• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Opinió Enganyat al taller mecànic. ?

Jordi71

Jordi71

Nouvingut
25 Oct 2020
16
71
Premis
2
Bon dia
La setmana passada vaig portar la meva moto per fer un canvi del kit de transmissió.
Jo volia posar un pinyó molt recomanat per la meva moto, la qual cosa el mecanic es va negar i va dir que tots son iguals i que era molt més important la cadena que un bon pinyó.
Li faig cas i deixo que canvi tot el kit. Vaig a buscar-la i hem cobra els 3 components nous (pinyò, cadena i plat)
L’altre dia vaig a fer una volta i noto un soroll estrany. Com que tenia la mosca darrera l’orella aquest matí baixo a desmuntar el pinyó a veure com estava i mireu el pinyó “nou” que segons ells m’havia posat.
 

Adjunts

  • 20210501_072642.jpg
    20210501_072642.jpg
    1,4 MB · Visites: 95
  • 20210501_095343.jpg
    20210501_095343.jpg
    2,7 MB · Visites: 83
  • 20210501_095353.jpg
    20210501_095353.jpg
    2,2 MB · Visites: 84
Jordi71

Jordi71

Nouvingut
25 Oct 2020
16
71
Premis
2
Ostres, quina mala jugada... Trobo a faltar una cosa... Quin és aquest magnífic mecànic? Anomena'l per què ningú del fòrum tingui un experiència semblant.

Enviat des del meu RMX1931 usant Tapatalk
Son els de ZUMZUM Motos, ara m'acaba de contestar el mecanic i hem diu:
"Bon dia, el pinyo era nou, sis estava una mica rovellat, ja demanare un altre i el canviem, Dusculpas"
Com pot dir que era nou?
El que adjunto a la foto si es nou.
Reconec que tinc mala sort amb els mecanics
 

Adjunts

  • 146596553_max.jpg
    146596553_max.jpg
    67,8 KB · Visites: 72
pepprats

pepprats

Grup Sanguini: 98 octans
14 Gen 2021
277
778
Premis
18
Barcelona City
linktr.ee
Moto
FZ6S S2
Twitter
pepenmoto
Son els de ZUMZUM Motos, ara m'acaba de contestar el mecanic i hem diu:
"Bon dia, el pinyo era nou, sis estava una mica rovellat, ja demanare un altre i el canviem, Dusculpas"
Com pot dir que era nou?
El que adjunto a la foto si es nou.
Reconec que tinc mala sort amb els mecanics
Quina barra que et diguin que era nou, si gairebé no li queden dents... Bueno, es quelcom per no tornar-hi mai més.
Gràcies per compartir-ho, els companys i companyes de Girona t'ho agrairan.

Enviat des del meu RMX1931 usant Tapatalk
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Déu n hi do...
Veig que ja s'anima a canviar lo però.
Ni idea de tallers a Girona ciutat... No sé què tal en Colomer?
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
JoanBP

JoanBP

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
7 Mar 2021
706
1.267
Premis
13
Torroella de Montgrí
Moto
HONDA NC750X ABS
A
Déu n hi do...
Veig que ja s'anima a canviar lo però.
Ni idea de tallers a Girona ciutat... No sé què tal en Colomer?
Jo el que faria és contactar amb Basoli, Blanmoto o Trafach a Girona. Només aniria a ZumZum per omplir un full de reclamació oficial.
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Bon dia
La setmana passada vaig portar la meva moto per fer un canvi del kit de transmissió.
Jo volia posar un pinyó molt recomanat per la meva moto, la qual cosa el mecanic es va negar i va dir que tots son iguals i que era molt més important la cadena que un bon pinyó.
Li faig cas i deixo que canvi tot el kit. Vaig a buscar-la i hem cobra els 3 components nous (pinyò, cadena i plat)
L’altre dia vaig a fer una volta i noto un soroll estrany. Com que tenia la mosca darrera l’orella aquest matí baixo a desmuntar el pinyó a veure com estava i mireu el pinyó “nou” que segons ells m’havia posat.
Vaia tela... A mi també m'ho van fer quan era adolescent amb la 49, i a més, es van quedar el pinyó vell que estava perfectament, quan els havia dit que el volia . Jo de tu faria el que diuen els companys: Que te'l canviïn, marxes d'allà, no hi tornes i de pas en publiques una ressenya al perfil de Google. A veure si aprenen a no jugar amb els consumidors.
 

Fils similars