• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Enquesta Escape original O escape xino??

Burkat450R

Burkat450R

Com es caminava?
OffRoader
4 Abr 2020
241
402
Premis
7
Moto
Bultaco juntior 75c.c/Beta tr39/Gas gas ec125R/ktm exc450-r/honda CBR 600 f2/ suzuki gs500e / Kawasaki klx 650r
Bona tarda a tothom!!! Aquí el meu dubte. tinc un dilema amb els escapes..aviam què opineu...
IMG 20200630 193257

Aquí el xino
IMG 20200630 194023

Aviam què us sembla....i hem doneu opinions....
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Bona tarda a tothom!!! Aquí el meu dubte. tinc un dilema amb els escapes..aviam què opineu...
Veure l'arxiu adjunt 999
Aquí el xino
Veure l'arxiu adjunt 1000
Aviam què us sembla....i hem doneu opinions....
A mi m'agrada més l'original però bueno, sempre he estat especial amb els escapes. Més soroll no m'aporta passió ni entreteniment, només em satura de més hahaha. A més sempre m'ha semblat més autèntic el so de sèrie d'una moto que l'artificial obtingut amb un altre escapament.

Està clar que si una moto sona més agradable amb un escapament canviat serà preferible amb aquest. Suposo que va a persones al final. Queda't sens dubte amb la sonoritat que més t'atregui.
 
Burkat450R

Burkat450R

Com es caminava?
OffRoader
4 Abr 2020
241
402
Premis
7
Moto
Bultaco juntior 75c.c/Beta tr39/Gas gas ec125R/ktm exc450-r/honda CBR 600 f2/ suzuki gs500e / Kawasaki klx 650r
Estèticament m'agrada més el Xino, encara que jo mai me'n ficaria un Xino jajajaja

Per 40 euros que hem va costar al wish....és que els bons valen una fortuna ... gairebé més que la moto xdxd
 
  • Like
Reaccions: elbarbasenmoto
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
i les prestacions iguales?
Mmm deu ser difícil de comprovar. És cert que amb certs escapaments les marques diuen que s'incrementen uns 3-4 cv respecte als que desenvolupa la moto amb l'escape de sèrie. No sé si els de fabricació xina també defensen aquest augment de cv.
 
  • Like
Reaccions: Serra i Burkat450R
Burkat450R

Burkat450R

Com es caminava?
OffRoader
4 Abr 2020
241
402
Premis
7
Moto
Bultaco juntior 75c.c/Beta tr39/Gas gas ec125R/ktm exc450-r/honda CBR 600 f2/ suzuki gs500e / Kawasaki klx 650r
i les prestacions iguales?
A canviat molt ,ara té pràcticament només baixos....en alta....he perdut com uns 30km/h....però a favor tinc que dir que sense el dbkiller sona espectacular és com un tro....però per fer carretera no es l'escape perfecte....però per 40 €.... Ja m'està bé . Mentres reparen el meu que el tinc esquerdat jijiji
 
  • Like
Reaccions: Serra
Burkat450R

Burkat450R

Com es caminava?
OffRoader
4 Abr 2020
241
402
Premis
7
Moto
Bultaco juntior 75c.c/Beta tr39/Gas gas ec125R/ktm exc450-r/honda CBR 600 f2/ suzuki gs500e / Kawasaki klx 650r
Mmm deu ser difícil de comprovar. És cert que amb certs escapaments les marques diuen que s'incrementen uns 3-4 cv respecte als que desenvolupa la moto amb l'escape de sèrie. No sé si els de fabricació xina també defensen aquest augment de cv.
Com l'hi he contestat al serra ... A canviat molt ...però no només per bé.... Xdxdxd però és un akrapovic Chino...no es pot esperar més jajajajaja
 
  • Like
Reaccions: Nikokaos i Serra
Pepué

Pepué

Motoaddicte
1 Jul 2020
126
283
Premis
4
Prop de Barna...
Moto
Ducati Scrambler 803
Mmm deu ser difícil de comprovar. És cert que amb certs escapaments les marques diuen que s'incrementen uns 3-4 cv respecte als que desenvolupa la moto amb l'escape de sèrie. No sé si els de fabricació xina també defensen aquest augment de cv.
Hi ha un tio al youtube q posava en un banc de potencia una moto normaleta amb un akra o similar xino, i la moto perdia potencia apart de fer un soroll insuportable.
I posteriorment li afegia el dBkiller xino, i allò ja no anava ni amb rodes.
 
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Estèticament m'agrada més el Xino, encara que jo mai me'n ficaria un Xino jajajaja

Juraria que en algun moment varem parlar sobre això i sobre altres accesoris per la moto...

Això al final és molt i molt personal: si ja triar la moto té la seva rellevància i solem triar la que més ens agrada, posar-la " més maca " segons el nostre gust també ho és, oi?

