Em DESPEDEIXO de CMX TV MOTO
Pep Aràgo Residència habitual: Sobre Rodes OffRoader Premis 10 25 Abr 2021 #2 CMX TV MOTO va dir: Clica aquí per expandir... Sort a la nova etapa, pararé atenció al que "cuineu" en ell, encare que m agradaria que poguessis implementar la llengua catalana d alguna forma o altre...!!! Salut i encerts...!!!
CMX TV MOTO va dir: Clica aquí per expandir... Sort a la nova etapa, pararé atenció al que "cuineu" en ell, encare que m agradaria que poguessis implementar la llengua catalana d alguna forma o altre...!!! Salut i encerts...!!!
JoanBP Residència habitual: Sobre Rodes Editor Wiki Premis 9 26 Abr 2021 #3 No ho coneixia, però ja m'he subscrit al "mototest". Interessantissim!! CMX TV MOTO va dir: Clica aquí per expandir...
No ho coneixia, però ja m'he subscrit al "mototest". Interessantissim!! CMX TV MOTO va dir: Clica aquí per expandir...
Josep_Mototest Cul quadrat Youtuber Premis 3 26 Abr 2021 #4 JoanBP va dir: No ho coneixia, però ja m'he subscrit al "mototest". Interessantissim!! Clica aquí per expandir... Moltes gracies En breu més test de motos per estar informat de les novetats Vs i gas
JoanBP va dir: No ho coneixia, però ja m'he subscrit al "mototest". Interessantissim!! Clica aquí per expandir... Moltes gracies En breu més test de motos per estar informat de les novetats Vs i gas
JoanBP Residència habitual: Sobre Rodes Editor Wiki Premis 9 26 Abr 2021 #5 CMX TV MOTO va dir: Moltes gracies En breu més test de motos per estar informat de les novetats Vs i gas Clica aquí per expandir... No me'ls perdré pas!! Salut i ràfegues!
CMX TV MOTO va dir: Moltes gracies En breu més test de motos per estar informat de les novetats Vs i gas Clica aquí per expandir... No me'ls perdré pas!! Salut i ràfegues!