• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Em presento! (Un Espluguí pel fòrum)

Marc_DC

Marc_DC

Nouvingut
11 Jun 2020
11
13
Premis
1
Bona tarda companyes i companys,

Sóc en Marc, d’Esplugues de Llobregat, i crec que després de mesos llegint-vos i seguint-vos a les xarxes, ja va sent hora de fer una presentació com cal.

Fa 8 anys que tinc moto. Vaig començar amb una Suzuki SV 650 S blava del 2006 i poc a poc he anat aprenent i millorant. Fa un parell de setmanes vaig decidir que ja era hora de fer un canvi. Després de 97.000 km, sentia que volia algo diferent, i així ha estat.

Fa poc més d’una setmana que vaig comprar una Triumph Speed Triple R del 2016 (com la de l’altre Marc del fòrum, però grisa en comptes de blanca). La veritat és que estic contentíssim amb l’adquisició. Crec que he fet una passa de gegant i ara em tocarà tornar a la calma i aprendre a domar la bèstia (dels 70 i pocs cv de la Suzuki als 140 de la Triumph...per mi, un món!).

Espero poder compartir moltes anècdotes i historietes amb vosaltres, i espero unir-me a alguna sortideta que feu al llarg de l’estiu. Molt content de formar part d’aquest gran grup :)

Una abraçada a tots!

Marc

PD: us deixo alguna foto tant de la Suzuki com de la Triumph! (Després publicaré un altre post per si algú estaria interessat en comprar la SV. Just ahir la vaig posar a la venda!)
A9F5CA3D 00C0 4875 9197 43BB7642EEC0
65B5AF0C C71F 46DF 80F8 2CC43848BDB0
945BDA03 CAA2 46CF A5A1 A02531C5F779

598EE193 439D 4285 AA05 E2EFB822BF79
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Bona tarda companyes i companys,

Sóc en Marc, d’Esplugues de Llobregat, i crec que després de mesos llegint-vos i seguint-vos a les xarxes, ja va sent hora de fer una presentació com cal.

Fa 8 anys que tinc moto. Vaig començar amb una Suzuki SV 650 S blava del 2006 i poc a poc he anat aprenent i millorant. Fa un parell de setmanes vaig decidir que ja era hora de fer un canvi. Després de 97.000 km, sentia que volia algo diferent, i així ha estat.

Fa poc més d’una setmana que vaig comprar una Triumph Speed Triple R del 2016 (com la de l’altre Marc del fòrum, però grisa en comptes de blanca). La veritat és que estic contentíssim amb l’adquisició. Crec que he fet una passa de gegant i ara em tocarà tornar a la calma i aprendre a domar la bèstia (dels 70 i pocs cv de la Suzuki als 140 de la Triumph...per mi, un món!).

Espero poder compartir moltes anècdotes i historietes amb vosaltres, i espero unir-me a alguna sortideta que feu al llarg de l’estiu. Molt content de formar part d’aquest gran grup :)

Una abraçada a tots!

Marc

PD: us deixo alguna foto tant de la Suzuki com de la Triumph! (Després publicaré un altre post per si algú estaria interessat en comprar la SV. Just ahir la vaig posar a la venda!)
Veure l'arxiu adjunt 1092Veure l'arxiu adjunt 1090Veure l'arxiu adjunt 1089
Veure l'arxiu adjunt 1093
Bones Marc benvingut!!! El plaer és nostre de que t'uneixis al fòrum, estarem encantats de compartir experiències, consells i rutes amb tu. Penso que vas exprimir a base de bé la SV i que t'has guanyat de sobres el salt a la bèstia de la Speed Triple R.

Coincideixo amb els compis: Els colors són brutals, i tens màquina per kilòmetres i sensacions de sobres. La dominaràs segur, se`t veu centrat, amb ganes i il·lusió, no et fa falta res més per gaudir-la. Tanmateix, fent cursos de pilotatge i entrant a circuit segur que aprendràs encara més a exprimir-la.

És preciosa compi i com deus haver llegit al fil del @FrigoSpeedTripleR , una màquina de sensacions difícils de superar. A gaudir-la!!!

Per cert les fotos una passada, molt xules.
 
  • Like
Reaccions: Tàrraco i Nikokaos
Marc_DC

Marc_DC

Nouvingut
11 Jun 2020
11
13
Premis
1
Bones Marc benvingut!!! El plaer és nostre de que t'uneixis al fòrum, estarem encantats de compartir experiències, consells i rutes amb tu. Penso que vas exprimir a base de bé la SV i que t'has guanyat de sobres el salt a la bèstia de la Speed Triple R.

Coincideixo amb els compis: Els colors són brutals, i tens màquina per kilòmetres i sensacions de sobres. La dominaràs segur, se`t veu centrat, amb ganes i il·lusió, no et fa falta res més per gaudir-la. Tanmateix, fent cursos de pilotatge i entrant a circuit segur que aprendràs encara més a exprimir-la.

És preciosa compi i com deus haver llegit al fil del @FrigoSpeedTripleR , una màquina de sensacions difícils de superar. A gaudir-la!!!

Per cert les fotos una passada, molt xules.
Moltes gràcies! És tot un plaer veure el bon rotllo que hi ha en aquest fòrum! Algun dia m'hauré d'atrevir a portar-la a un circuit...de ben segur que allà aprens moltíssim i li treus un bon rendiment a la moto :D Salut i ens veiem per les carreteres!
 
Burkat450R

Burkat450R

Com es caminava?
OffRoader
4 Abr 2020
241
402
Premis
7
Moto
Bultaco juntior 75c.c/Beta tr39/Gas gas ec125R/ktm exc450-r/honda CBR 600 f2/ suzuki gs500e / Kawasaki klx 650r
Benvingut company....disfruta de la nova bèstia!!!
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
C Me presento Presentacions 13
C Hem presento! Presentacions 9
M Hola a tothom! Em presento... Presentacions 10
M Ruta en moto Em presento Rutes en moto 7
RMG13 Em presento Em presento! Presentacions 10
Edu Crispi Em presento, Eduard des de Vic Presentacions 12
G Em presento Em presento Presentacions 7
RafaGaS Us presento la meva nova petitona Les nostres motos 7
Francesc_71 Em presento Presentacions 9
Macyus Me presento... Presentacions 9
R Em presento Em presento Presentacions 13
M D E Em presento Presentacions 27
adriafp Em presento Em presento Presentacions 10
RockinOnRoad Em presento sóc RockinOnRoad Presentacions 20
X Em presento Presentacions 9
Pepxi Em presento Em presento desde Igualada Presentacions 35
SerrDavos Em presento! Presentacions 19
JordiRT Em presento Em presento des de Barcelona Presentacions 26
Eva Em presento Presentacions 33
mushu903 Bones! em presento! Presentacions 13
L Em presento Em presento. Presentacions 15
A Em presento Presentacions 40
T Em presento Em presento Presentacions 8
JordiBa En presento Presentacions 6
T Em presento Presentacions 6
Sergi Rabasa Em presento Presentacions 16
C Bon dia, em presento desde Barcelona Presentacions 5
R Em presento Bon dia. Em presento, sóc en Marti, de la R100r. Presentacions 9
W Em presento i us envio salutacions des de Chiapas Mèxic. Presentacions 12
C Em presento Em presento Presentacions 11
Eduardnator Em presento Em presento Presentacions 15
A Em presento Em presento Presentacions 5
Raül Fe Em presento Presentacions 6
prompt Em presento Em presento desde Terrassa Presentacions 11
Jordi_HD Em presento al foro Presentacions 10
Rizape77 Em presento Presentacions 4
Cesc Bon dia, em presento! Presentacions 7
L Hola a tothom!! Em presento Presentacions 17
bhep Hola, em presento! Presentacions 16
Pepué Em presento Presentacions 13
jordiTR63 Em presento ! Presentacions 12
JoanKR Em presento Em presento desde Terrassa BCN Presentacions 10
Arnaubarruera Em presento Em presento! Presentacions 15
R Em presento. Presentacions 6
Juli S3 Em presento Em presento Presentacions 6
Burkat450R Presento la meva relació amor/odi.. Les nostres motos 6
hURIkane Em presento Presentacions 5
J Me presento Presentacions 2
E Em presento sobre 3 rodes! Presentacions 6
Titosparco Em presento Presentacions 2

Fils similars