R
Rundinaire
Nouvingut
- 14 Mai 2020
- 1
- 4
Bones, em presento desde les terres de Lleida, aquí amb 60 tacos, recuperada l'afició als 50 anys despres de 34 anys d'absentisme en les dues rodes per altres temes que tots podeu imaginar. Molt content d'haver recuperat aquestes sensacions, vinc a sentir, gaudir, i ajudar en tot el que pugui.
Salut i gas contra el COVID 19..........som més ràpids que ell.
Aquí la meva primera moto:......1976 anyorat
D'amunt d'aquest text....restauracións que he dut a terme en aquests últims temps de màquines que van ésser idolatradas per mi ...i d'altres aficionats de l'època.
Be, val a dir que a dia d'avui surto a passejar i "lo que surja" amb una Fazer 600 S2, en breu penjaré fotos.
Salut i benzina i......"cuidado ahí fuera".
Be, no sé si he fét la presentació en el lloc que pertoca, si no és així prego als moderadors-administradors que ho moguin al lloc que pertoca. Gracies!
Salut i gas contra el COVID 19..........som més ràpids que ell.
Aquí la meva primera moto:......1976 anyorat
D'amunt d'aquest text....restauracións que he dut a terme en aquests últims temps de màquines que van ésser idolatradas per mi ...i d'altres aficionats de l'època.
Be, val a dir que a dia d'avui surto a passejar i "lo que surja" amb una Fazer 600 S2, en breu penjaré fotos.
Salut i benzina i......"cuidado ahí fuera".
Be, no sé si he fét la presentació en el lloc que pertoca, si no és així prego als moderadors-administradors que ho moguin al lloc que pertoca. Gracies!
Última edició: