• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Em presento

Pepué

Pepué

Motoaddicte
1 Jul 2020
126
283
Premis
4
Prop de Barna...
Moto
Ducati Scrambler 803
Iep, bon dia!!!
Soc en Josué, i acabo de descobrir aquest forum i apa, aqui estic. Voldria compartir opinions, rutes, i potser sortidetes a fer quilòmetres.
De mi us puc dir que fa una pila d'anys q em vaig pujar a una moto, i ja no n'he pogut deixar-ho estar. M'encanta la mecànica i tècnica de les nostres màquines, les sortides a conèixer llocs nous, i compartir un esmorçar en algun lloc perdut.
20200628 103446

Fins fa no gaire havia tingut sempre motos de trail lleugeres, després de més vaques, i ara tinc una Ducati Scrambler a la que cada dia li tinc més carinyo...
Acostumo a sortir per la zona de pirineus a fer curvetes lleugeret però sense fer l'animal (generalment surto sol), algun viatget xino-xano amb la colla, i tinc la sort de poder anar a treballar cada dia amb la meva motoreta.
Espero compartir tot el que pugui amb vosaltres, i com es deia abans, unes birres virtuals per a tothom, "V's", i salut!!
 
Tàrraco

Tàrraco

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
31 Ago 2017
445
679
Premis
8
Tarragona
Iep, bon dia!!!
Soc en Josué, i acabo de descobrir aquest forum i apa, aqui estic. Voldria compartir opinions, rutes, i potser sortidetes a fer quilòmetres.
De mi us puc dir que fa una pila d'anys q em vaig pujar a una moto, i ja no n'he pogut deixar-ho estar. M'encanta la mecànica i tècnica de les nostres màquines, les sortides a conèixer llocs nous, i compartir un esmorçar en algun lloc perdut.Veure l'arxiu adjunt 1005
Fins fa no gaire havia tingut sempre motos de trail lleugeres, després de més vaques, i ara tinc una Ducati Scrambler a la que cada dia li tinc més carinyo...
Acostumo a sortir per la zona de pirineus a fer curvetes lleugeret però sense fer l'animal (generalment surto sol), algun viatget xino-xano amb la colla, i tinc la sort de poder anar a treballar cada dia amb la meva motoreta.
Espero compartir tot el que pugui amb vosaltres, i com es deia abans, unes birres virtuals per a tothom, "V's", i salut!!
Benvingut, bona presentació!! (y)
 
  • Like
Reaccions: Burkat450R
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Iep, bon dia!!!
Soc en Josué, i acabo de descobrir aquest forum i apa, aqui estic. Voldria compartir opinions, rutes, i potser sortidetes a fer quilòmetres.
De mi us puc dir que fa una pila d'anys q em vaig pujar a una moto, i ja no n'he pogut deixar-ho estar. M'encanta la mecànica i tècnica de les nostres màquines, les sortides a conèixer llocs nous, i compartir un esmorçar en algun lloc perdut.Veure l'arxiu adjunt 1005
Fins fa no gaire havia tingut sempre motos de trail lleugeres, després de més vaques, i ara tinc una Ducati Scrambler a la que cada dia li tinc més carinyo...
Acostumo a sortir per la zona de pirineus a fer curvetes lleugeret però sense fer l'animal (generalment surto sol), algun viatget xino-xano amb la colla, i tinc la sort de poder anar a treballar cada dia amb la meva motoreta.
Espero compartir tot el que pugui amb vosaltres, i com es deia abans, unes birres virtuals per a tothom, "V's", i salut!!
Bones Josué benvingut!!! Uff vius en una zona privilegiada. Poder escapar-te a fer sortidetes pels pirineus és un privilegi únic, ja no només pel que fa a paisatges sinó també en terreny i temperatures.

Pel que fa a la moto em sembla que té les aptituds perfectes per l'ús que en fas i els terrenys que recorres. A mes sempre m'ha semblat molt molt xula estèticament. Serà un plaer compi si segueixes compartint imatges i experiències recorrent aquestes zones.
 
