• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Ens re-presentem!

J.M

J.M

Com es caminava?
20 Feb 2020
248
626
Premis
13
Barcelona / Granollers
Moto
Triumph Speedmaster 900
Hola colla! Després de mooooolt temps sense donar senyals de vida i havent passat un divorci, una depressió i altres desgràcies vàries, torno a donar guerra. I quina millor manera que re-entrar amb la compra d'una nova companya que l'acompanyi d'ara endavant.
Acabo d'adquirir una preciosa Triumph Speedmaster 900 de l'any 2007 que passarà a rellevar la meva estimada Mitt400MB (que porta més de dos mesos al concessionari a l'espera d'una peça de la que no tenen disponibilitat a fabrica "sine die").
Tan bon punt la tingui, us en penjo unes quantes fotetes!

Ben-retrobats tots!
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.656
Premis
5
Hola colla! Després de mooooolt temps sense donar senyals de vida i havent passat un divorci, una depressió i altres desgràcies vàries, torno a donar guerra. I quina millor manera que re-entrar amb la compra d'una nova companya que l'acompanyi d'ara endavant.
Acabo d'adquirir una preciosa Triumph Speedmaster 900 de l'any 2007 que passarà a rellevar la meva estimada Mitt400MB (que porta més de dos mesos al concessionari a l'espera d'una peça de la que no tenen disponibilitat a fabrica "sine die").
Tan bon punt la tingui, us en penjo unes quantes fotetes!

Ben-retrobats tots!
Hola JM!! Bentornat!!! M'alegro de veure que has deixat enrere aquests entrebancs, estic convençut que entre el retorn per aquí i la moto nova iniciaràs una nova etapa carregada d'alegries ??.

Esperem les fotos amb ganes!
 
  • Like
Reaccions: Xavi Canyo
mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
579
1.570
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
Hola colla! Després de mooooolt temps sense donar senyals de vida i havent passat un divorci, una depressió i altres desgràcies vàries, torno a donar guerra. I quina millor manera que re-entrar amb la compra d'una nova companya que l'acompanyi d'ara endavant.
Acabo d'adquirir una preciosa Triumph Speedmaster 900 de l'any 2007 que passarà a rellevar la meva estimada Mitt400MB (que porta més de dos mesos al concessionari a l'espera d'una peça de la que no tenen disponibilitat a fabrica "sine die").
Tan bon punt la tingui, us en penjo unes quantes fotetes!

Ben-retrobats tots!
Re Benvingut!!!!!
Que bé tornar a veure’t un altre vegade ;)
Ja ens posaràs la foto de la nova adquisició :)
 
J.M

J.M

Com es caminava?
20 Feb 2020
248
626
Premis
13
Barcelona / Granollers
Moto
Triumph Speedmaster 900
Ben retornat i felicitats per la nova montura!!
Ja falta menys per les 18:30 h, suposo que estàs sense ungles.
De moment, que quedi clar qui recull la moto!
IMG 20230413 172623
 

Fils similars