Aquí al final molts valorem un producte de qualitat, homologat i que passi la ITV. Per als remena-remena, si no estàs carregat de calers, l'altra opció a mercat xino és la 2a mà...

Jo sóc del parer de possar coses que no comportim multa i no es vegi la seguretat minvada. A partir d'aqui, el gust, el temps i la butxaca fan la resta !!!


Tria el que més t'agradi.
I si toca pagar multa... " sarna con gusto no pica !! "

Jajajaja !!!



Ens veiem a l'asfalt
 
  • Like
Reaccions: Burkat450R
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Jo el que he vist es videos que l'akra xinès rebentava en uns pocs centenars de km
Està clar que no és una modificació amb molta perspectiva de durabilitat, però mira pel preu que té, si li permet gaudir d'un so diferent durant una temporada i no l'afecta el canvi de rendiment en carretera, com a mínim li permetrà gaudir d'una experiència diferent. Per 40 € no està mal (y)
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Està clar que no és una modificació amb molta perspectiva de durabilitat, però mira pel preu que té, si li permet gaudir d'un so diferent durant una temporada i no l'afecta el canvi de rendiment en carretera, com a mínim li permetrà gaudir d'una experiència diferent. Per 40 € no està mal (y)
totalment d'acord amb tú @Non-stop
 
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Està clar que no és una modificació amb molta perspectiva de durabilitat, però mira pel preu que té, si li permet gaudir d'un so diferent durant una temporada i no l'afecta el canvi de rendiment en carretera, com a mínim li permetrà gaudir d'una experiència diferent. Per 40 € no està mal (y)
Jo penso que la inversió és mínima...si realment li agrada com sona, que ho probi !!
 
  • Like
Reaccions: Serra i Burkat450R
Burkat450R

Burkat450R

Com es caminava?
OffRoader
4 Abr 2020
241
402
Premis
7
Moto
Bultaco juntior 75c.c/Beta tr39/Gas gas ec125R/ktm exc450-r/honda CBR 600 f2/ suzuki gs500e / Kawasaki klx 650r
Si és més per què hem reparin el meu escape...ja que de les vibracions s'ha rebentat un dels suports... I vaig pensar que era un bona solució temporal....però el so que surt per l'escape es bastant adictiu...
 
  • Like
  • Haha
Reaccions: Nikokaos i Serra
Burkat450R

Burkat450R

Com es caminava?
OffRoader
4 Abr 2020
241
402
Premis
7
Moto
Bultaco juntior 75c.c/Beta tr39/Gas gas ec125R/ktm exc450-r/honda CBR 600 f2/ suzuki gs500e / Kawasaki klx 650r
Jo el que he vist es videos que l'akra xinès rebentava en uns pocs centenars de km
Si així ho tinc entès...però de moment va aguantant ....amb mil km el color a pasat de negre a taronja....xdxdxd veurem el resultat final...quan el torni a intercanvia amb el de sèrie
 
  • Haha
Reaccions: Nikokaos i Serra
Burkat450R

Burkat450R

Com es caminava?
OffRoader
4 Abr 2020
241
402
Premis
7
Moto
Bultaco juntior 75c.c/Beta tr39/Gas gas ec125R/ktm exc450-r/honda CBR 600 f2/ suzuki gs500e / Kawasaki klx 650r
Bona tarda a tots!!

Val primeres impressions amb conducció agressiva...:

-La moto a pasat d'agafar un xic més de 190km/h a tant sols 146km/h... velocitat punta nefasta XDXDXDXD
- l'escape ha canviat de color de negre a carbassa...XDXDXDXD
- estructuralment està aguantant....
- té molts de baixos ( puc anar amb 6 a 80km/h cosa que amb el de seria només puc posar 6 a partir de 105km/h)
- i segueixo dient que sona de manera extraordinària...

Conclusió final : si vaig a un circuit cros/Enduro segur que el posaré...per carretera molt millor escape de sèrie sens dubte...
P.d : la moto segur que per algun CV...
- aquesta prova està feta en un lloc privat, aquest tipus de proves no les faig a l'asfalt, per què no hi hagin mal entesos....que ens coneixem !! Jejejeje
 
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Em sembla perfecte que aquestes cosetes es facin en circuit tancat i no al carrer.

Gràcies per fer-ho i per comentar-ho.
Potser algú que llegeixi el teu comentari agafarà conciència si fins ara no ho feia....



Ens veiem a l'asfalt
 
  • Like
Reaccions: Burkat450R i Serra
Burkat450R

Burkat450R

Com es caminava?
OffRoader
4 Abr 2020
241
402
Premis
7
Moto
Bultaco juntior 75c.c/Beta tr39/Gas gas ec125R/ktm exc450-r/honda CBR 600 f2/ suzuki gs500e / Kawasaki klx 650r
Problemes amb l'escape per anar sense dbkiller
IMG 20200703 195044
IMG 20200703 195027

Una mica més i desfà l'indicador de direcció xdxdxdxd
 
Fils similars