 24
perlanegraviajes Van bé els impermeables per a moto? prova extrema Mecànica de motos i recopilatoris 3
Roger X-ADV Consells Els millors cursos de conducció de moto Espai de debat 10
edudzn Enquesta Article interessant "els cascs més bonics de la història" Espai de debat 1
Roger X-ADV Quins són els teus pròxims projectes per gaudir de la moto? Un Cafè Ràpid 3
Roger Notícia Un jove casi es degolla per portar els auriculars sota el casc Espai de debat 0
Roger Notícia 47 víctimes en accident de moto en els primers 45 dies de l'any Espai de debat 0
Qim44 Consells Si un policia t'atura amb la moto ... Quins són els teus drets i les teves obligacions? Consultes legals 6
Roger Notícia Els mossos multaran als motoristes que no els hi tornin la salutació Espai de debat 4
Xav2 Anàlisis-Comparativa Quins son els millors navegadors Android per la moto? Mecànica de motos i recopilatoris 27
Roger Anàlisis-Comparativa Els diferents tipus de cascs Espai de debat 1
Xavi Canyo Somnis de joventut Un Cafè Ràpid 11

Fils similars