• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Avantatges Enganxines del fòrum??

Estat
Tancat per a noves respostes.
GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
586
1.106
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
Jo segurament voldria un parell de pegats (estiu i hivern) i adhesius, també un parell. Suposo que més endavant es podrien demanar algun mes, per allò que es puguin malmetre.
Gràcies.
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.655
Premis
5
Bones! Mireu n'encarrego 25 de moment, que cobreixen els interessats del fòrum (sense compromís) i en sobraran alguns que oferiré a través de les xarxes i algunes amistats. Si fem tope ja en demanaré més.

Tema preu ja us diré a veure com queda. Per pressupost em diuen que tot inclòs, 10 pegats son 67€, aixi que contant q els sobres d'un estanc seran barats, m'imagino que el cost del pegat rondarà els 7-8 €. . M'agradaria rebaixar més el preu però francament tota la web la porto jo sol i és una mica pou sense fons hahaha, tot i que he de reconèixer que hi ha hagut algunes persones que entre donacions personals i subscripcions mensuals de 3€ estan col·laborant, de manera desinteressada, en el manteniment de tot plegat.

Per això no podré rebaixar-ho més del que em costi, no puc posar més dinerons hehehe. És més car del que pensava així que sense compromís, si se us passa de pressupost espereu a les enganxines, que encara no tinc res tancat i seran més barates.

Gràcies per l'interès compis!!! :giggle:
 
Burkat450R

Burkat450R

Com es caminava?
OffRoader
4 Abr 2020
241
402
Premis
7
Moto
Bultaco juntior 75c.c/Beta tr39/Gas gas ec125R/ktm exc450-r/honda CBR 600 f2/ suzuki gs500e / Kawasaki klx 650r
Jo també en vull ehhh!!XDXDXD
i les enganxines sabem algo??
 
  • Like
Reaccions: Roger
Tàrraco

Tàrraco

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
31 Ago 2017
445
679
Premis
8
Tarragona
Bones! Mireu n'encarrego 25 de moment, que cobreixen els interessats del fòrum (sense compromís) i en sobraran alguns que oferiré a través de les xarxes i algunes amistats. Si fem tope ja en demanaré més.

Tema preu ja us diré a veure com queda. Per pressupost em diuen que tot inclòs, 10 pegats son 67€, aixi que contant q els sobres d'un estanc seran barats, m'imagino que el cost del pegat rondarà els 7-8 €. . M'agradaria rebaixar més el preu però francament tota la web la porto jo sol i és una mica pou sense fons hahaha, tot i que he de reconèixer que hi ha hagut algunes persones que entre donacions personals i subscripcions mensuals de 3€ estan col·laborant, de manera desinteressada, en el manteniment de tot plegat.

Per això no podré rebaixar-ho més del que em costi, no puc posar més dinerons hehehe. És més car del que pensava així que sense compromís, si se us passa de pressupost espereu a les enganxines, que encara no tinc res tancat i seran més barates.

Gràcies per l'interès compis!!! :giggle:
Molt bé!!! Si vols que t'anem fent el pagament ja ens diràs com.
 
  • Like
Reaccions: Serra
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.655
Premis
5
Pegats encarregats! Quan arribin us passo foto i calculo el cost exacte a cobrar per cobrir gastos. Al ser 25 enlloc de 10 surten algo més baratets!

Fins que no hagi enviat a tots els que heu mostrat interès en aquest fil no n'oferiré a les xarxes ni enlloc més (y)
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.655
Premis
5
Eii, jo.tambe en.vull.
K ncara hi soc a temps?
D moment 1 pegat i 1 enganxina.
Entenc que en.un.futur en.podriem danar mes, oi?
Merci
Si cap problema! Tema enganxines intentaré que estiguin llestes també per quan enviem els pegats, a veure si pot ser i així podem aprofitar els enviaments.

Correcte més endavant se'n podran demanar més. De fet ara penso que n'hauria pogut comprar més però bueno, de moment 25 i després ja veurem :).
 
Última edició:
Tàrraco

Tàrraco

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
31 Ago 2017
445
679
Premis
8
Tarragona
Pegats encarregats! Quan arribin us passo foto i calculo el cost exacte a cobrar per cobrir gastos. Al ser 25 enlloc de 10 surten algo més baratets!

Fins que no hagi enviat a tots els que heu mostrat interès en aquest fil no n'oferiré a les xarxes ni enlloc més (y)
Perfecte, que ràpid (y)
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.655
Premis
5
Bueno anem organitzant una mica tot plegat. Citaré als que heu comentat que us agradaria alguna de les dues coses o ambdues, per assignar-vos les unitats. Més endavant quan m'arribin us comento el tema del pagament i adreces. D'aquesta manera ja ho tenim tot més preparat.
Per ordre de petició d'unitats en aquest fil:

Pegats brodats - 50 unitats - Mida 10 x 8 cm
  1. @elbarbasenmoto
  2. @Myke's
  3. @J.M
  4. @Edutarraco
  5. @Edutarraco
  6. @Tarraco
  7. @Tarraco
  8. @GEORGECAT
  9. @GEORGECAT
  10. @Burkat450R
  11. @Xavi F.
  12. @Erik
  13. @Gas a fons
  14. @Nikokaos
  15. @Serra
  16. @MarcG
  17. @munneco
  18. @torpeyenmoto
  19. @Jbcncat
  20. @edudzn
  21. @joseki
  22. @joseki
  23. @Silverwing
  24. @Silverwing
  25. - @Roger
  26. - @Roger
  27. - @CMX TV MOTO
  28. @Nico Garcia
  29. @cargols2rodes
  30. @cargols2rodes
  31. @joan717
  32. @joan717
  33. @Bascu
(...) 50 -
Si em deixo a algú comenteu-m'ho!

Adhesius - 50 unitats - Mida 6 x 4 cm
  1. @Burkat450R
  2. @Edutarraco
  3. @Edutarraco
  4. @Tarraco
  5. @Tarraco
  6. @Xavi F.
  7. @Erik
  8. @Gas a fons
  9. @GEORGECAT
  10. @GEORGECAT
  11. @Nikokaos
  12. @Serra
  13. @MarcG
  14. @munneco
  15. @torpeyenmoto
  16. @Jbcncat
  17. @J.M
  18. @Iván García
  19. @edudzn
  20. @Gllm
  21. @Gllm
  22. @Gllm
  23. @Gllm
  24. @Gllm
  25. @Silverwing
  26. @Silverwing
  27. @Nico Garcia
  28. @Nico Garcia
  29. @Nico Garcia
  30. @Nikokaos
  31. @Nikokaos
  32. @cargols2rodes
  33. @cargols2rodes
  34. @joan717
  35. @Bascu
(...) 50. - @Roger

Si algú vol sortir de la llista o afegir-s'hi només ho ha de comentar!

Quan tingui els pegats i les enganxines, que ja deuen estar de camí (els pegats segur, i les enganxines d'aquí molt poquet també), us demanaré adreces i us passaré preus exactes i mitjans de pagament. Crec que sortirà ben baratet tot al ser "força" unitats.

Gràcies @Burkat450R per la iniciativa! Mira que feia temps que em rondava pel cap oferir cosetes així, però mai m'hi acabava de posar.
 
Última edició:
Iván García

Iván García

Rodant
23 Mar 2020
35
83
Premis
4
Bueno anem organitzant una mica tot plegat. Citaré als que heu comentat que us agradaria alguna de les dues coses o ambdues, per assignar-vos les unitats. Més endavant quan m'arribin us comento el tema del pagament i adreces. D'aquesta manera ja ho tenim tot més preparat.
Per ordre de petició d'unitats en aquest fil:

Pegats brodats - 25 unitats - Mida 10 x 8 cm
  1. @elbarbasenmoto
  2. @Myke's
  3. @J.M
  4. @Edutarraco
  5. @Tarraco
  6. @GEORGECAT
  7. @GEORGECAT
  8. @Burkat450R
  9. @Xavi F.
  10. @Erik
  11. @Gas a fons
  12. @Nikokaos - no confirmat
  13. @Serra
  14. @MarcG
  15. @munneco
  16. @torpeyenmoto
  17. @Jbcncat
  18. -
  19. -
  20. -
  21. -
  22. -
  23. -
  24. - @Roger
  25. - @Roger
Si em deixo a algú comenteu-m'ho!

Adhesius - 50 unitats - Mida 6 x 4 cm
  1. @Burkat450R
  2. @Edutarraco
  3. @Tarraco
  4. @Xavi F.
  5. @Erik
  6. @Gas a fons
  7. @GEORGECAT
  8. @GEORGECAT
  9. @Nikokaos
  10. @Serra
  11. @MarcG
  12. @munneco
  13. @torpeyenmoto
  14. @Jbcncat
  15. @J.M
  16. -
  17. -
  18. -
  19. -
  20. -
(...) 50. - @Roger

Si algú vol sortir de la llista o afegir-s'hi només ho ha de comentar!

Quan tingui els pegats i les enganxines, que ja deuen estar de camí (els pegats segur, i les enganxines d'aquí molt poquet també), us demanaré adreces i us passaré preus exactes i mitjans de pagament. Crec que sortirà ben baratet tot al ser "força" unitats.

Gràcies @Burkat450R per la iniciativa! Mira que feia temps que em rondava pel cap oferir cosetes així, però mai m'hi acabava de posar.
Apunta'm una enganxina (y)
 
Estat
Tancat per a noves respostes.
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Pastoret Enganxines Motoristes Anàlisi de productes 2
Jaumenovas Ruta en moto Dinar de comiat 2023 del grup de sortides Rutes en moto 1
Jaumenovas Ruta en moto Sortida a Sitges i Pantà del Foix (24-11-2023) Rutes en moto 4
FormigaAtòmica Ruta del Silenci Rutes Obertes 6
Jaumenovas Ruta en moto Sortida a La Llosa del Cavall i Sant Llorenç de Morunys. Cròniques sobre motociclisme 0
scooterista.cat Ruta del Silenci | The silent Route, en solitari :) Sortides anteriors 8
Grizzlybeard Ruta en moto A Mandello del Lario amb una MG V7 Rutes en moto 9
cargols2rodes Esdeveniment Esmorzar dia 1 d'Abril del 2023 Rutes en moto 17
Roger X-ADV Dubte Com rentar l'interior del casc? Un Cafè Ràpid 9
Roger X-ADV Fotos El Moto-Frontal del dia + foto Un Cafè Ràpid 10
Jaumenovas Ruta en moto Anem a tocar neu al Port del Comte 07/12/2022 Cròniques sobre motociclisme 3
Roger Informació Sostracció del compte d'Instagram de motoristes.cat Informació i suport 4
Roger Informació Nou funcionament del fòrum en proves Informació i suport 1
perlanegraviajes Canviar l'interior del casc Anàlisi de productes 0
FormigaAtòmica Ruta en moto Transpirenaica - 13 a 17 de juny del 2022 Cròniques sobre motociclisme 19
Roger Anàlisis-Comparativa Les millors jaquetes de moto d'estiu del 2022 Anàlisi de productes 1
raulsade Ruta en moto KDD 300 suscriptors al Youtube del company Ray Fields Rider Sortides anteriors 21
pepprats Formació Crònica del curs nivell superior + Off-road al HIS Formació motorista 4
F Hola soy Franxu de Mollet del Valles Presentacions 11
racingdeibit Competició toprak razgatlioglu campió del món de SBK's, hauria de passar a motogp la próxima temporada? Competició 4
Roger Opinió Nova campanya del SCT: La Ruta més segura Espai de debat 5
jordiTR63 Crònica Sortida 05-09-2021 : La Ruta del Císter Cròniques sobre motociclisme 0
mami_en_moto Com dominar els exàmes pràctics del carnet A2? Un Cafè Ràpid 45
Escamarlat Venc / Compro VESPA PRIMAVERA DEL 1980 Taulell d'anuncis 2
Roger MOTO-WIKI La Wiki del Motociclisme Informació i suport 6
Xavi Canyo L'imporatancia del tap del neumàtic Pneumàtics 3
Roger Recopilatori Els serveis Imprescindibles del Motociclisme Català Espai de debat 25
Gas a fons Ruta en moto Vilafranca del Penedés-Vidrà Rutes en moto 1
SerrDavos Crònica Berga - Solsona pel Port del Comte Cròniques sobre motociclisme 9
Serra com porteu això del límit de 30km/h? Espai de debat 16
Bascu73 Formació Formació 3.0 a les 10:30 de dissabte 8 de maig a Llosa del Cavall Rutes en moto 8
mami_en_moto Vídeos I així ens va anar la ruta del Club 125 | Ruta Mazinger Z MotoVlogs propis 3
Loxicdelamola Ruta en moto del pla de Lleida fins Can taulé ( Bages ) video Rutes en moto 7
Roger Crònica La marca de Hamamatsu renova, per tal d’enfrontar l’Euro-5, un dels escúters amb més solera del nostre mercat. Cròniques sobre motociclisme 0
Roger Competició De visita als Tests del Catalunya WorldSBK Round 2021 Competició 0
soy_ohki Crònica El gos motorista Ohki va fer la ruta Terrassa – Besalú – Sant Llorenç de Morunys – Santuari de Lord – Llosa del Cavall – Terrassa Cròniques sobre motociclisme 3
soy_ohki Aniversari del Bascu Un Cafè Ràpid 15
Pep Aràgo Ruta en moto Ruta Trail Bunkers del Baix Empordà Trail en moto 5
xaviubia Crònica Seguint els camins rurals pavimentats del Ripollès, Osona i Garrotxa Cròniques sobre motociclisme 13
Pirmin Un nouvingut del barri del Clot de Barcelona Presentacions 26
Grizzlybeard Dubte Les Stories del Forum Informació i suport 7
Serra Ruta en moto cròniques del meu conisme off road Trail en moto 24
perlanegraviajes Ruta en moto Delta del Ebre Rutes en moto 2
Pastoret Crònica Ruta pel Montseny - La ruta del llaç (2011) Cròniques sobre motociclisme 2
Pastoret Em presento El Pastoret del Baix Camp Presentacions 11
Roger Informació Què són els marcadors del fòrum? Informació i suport 0
Roger Informació Un Cafè Ràpid: Nova dinàmica del fòrum Un Cafè Ràpid 0
Roger Concurs / Sorteig Concurs de fotografia pel calendari del 2021 Concurs de fotografia Calendari 2021 105
C Opinió Les carreteres del 3% Espai de debat 3
jordiTR63 Tram Tram BV-1031 Prats del Rei - Odena (Anoia) - 18 km Trams motociclistes d'interès 5

Fils similars