Sergi Rabasa
Rodant
- 16 Nov 2020
- 20
- 55
- Premis
- 2
Hola a tothom. Em presento!
Em dic Sergi i m’agraden les motos des de que tinc consciència.
Tinc 27 anys i soc de Barcelona.
Sempre que hi ha oportunitat m’apunto a algun esdeveniment, Test Rides o cursos de conducció varis, apart clar de fer alguna sortida.
M’agrada provar tot tipus de motos, i com mes singulars millor.
Actualment tinc una BMW F650GS Twin, que aquí us presento i amb la que poc a poc, i després d’algun curs he anat fent sortides mes encarades a fora de la carretera.
Des de fa un temps que busco gent amb qui poder fer sortides trail on i/o offroad, esdeveniments (Rider, Rodibook, ...) o fins i tot en un futur poder plantejar algun viatge.
Un plaer començar a formar part d’aquesta comunitat.
Espero poder aportar el meu granet de sorra i contribuir a que cada dia siguem mes gent.
Salut i Gaas!!
Em dic Sergi i m’agraden les motos des de que tinc consciència.
Tinc 27 anys i soc de Barcelona.
Sempre que hi ha oportunitat m’apunto a algun esdeveniment, Test Rides o cursos de conducció varis, apart clar de fer alguna sortida.
M’agrada provar tot tipus de motos, i com mes singulars millor.
Actualment tinc una BMW F650GS Twin, que aquí us presento i amb la que poc a poc, i després d’algun curs he anat fent sortides mes encarades a fora de la carretera.
Des de fa un temps que busco gent amb qui poder fer sortides trail on i/o offroad, esdeveniments (Rider, Rodibook, ...) o fins i tot en un futur poder plantejar algun viatge.
Un plaer començar a formar part d’aquesta comunitat.
Espero poder aportar el meu granet de sorra i contribuir a que cada dia siguem mes gent.
Salut i Gaas!!
Última edició: