• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Enquesta Enquesta d'opinió sobre vehicles autònoms

M

Max

Convidat
Hola Motoristes!

Sóc el Maximilià Montes, alumne de l'Escola de Camins, Canals i Ports, i necessito la vostra ajuda! Actualment em trobo realitzant el meu Treball Final de Master. El treball consisteix en esbrinar l'opinió de la població en vers els vehicles autònoms, i els motius pels quals farien o no ús dels mateixos. Vull representar tota la població i trobo que els motoristes tenim molt a dir sobre aquest tema, ja que l'introducció d'aquests vehicles ens impacta directament.

L'enquesta és anònima, no dura més de 8-9 minuts, és bastant entretinguda i no requereix de cap coneixement previ:

Cada resposta significa molt per a mi, així que si teniu uns minutets em fareu un favor molt gran!
Moltes gràcies i disculpeu les molèsties.

Max
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.661
Premis
5
Hola Motoristes!

Sóc el Maximilià Montes, alumne de l'Escola de Camins, Canals i Ports, i necessito la vostra ajuda! Actualment em trobo realitzant el meu Treball Final de Master. El treball consisteix en esbrinar l'opinió de la població en vers els vehicles autònoms, i els motius pels quals farien o no ús dels mateixos. Vull representar tota la població i trobo que els motoristes tenim molt a dir sobre aquest tema, ja que l'introducció d'aquests vehicles ens impacta directament.

L'enquesta és anònima, no dura més de 8-9 minuts, és bastant entretinguda i no requereix de cap coneixement previ:

Cada resposta significa molt per a mi, així que si teniu uns minutets em fareu un favor molt gran!
Moltes gràcies i disculpeu les molèsties.

Max
Hola Max! Gràcies per convidar-nos a participar en la teva enquesta, en fem difusió a xarxes socials, a veure si la gent s'anima a participar.

Salut!
 
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
378
960
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
Hola Motoristes!

Sóc el Maximilià Montes, alumne de l'Escola de Camins, Canals i Ports, i necessito la vostra ajuda! Actualment em trobo realitzant el meu Treball Final de Master. El treball consisteix en esbrinar l'opinió de la població en vers els vehicles autònoms, i els motius pels quals farien o no ús dels mateixos. Vull representar tota la població i trobo que els motoristes tenim molt a dir sobre aquest tema, ja que l'introducció d'aquests vehicles ens impacta directament.

L'enquesta és anònima, no dura més de 8-9 minuts, és bastant entretinguda i no requereix de cap coneixement previ:

Cada resposta significa molt per a mi, així que si teniu uns minutets em fareu un favor molt gran!
Moltes gràcies i disculpeu les molèsties.

Max
Fet! Però planteges algunes preguntes que resulta difícil plasmar per escrit la realitat... que a ningú ens agrada plasmar el que no fem o hem fet del tot bé ;-)
 
  • Like
Reaccions: JoanBP
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Roger X-ADV Enquesta Enquesta percepció de Risc a BCN Espai de debat 9
Sal919 Mecànica TKC 70 rocks, opinió Mecànica de motos i recopilatoris 6
mr_pointer Ruta en moto Info sobre el ral·li mototurístic ChallengerMystery Rutes en moto 1
xenia Dubtes sobre ITV Mecànica de motos i recopilatoris 3
mami_en_moto Feliç Sant Jordi | Llibres sobre motos i motoristes Un Cafè Ràpid 4
jordi.morenodiaz Consells Consell sobre neumatics Pneumàtics 6
Roger Consells Debat sobre els tipus de motoristes (Comptes d'usuari al fòrum) Informació i suport 6
Roger Formació Consells sobre seguretat en la conducció de la moto Formació motorista 3
Bascu Consells sobre botes per sortides carretera amb Cafe Racer Espai de debat 10
edudzn Recopilatori Històries curioses sobre motos Un Cafè Ràpid 6
Pastoret Consells Sobre GPS..... Espai de debat 40
Roger X-ADV Dubte Rumor sobre que es permetrà circular amb moto dins de la província Espai de debat 45
E Em presento sobre 3 rodes! Presentacions 6
S Guia intensiva sobre pneumàtics de moto Espai de debat 0
S Consells bàsics sobre la posició i distribució del pes durant la conducció Espai de debat 0
Roger Marc Márquez prova la X-ADV sobre neu Espai de debat 0
Roger Notícia Interior acorda la imposició de l'impost sobre la conducció de motocicletes Espai de debat 0
Roger Ruta en moto La Monkey Run, una original aventura pel Sàhara sobre dues rodes Rutes en moto 0
Roger X-ADV Guia-Tutorial Guia, dubtes i respostes sobre el Carnet A2 Consultes legals 2

Fils similars