• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Em presento

FerSalou

FerSalou

Rodant
31 Gen 2021
23
52
Premis
2
Salou
Moto
Honda CBF 1000 ABS
mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
579
1.570
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
Bon dia a tothom,

Tot i que porto registrat desde setembre i us he estat llegint, ara em presento. Em dic Xavier i sóc de Salt i tinc una CBR650R 2021 limitada per l'A2.

Penjo un parell de fotos.

Salutacions a tothom!


Veure l'arxiu adjunt 2713Veure l'arxiu adjunt 2714
Benvingut!!!
Aquesta es la meva moto preferida. Té un nosequequequeseyo que m'encanta!!

A veure si li dono de menjar a "La Peque" ( la meva CBR ... una 125r ) i creix ?️ ;)
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Benvingut!!!
Aquesta es la meva moto preferida. Té un nosequequequeseyo que m'encanta!!

A veure si li dono de menjar a "La Peque" ( la meva CBR ... una 125r ) i creix ?️ ;)
Ja saps que toca, a fer guardiola guanyant moltes visites al canal de Youtube! Tot arriba, i qui sap, potser us fan una bona oferta si n'agafeu dues, una pel @Luisildur i una altra per tu ?
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
jo a tenir la CBR 650 R (la carenada) com a segona moto no li diria pas que no ni de conya si pogués... no sé la meva pobra esquena què en pensaria hehehehehe
1613065079984
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
459
1.515
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
jo a tenir la CBR 650 R (la carenada) com a segona moto no li diria pas que no ni de conya si pogués... no sé la meva pobra esquena què en pensaria hehehehehe
Veure l'arxiu adjunt 2908
La CBR 650 R segur que és genial, però ja que parleu de mal a l’esquena, suposo que a mi també m’enfaria...
Jo a vegades si he de fer uns quants Km... em poso una faixa elàstica per protegir les lumbars.
Que opineu de l’ús de la faixa? Algú més acostuma a portar?
Salut a tothom ?✌️
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
La CBR 650 R segur que és genial, però ja que parleu de mal a l’esquena, suposo que a mi també m’enfaria...
Jo a vegades si he de fer uns quants Km... em poso una faixa elàstica per protegir les lumbars.
Que opineu de l’ús de la faixa? Algú més acostuma a portar?
Salut a tothom ?✌️
Jo porto dúes operacions d'hernia discal, la primera als 22 anys i l'última als 44 fa 10.
Normalment no en porto, perquè el anar en en moto no hem molesta especialment a les lumbars i la opció del scooter, hem permet canviar sovint de posició a l'hora de conduïr (sembla que el seient tingui agulles, no paro de mourem, ha, ha, ha...), ademés la segona operació hem va provocar un pinçament crònic al nervi ciàtic, que de tant en tant hem dona rampes i també em limita la mobilitat a l'hora d'aixecar la cama, per això tot i fer 1,87, no puc pujar gairebé a cap moto perquè la cama no hem dona.
Sempre la porto quan fa fred, perquè la fresqueta als ronyons si que hem mata i sé que si agafo fred, passaré una setmaneta amb dieta de Voltarén.
Tants anys "d'experiència", m'han ensenyat que la faixa provoca una falsa seguretat, com et subjecta, no t'adones que estàs en una mala postura o fas un esforç excesiu i després quan te la treus... "sorpresa".
Això no treu que normalment, sempre porti una sota el seient per si hi ha una emergencia.;)
De totes maneres, qui millor coneix el seu cós és un mateix i si a tu et va bé dur-la, segur és una bona opció per tú.
 
Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
459
1.515
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
Sí, @Xavi Canyo veritat que l’scooter és més comode, tant per pujar i baixar com per tenir l’esquena més dreta per conduïr, i més havent patit operacions importants a l’esquena.
Jo actualment tinc 66 anys i encara que vaig portar molt la moto de jove, tot just far dos anys que vaig amb l’scooter, però no vaig agafar moto amb marxes... una mica a lo fàcil, i la veritat i vaig molt bé, però a resultes d’una sortida de 150 km. Vaig tenir dolor a les lumbars i des de llavors acostumo a posar-me la faixa quan faig una ruta d’uns 100 km o més. ?✌️
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Jo porto dúes operacions d'hernia discal, la primera als 22 anys i l'última als 44 fa 10.
Normalment no en porto, perquè el anar en en moto no hem molesta especialment a les lumbars i la opció del scooter, hem permet canviar sovint de posició a l'hora de conduïr (sembla que el seient tingui agulles, no paro de mourem, ha, ha, ha...), ademés la segona operació hem va provocar un pinçament crònic al nervi ciàtic, que de tant en tant hem dona rampes i també em limita la mobilitat a l'hora d'aixecar la cama, per això tot i fer 1,87, no puc pujar gairebé a cap moto perquè la cama no hem dona.
Sempre la porto quan fa fred, perquè la fresqueta als ronyons si que hem mata i sé que si agafo fred, passaré una setmaneta amb dieta de Voltarén.
Tants anys "d'experiència", m'han ensenyat que la faixa provoca una falsa seguretat, com et subjecta, no t'adones que estàs en una mala postura o fas un esforç excesiu i després quan te la treus... "sorpresa".
Això no treu que normalment, sempre porti una sota el seient per si hi ha una emergencia.;)
De totes maneres, qui millor coneix el seu cós és un mateix i si a tu et va bé dur-la, segur és una bona opció per tú.
jo en porto una, als 32 concretament, i el cirurgià que em va operar, motero també i propietari d'una GS em va dir que tema anar amb trail és inclús millor per a l'esquena que el cotxe. En resum, que en una moto trail agafes menys males postures inclús que assegut en un cotxe i que és el transport més respectuòs amb l'esquena.
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
jo en porto una, als 32 concretament, i el cirurgià que em va operar, motero també i propietari d'una GS em va dir que tema anar amb trail és inclús millor per a l'esquena que el cotxe. En resum, que en una moto trail agafes menys males postures inclús que assegut en un cotxe i que és el transport més respectuòs amb l'esquena.
Estic d'acord, al Smart he de portar un coixí perquè si no el porto s'em rampa la cama, lo fotut és que he de conduïr ajupit perque la vista hem va a l'alçada del retrovisor i no veig un pet??
També és veritat que el cirurgià hem va prohibir anar en moto 6 mesos després de l'operació perquè vulguis que no, sempre fas força amb les lumbars. Passada aquesta "quarentena" vaig anar una temporada més amb la faixa, fins que es va recuperar la musculatura i fins ara.
Ara només seure 5 minuts en una cadira, seient o sofà, ja se si vaig bé o malament, si seure-hi més temps farà que el dia següent sigui un "quatre". De fet fa 10 anys que tinc el meu en absolut dessús ?
Ara bé, sigui amb faixa o sense, el més important es que poguem gaudir de les nostres màquines.
 
pepprats

pepprats

Grup Sanguini: 98 octans
14 Gen 2021
277
778
Premis
18
Barcelona City
linktr.ee
Moto
FZ6S S2
Twitter
pepenmoto
La CBR 650 R segur que és genial, però ja que parleu de mal a l’esquena, suposo que a mi també m’enfaria...
Jo a vegades si he de fer uns quants Km... em poso una faixa elàstica per protegir les lumbars.
Que opineu de l’ús de la faixa? Algú més acostuma a portar?
Salut a tothom
Bones, no se si la meva experiència pot aportar, ja que tinc la sort de no haver patit mai de dolors de lumbars. El cas es que des dels 23 me van ensenyar a fer exercicis hipopressius (son uns exercicis bàsicament respiratoris per exercitar la musculatura interna, disculpeu el resum cutre...). Si no teniu problemes d'esquena, fer regularment una sèrie d'exercicis hipopressius us pot ajudar a millorar la musculatura interna i evitar dolors o lesions.
La noia que me va ensenyar, desaconsellava l'ús de faixes, ja que aquestes poden provocar que la musculatura interna s'atrofiï.
Però tot això partint de la base que tenim una esquena "sana". Si hi ha dolors o estem en post-operatori, el que digui el doctor, of course!!!

Enviat des del meu RMX1931 usant Tapatalk
 
mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
579
1.570
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
Bones, no se si la meva experiència pot aportar, ja que tinc la sort de no haver patit mai de dolors de lumbars. El cas es que des dels 23 me van ensenyar a fer exercicis hipopressius (son uns exercicis bàsicament respiratoris per exercitar la musculatura interna, disculpeu el resum cutre...). Si no teniu problemes d'esquena, fer regularment una sèrie d'exercicis hipopressius us pot ajudar a millorar la musculatura interna i evitar dolors o lesions.
La noia que me va ensenyar, desaconsellava l'ús de faixes, ja que aquestes poden provocar que la musculatura interna s'atrofiï.
Però tot això partint de la base que tenim una esquena "sana". Si hi ha dolors o estem en post-operatori, el que digui el doctor, of course!!!

Enviat des del meu RMX1931 usant Tapatalk
Jo vull clases de hopopressius motoriles!!! :)
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
C Me presento Presentacions 13
C Hem presento! Presentacions 9
M Hola a tothom! Em presento... Presentacions 10
M Ruta en moto Em presento Rutes en moto 7
RMG13 Em presento Em presento! Presentacions 10
Edu Crispi Em presento, Eduard des de Vic Presentacions 12
G Em presento Em presento Presentacions 7
RafaGaS Us presento la meva nova petitona Les nostres motos 7
Francesc_71 Em presento Presentacions 9
Macyus Me presento... Presentacions 9
R Em presento Em presento Presentacions 13
M D E Em presento Presentacions 27
adriafp Em presento Em presento Presentacions 10
RockinOnRoad Em presento sóc RockinOnRoad Presentacions 20
X Em presento Presentacions 9
Pepxi Em presento Em presento desde Igualada Presentacions 35
SerrDavos Em presento! Presentacions 19
JordiRT Em presento Em presento des de Barcelona Presentacions 26
Eva Em presento Presentacions 33
mushu903 Bones! em presento! Presentacions 13
L Em presento Em presento. Presentacions 15
T Em presento Em presento Presentacions 8
JordiBa En presento Presentacions 6
T Em presento Presentacions 6
Sergi Rabasa Em presento Presentacions 16
C Bon dia, em presento desde Barcelona Presentacions 5
R Em presento Bon dia. Em presento, sóc en Marti, de la R100r. Presentacions 9
W Em presento i us envio salutacions des de Chiapas Mèxic. Presentacions 12
C Em presento Em presento Presentacions 11
Eduardnator Em presento Em presento Presentacions 15
A Em presento Em presento Presentacions 5
Raül Fe Em presento Presentacions 6
prompt Em presento Em presento desde Terrassa Presentacions 11
Jordi_HD Em presento al foro Presentacions 10
Rizape77 Em presento Presentacions 4
Cesc Bon dia, em presento! Presentacions 7
L Hola a tothom!! Em presento Presentacions 17
bhep Hola, em presento! Presentacions 16
Marc_DC Em presento! (Un Espluguí pel fòrum) Presentacions 13
Pepué Em presento Presentacions 13
jordiTR63 Em presento ! Presentacions 12
JoanKR Em presento Em presento desde Terrassa BCN Presentacions 10
Arnaubarruera Em presento Em presento! Presentacions 15
R Em presento. Presentacions 6
Juli S3 Em presento Em presento Presentacions 6
Burkat450R Presento la meva relació amor/odi.. Les nostres motos 6
hURIkane Em presento Presentacions 5
J Me presento Presentacions 2
E Em presento sobre 3 rodes! Presentacions 6
Titosparco Em presento Presentacions 2

Fils similars