• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Em presento i us envio salutacions des de Chiapas Mèxic.

W

weiio

Nouvingut
24 Set 2020
6
10
Premis
1
Hola sóc en Weiio, visc a Chiapas Mèxic des de fa 11 anys, tinc 51 anys i tota la vida he anat amb moto... Volía demanar-vos el vostre ajud ja que acabo de rebre un embargament del ajuntament de Barcelona, per alguna multa, la darrera que recordo de haver rebut allá és del 2013 per un passeig amb la meva mota allà a la plaça lesseps em van multar, ja que em vaig fer un embolic amb les noves formes de circular per aquella plaça, que jo al viure a Mèxic em van agafar per sorpressa i vaig fer un gir inadequat. El cas es que ara m'han embargat 1036€ no es conya!! ho trobo una barbaritat. A més suposo que ha de ser per això ja que no he rebut cap notificació de res!! estic molt emprenyat! Ja que no puc accedir a cap de les maneres per poder reclamar aquest embargament! Al marge de tot això us felicito per aquest portal tant divertit que acabo de descobrir al buscar informació per tot aquest enrenou! Tinc una Honda Transalp i una vespa del any 1956... salut!
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Hola sóc en Weiio, visc a Chiapas Mèxic des de fa 11 anys, tinc 51 anys i tota la vida he anat amb moto... Volía demanar-vos el vostre ajud ja que acabo de rebre un embargament del ajuntament de Barcelona, per alguna multa, la darrera que recordo de haver rebut allá és del 2013 per un passeig amb la meva mota allà a la plaça lesseps em van multar, ja que em vaig fer un embolic amb les noves formes de circular per aquella plaça, que jo al viure a Mèxic em van agafar per sorpressa i vaig fer un gir inadequat. El cas es que ara m'han embargat 1036€ no es conya!! ho trobo una barbaritat. A més suposo que ha de ser per això ja que no he rebut cap notificació de res!! estic molt emprenyat! Ja que no puc accedir a cap de les maneres per poder reclamar aquest embargament! Al marge de tot això us felicito per aquest portal tant divertit que acabo de descobrir al buscar informació per tot aquest enrenou! Tinc una Honda Transalp i una vespa del any 1956... salut!
Bones Weiio! Doncs jo el que intentaria és contactar amb l'Ajuntament de BCN per aclarir a veure la causa de l'embargament. Són diners i és un pal que te'ls reclamin sense estar segur de la causa. A veure si trucant al consistori, o bé a través de la seu electrònica de l'ajuntament, ho pots aclarir d'alguna manera.
Felicitats per seguir parlant tant bé el català després de tants anys fora! I per seguir gaudint de les motos des d'allà. Surts de ruta amb companys d'allí? Hi ha afició per les motos allà?

Salut!!
 
  • Like
Reaccions: Nikokaos i Serra
W

weiio

Nouvingut
24 Set 2020
6
10
Premis
1
Gràcies! però fins al moment a estat impossible, al telèfon les 15 trucades que porto, tot i ser trucada internacional, doncs em trobo que estan totes les operadores ocupades i que truqui més tard i em penjen... Per vies internet cal possar un número de telèfon espanyol i jo ne en tinc i per tant no pots seguir avançant i si intentes fer qualsevol moviment et demanen en certificat electrónic per fer tràmits i es clar per activar-lo cal anar de forma presencial a les dependències... tot plegat Missió impossible!!
 
jracing

jracing

Nouvingut
5 Oct 2016
9
22
Premis
2
Potser pots adquirir per internet una tarjeta de prepagament amb número del regne hispànic per poder seguir amb aquesta gestió...
 
  • Like
Reaccions: Nikokaos
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Holas!

Assumeixo que ja que vius a Mèxic tens un compte en un banc "espanyol" i es on t'han embargat... em semblaria fort que t'haguessin embargat un compte d'un banc a Mèxic... tot i que els tentacles de la alcaldessa Colau son llargs...
Dit això crec que l'únic que pots fer es un recurs a qui t'ha posat la multa i fet l'embargament , al·legant que no et van notificar correctament la sanció ni els requeriments donat
que tu vius a Mèxic i allà no vas rebre cap comunicació.

Sort!
 
W

weiio

Nouvingut
24 Set 2020
6
10
Premis
1
Així és JordiTR63, m'han embargat un compte de inversions que tinc a Barcelona. El cas es que per poder fer el recurs, des de Mèxic es pràcticament impossible, Per fer-ho per internet et cal un certificat digital que s'obté presencialment a alguna dependència de les autoritats allà... Per telèfon sempre diuen que estan tots els operadors ocupats i et pengen... etc etc. Ja porto 15 trucades i al final el cost de trucar, per no arribar a res arribarà a ser casi com el import de la multa, cada vegada que truco no baixa dels 15€... porto 15 trucades que no responen... Doncs estic per fer un escrit als mitjans allà a catalunya i ja he fet una denuncia al Síndic de Greuges...
 