  • Like
Reaccions: Pepué i Burkat450R
Pepué

Pepué

Motoaddicte
1 Jul 2020
126
283
Premis
4
Prop de Barna...
Moto
Ducati Scrambler 803
La veritat es que visc a Barna, però una Colladeta de Tosses sempre ve de gust i una vegada adalt, vaig cap a on bufi el vent, jajaja.
M'agrada molt la muntanya amb moto o sense, i m'escapo encara q tant sols sigui un mati del cap de setmana. Ben de matí cafè, a vestir-se de romà (com diu la meva parella), dipòsit ple i a gastar les rodes. Jo li dic "el meu ioga especial".
Si vaig sol, a migdia a caseta a dinar, i ja em dóna pau per a tota la setmana...
 
Última edició:
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
La veritat es que visc a Barna, però una Colladeta de Tosses sempre ve de gust i una vegada adalt, vaig cap a on bufi el vent, jajaja.
M'agrada molt la muntanya amb moto o sense, i m'escapo encara q tant sols sigui un mati del cap de setmana. Ben de matí cafè, a vestir-se de romà (com diu la meva parella), dipòsit ple i a gastar les rodes. Jo li dic "el meu ioga especial".
Si vaig sol, a migdia a caseta a dinar, i ja em dóna pau per a tota la setmana...
Ja saps què diuen... tenir moto és la única manera de vestir-te de cavaller medieval cada dia pel carrer sense que la gent et miri raro! Benvinguda sigui, si aquesta ha de ser la manera!
 
Pepué

Pepué

Motoaddicte
1 Jul 2020
126
283
Premis
4
Prop de Barna...
Moto
Ducati Scrambler 803
Hola!!
La 800, de moment estic prou content, sencilla i fiable. I la gaudeixo fins i tot de mirar-la.
Ja fent guardiola per la 1100 si la meva dóna no em penja quan la compri, però per a això tindrà que passar molt de temps, que ara per ara no està la economia per capritxos.
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Hola!!
La 800, de moment estic prou content, sencilla i fiable. I la gaudeixo fins i tot de mirar-la.
Ja fent guardiola per la 1100 si la meva dóna no em penja quan la compri, però per a això tindrà que passar molt de temps, que ara per ara no està la economia per capritxos.
a mi em passa el mateix quan penso en comprar motos, em fa més por l'opinió del meu entorn d'en què gasto o deixo de gastar que el que costa la moto en sí...
 
Burkat450R

Burkat450R

Com es caminava?
OffRoader
4 Abr 2020
241
402
Premis
7
Moto
Bultaco juntior 75c.c/Beta tr39/Gas gas ec125R/ktm exc450-r/honda CBR 600 f2/ suzuki gs500e / Kawasaki klx 650r
Benvingut company

Salut i gas
 
  • Like
Reaccions: Nikokaos i Pepué
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Iep, bon dia!!!
Soc en Josué, i acabo de descobrir aquest forum i apa, aqui estic. Voldria compartir opinions, rutes, i potser sortidetes a fer quilòmetres.
De mi us puc dir que fa una pila d'anys q em vaig pujar a una moto, i ja no n'he pogut deixar-ho estar. M'encanta la mecànica i tècnica de les nostres màquines, les sortides a conèixer llocs nous, i compartir un esmorçar en algun lloc perdut.Veure l'arxiu adjunt 1005
Fins fa no gaire havia tingut sempre motos de trail lleugeres, després de més vaques, i ara tinc una Ducati Scrambler a la que cada dia li tinc més carinyo...
Acostumo a sortir per la zona de pirineus a fer curvetes lleugeret però sense fer l'animal (generalment surto sol), algun viatget xino-xano amb la colla, i tinc la sort de poder anar a treballar cada dia amb la meva motoreta.
Espero compartir tot el que pugui amb vosaltres, i com es deia abans, unes birres virtuals per a tothom, "V's", i salut!!
Holaaaaa !!

