🟡 Afegir-hi un text personalitzat ✏️ com ara el teu nom, el teu model de moto, etc.
🟢 Pneumàtics de moto nous a bon preu!🟢 Motorista convidat, si no els vols muntar tu, te'ls posen a un taller proper 💪 🟠 Calcula també un bon preu per l'assegurança de la moto . 😜 🟠
Estás usando un navegador obsoleto. No se pueden mostrar este u otros sitios web correctamente. Se debe actualizar o usar un navegador alternativo.
Hola em dic Albert i gaudeixo d’una Aprilia Tuono 1000R, no la faig servir tant com voldria, perque treballo tots els caps de setmana, pero cuan faig alguna sortida m’ho passo PIPA!!!
Hola em dic Albert i gaudeixo d’una Aprilia Tuono 1000R, no la faig servir tant com voldria, perque treballo tots els caps de setmana, pero cuan faig alguna sortida m’ho passo PIPA!!!
Benvingut! Pel que he vist per aquí avui no ets el primer que no pot rodar en cap de setmana. De fet algú avui ja havia sortit a escalfar pneumàtics pel Garraf. Al final suposo que és qüestió d'adaptar-se als horaris. Jo mateix treballo a torns rotatius, i tot ha de girar al seu voltant per força.
Si ets de sortir en grup estic convençut que trobaràs a més d'un que també vol escapar-se més enllà dels caps de setmana.