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Així és JordiTR63, m'han embargat un compte de inversions que tinc a Barcelona. El cas es que per poder fer el recurs, des de Mèxic es pràcticament impossible, Per fer-ho per internet et cal un certificat digital que s'obté presencialment a alguna dependència de les autoritats allà... Per telèfon sempre diuen que estan tots els operadors ocupats i et pengen... etc etc. Ja porto 15 trucades i al final el cost de trucar, per no arribar a res arribarà a ser casi com el import de la multa, cada vegada que truco no baixa dels 15€... porto 15 trucades que no responen... Doncs estic per fer un escrit als mitjans allà a catalunya i ja he fet una denuncia al Síndic de Greuges...
Ostres .... tens un mal assumpte entre mans.
Escolta, si estàs a Mèxic DC potser tens accés des de la ambaixada de Espanya , y no se si la Generalitat de Catalunya hi te una Delegació, per mirar d'aconseguir algún certificat digital vàlid per fer el recurs .... :unsure:

Sort!
 
Edutarraco

Edutarraco

Com es caminava?
20 Feb 2020
209
594
Premis
8
Moto
Kawa KLE 500
Hola @weiio
Mare meva quina palada t'han cardat. Trobo molts diners per una multa encara que hagin passat tants anys.
Jo em posaria en contacte amb una empresa d'advocats que es dediquin aquests temes de multes de trànsit. A veure que poden fer.
També els hi pots donar poders per que facin la feina per tu.
Benvingut i molta sort
Salut i Gas
 
GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
586
1.106
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
Una salutació des de BCN.
Carai noi, la Colau ha de pagar tots els tinglados que està fent a BCN a costa de que sigui i de qui sigui. Espero que puguis arreclar el asunto, molta sort.
 
W

weiio

Nouvingut
24 Set 2020
6
10
Premis
1
gracies a tots!!! doncs si així es, una d'aquestes empreses de advocats m'han dit que el ajuntament no està comunicant les multes de menysde 100€ directament i per tant ho has de veure tu publicat al Butlletí oficial... i com que ningú ho mira, doncs no et beneficies del descompte del 50% i a part t'arriba amb el recarrec multiplicat per 3... o sigui que la Colau esta en mode recaptació a sac!!! Aneu amb molta cura... així se les gasten. els advocats m'han dit que no consta cap multa pendenet en el registre per part meva... per tant encara més extranys tot aquest asumpte!!
 
W

weiio

Nouvingut
24 Set 2020
6
10
Premis
1
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Hola A tots!!

Al final vaig queixar-me d'aquest tema a la radio al programa del Jordi Basté!!
Aquí us deixo el enllaç de l'entrevista que em van fer per antena...


Salut!!
Bones Weio! Demà ho escoltaré. Segueixes sense solucions imagino. Vaig adreçar-me un dia a una patrulla de la GUB i em van comentar que reviséssis bé el tema de la seu electrònica d'internet, però ja els vaig dir que ja ho havies fet.

Molts ànims i ves-nos informant!!
 
  • Like
Reaccions: weiio
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
C Me presento Presentacions 13
C Hem presento! Presentacions 9
M Hola a tothom! Em presento... Presentacions 10
M Ruta en moto Em presento Rutes en moto 7
RMG13 Em presento Em presento! Presentacions 10
Edu Crispi Em presento, Eduard des de Vic Presentacions 12
G Em presento Em presento Presentacions 7
RafaGaS Us presento la meva nova petitona Les nostres motos 7
Francesc_71 Em presento Presentacions 9
Macyus Me presento... Presentacions 9
R Em presento Em presento Presentacions 13
M D E Em presento Presentacions 27
adriafp Em presento Em presento Presentacions 10
RockinOnRoad Em presento sóc RockinOnRoad Presentacions 20
X Em presento Presentacions 9
Pepxi Em presento Em presento desde Igualada Presentacions 35
SerrDavos Em presento! Presentacions 19
JordiRT Em presento Em presento des de Barcelona Presentacions 26
Eva Em presento Presentacions 33
mushu903 Bones! em presento! Presentacions 13
L Em presento Em presento. Presentacions 15
A Em presento Presentacions 40
T Em presento Em presento Presentacions 8
JordiBa En presento Presentacions 6
T Em presento Presentacions 6
Sergi Rabasa Em presento Presentacions 16
C Bon dia, em presento desde Barcelona Presentacions 5
R Em presento Bon dia. Em presento, sóc en Marti, de la R100r. Presentacions 9
C Em presento Em presento Presentacions 11
Eduardnator Em presento Em presento Presentacions 15
A Em presento Em presento Presentacions 5
Raül Fe Em presento Presentacions 6
prompt Em presento Em presento desde Terrassa Presentacions 11
Jordi_HD Em presento al foro Presentacions 10
Rizape77 Em presento Presentacions 4
Cesc Bon dia, em presento! Presentacions 7
L Hola a tothom!! Em presento Presentacions 17
bhep Hola, em presento! Presentacions 16
Marc_DC Em presento! (Un Espluguí pel fòrum) Presentacions 13
Pepué Em presento Presentacions 13
jordiTR63 Em presento ! Presentacions 12
JoanKR Em presento Em presento desde Terrassa BCN Presentacions 10
Arnaubarruera Em presento Em presento! Presentacions 15
R Em presento. Presentacions 6
Juli S3 Em presento Em presento Presentacions 6
Burkat450R Presento la meva relació amor/odi.. Les nostres motos 6
hURIkane Em presento Presentacions 5
J Me presento Presentacions 2
E Em presento sobre 3 rodes! Presentacions 6
Titosparco Em presento Presentacions 2

Fils similars