Sempre que sigui rodar amb la moto, encertat estarás tot i que sigui per anar a currar !!!

Ja passaras alguna ruta maca d'aquestes que fas pels Pirineus, oi?


Ens veiem a l'asfalt
 
Última edició:
  • Like
Reaccions: Serra i Pepué
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
a mi em passa el mateix quan penso en comprar motos, em fa més por l'opinió del meu entorn d'en què gasto o deixo de gastar que el que costa la moto en sí...
Si saben el que t'agrada....entendran que vulguis "més moto". El que és innegable és que el risc de tenir més gravetat en cas d'accident que en cotxe és molt més gran.

Però hi ha qui es gasta 6000€ en viatges i vacances cada any !!

I la moto ès per "sempre" !!!


Compra una que no se't quedi petita i et tregui el somriure quan estiguis al cim. I si pot ser que sigui baratetaaaa !!! Jajajaja !!


Ens veiem a l'asfalt
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
a mi em passa el mateix quan penso en comprar motos, em fa més por l'opinió del meu entorn d'en què gasto o deixo de gastar que el que costa la moto en sí...
T'entenc, però tot i que és un tòpic molt gastat, de vida només n'hi ha una, i mereixem ser tant fidels com puguem a les nostres inquietuds, als nostres desitjos i a les nostres conviccions (y)
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
C Me presento Presentacions 13
C Hem presento! Presentacions 9
M Hola a tothom! Em presento... Presentacions 10
M Ruta en moto Em presento Rutes en moto 7
RMG13 Em presento Em presento! Presentacions 10
Edu Crispi Em presento, Eduard des de Vic Presentacions 12
G Em presento Em presento Presentacions 7
RafaGaS Us presento la meva nova petitona Les nostres motos 7
Francesc_71 Em presento Presentacions 9
Macyus Me presento... Presentacions 9
R Em presento Em presento Presentacions 13
M D E Em presento Presentacions 27
adriafp Em presento Em presento Presentacions 10
RockinOnRoad Em presento sóc RockinOnRoad Presentacions 20
X Em presento Presentacions 9
Pepxi Em presento Em presento desde Igualada Presentacions 35
SerrDavos Em presento! Presentacions 19
JordiRT Em presento Em presento des de Barcelona Presentacions 26
Eva Em presento Presentacions 33
mushu903 Bones! em presento! Presentacions 13
L Em presento Em presento. Presentacions 15
A Em presento Presentacions 40
T Em presento Em presento Presentacions 8
JordiBa En presento Presentacions 6
T Em presento Presentacions 6
Sergi Rabasa Em presento Presentacions 16
C Bon dia, em presento desde Barcelona Presentacions 5
R Em presento Bon dia. Em presento, sóc en Marti, de la R100r. Presentacions 9
W Em presento i us envio salutacions des de Chiapas Mèxic. Presentacions 12
C Em presento Em presento Presentacions 11
Eduardnator Em presento Em presento Presentacions 15
A Em presento Em presento Presentacions 5
Raül Fe Em presento Presentacions 6
prompt Em presento Em presento desde Terrassa Presentacions 11
Jordi_HD Em presento al foro Presentacions 10
Rizape77 Em presento Presentacions 4
Cesc Bon dia, em presento! Presentacions 7
L Hola a tothom!! Em presento Presentacions 17
bhep Hola, em presento! Presentacions 16
Marc_DC Em presento! (Un Espluguí pel fòrum) Presentacions 13
jordiTR63 Em presento ! Presentacions 12
JoanKR Em presento Em presento desde Terrassa BCN Presentacions 10
Arnaubarruera Em presento Em presento! Presentacions 15
R Em presento. Presentacions 6
Juli S3 Em presento Em presento Presentacions 6
Burkat450R Presento la meva relació amor/odi.. Les nostres motos 6
hURIkane Em presento Presentacions 5
J Me presento Presentacions 2
E Em presento sobre 3 rodes! Presentacions 6
Titosparco Em presento Presentacions 2

Fils similars