• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Encantat i gass!

P&A on road

P&A on road

Nouvingut
11 Mai 2022
8
22
Premis
2
www.instagram.com
Moto
Kawasaki versys 650 2020
Molt bones! Em dic Pau i porto una KAWASAKI VERSYS 650 demoment limitada per A2.
Soc de Breda (poble de la selva) i solc sortir els dissabtes tarda, diumenges i dilluns.
Surto amb la meva parella de paquet o sol i m'adapto als ritmes de la sortida, ja sigui a ritme o mes tranquil, mai passat?
Encantat! Salut i gas!! Companys i companyes!
 

Adjunts

  • IMG_20220511_153327.jpg
    IMG_20220511_153327.jpg
    565,9 KB · Visites: 53
JoanBP

JoanBP

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
7 Mar 2021
712
1.277
Premis
13
Torroella de Montgrí
Moto
HONDA NC750X ABS
Molt bones! Em dic Pau i porto una KAWASAKI VERSYS 650 demoment limitada per A2.
Soc de Breda (poble de la selva) i solc sortir els dissabtes tarda, diumenges i dilluns.
Surto amb la meva parella de paquet o sol i m'adapto als ritmes de la sortida, ja sigui a ritme o mes tranquil, mai passat?
Encantat! Salut i gas!! Companys i companyes!
Benvingut!!
Guapa la Versys. Era una de les meves candidates per canviar de montura.
Salut i gas amb seny!
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.661
Premis
5
Molt bones! Em dic Pau i porto una KAWASAKI VERSYS 650 demoment limitada per A2.
Soc de Breda (poble de la selva) i solc sortir els dissabtes tarda, diumenges i dilluns.
Surto amb la meva parella de paquet o sol i m'adapto als ritmes de la sortida, ja sigui a ritme o mes tranquil, mai passat?
Encantat! Salut i gas!! Companys i companyes!
Hola Pau!!! Sigues Benvingut ?

Preciosa la Verysys! Em penso que en blanc és el color que més m'agrada com li queda ??

Segur que trobes nous compis de ruta, inclús parelles!
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.186
2.551
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Benvigut !!!!!

Estàs de sort hi ha programada una sortida el dilluns 16, hi ha alguns que poden gaudir de sortir entre setmana.
I si la memòria no hem falla, crec que tens un veí de Breda o voltants amb una Transalp ;)
 
P&A on road

P&A on road

Nouvingut
11 Mai 2022
8
22
Premis
2
www.instagram.com
Moto
Kawasaki versys 650 2020
Benvigut !!!!!

Estàs de sort hi ha programada una sortida el dilluns 16, hi ha alguns que poden gaudir de sortir entre setmana.
I si la memòria no hem falla, crec que tens un veí de Breda o voltants amb una Transalp ;)
Siiii ja hem sortit mes duna vegada els dos! Ha sigut ell qui m'ha animat a entrar aqui!!
 
raulsade

raulsade

Motoaddicte
16 Jun 2021
133
291
Premis
6
Terrassa
Moto
Kawasaki Versys 650
Molt bones! Em dic Pau i porto una KAWASAKI VERSYS 650 demoment limitada per A2.
Soc de Breda (poble de la selva) i solc sortir els dissabtes tarda, diumenges i dilluns.
Surto amb la meva parella de paquet o sol i m'adapto als ritmes de la sortida, ja sigui a ritme o mes tranquil, mai passat?
Encantat! Salut i gas!! Companys i companyes!
Benvingut pau, bona i bonica màquina, jo tinc la seva germana del 2009
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Robiker.1985 Encantat d'estar per aquí Presentacions 10

Fils similars