• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Ruta en moto Esmorzar a Cornudella de Montsant

cargols2rodes

cargols2rodes

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
30 Abr 2018
357
1.176
Premis
27
Les Garrigues - Lleida
Moto
KTM 1290 superadventure S
Bon dia,

Estic organitzant una sortida d'esmorzar per abans de que arribi el fred i les gelades.

Seria el dia 12 de novembre. Entre 2/4 de 9 i les 9.

Restaurant la venta de pubill.

Sortida desde Valls i arribada a Cornudella de Montsant, pasant per les mítiques muntanyès de Prades, les planes plenes de vinyes del Priorat i, part del pantà de Siurana, tot per fer un bon esmorzar al mític poble de Cornudella de Montsant.

Teniu més informació al grup de Esmorzars d'aquesta web.

Qualsevol dubte podeu contactar amb mí.

Salutacions.
 
Última edició:
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.185
2.550
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Bufa !!!!
La meva habilitat per navegar pel forum sembla és nula.
M'ha costat un colló, treure l'entrallat per trobar la ruta i els membres apuntats per aquesta sortida.
No se @Roger si per inutils com jo es podría fer una mica més senzill.
No es podría publicar directament al forum general?
Per bé o per mal últimament tampoc es que s'organitzin tantes sortides.
Parafrasejant una campanya recent, soc de mitjana edat però tonto per navegar per certes pàgines. ?
 
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Holas!

M'estic fent la picha-un-lio entre el Telegram i la Web .... no tinc clar, amic @cargols2rodes , quin dia de Novembre tens previst la sortida de marres.
En principi m'agradaria apuntar-me, però continuo embolicat amb la reforma de la casa i tinc els dissabtes i diumenges plens de bultos de Ikea per muntar :ROFLMAO:.

Tot i això, si tingues clara la data de la sortida podria veure si em puc apuntar o no ...

Parlem!

Salut i gassssss!
 
Carmeta

Carmeta

Grup Sanguini: 98 octans
9 Gen 2021
261
691
Premis
12
Holas!

M'estic fent la picha-un-lio entre el Telegram i la Web .... no tinc clar, amic @cargols2rodes , quin dia de Novembre tens previst la sortida de marres.
En principi m'agradaria apuntar-me, però continuo embolicat amb la reforma de la casa i tinc els dissabtes i diumenges plens de bultos de Ikea per muntar :ROFLMAO:.

Tot i això, si tingues clara la data de la sortida podria veure si em puc apuntar o no ...

Parlem!

Salut i gassssss!
Hola @jordiTR63 és el dissabte 12 de novembre, és a dir, dissabte que ve!
Espero que ara ja puguis quadrar bultos Ikea amb esmorzar Cornudella...??✌?
 
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Hola @jordiTR63 és el dissabte 12 de novembre, és a dir, dissabte que ve!
Espero que ara ja puguis quadrar bultos Ikea amb esmorzar Cornudella...??✌?

Doncs em temo que si es el 12/11 no podré pas venir ... o si puc venir a condició de no tornar mai mes a casa com deixi a la meva santa sola amb els bultos de Ikea i tota la mudança .... :LOL:

O sigui que un altre dia serà!

Salut!
 
GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
587
1.107
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
Bon dia,

Estic organitzant una sortida d'esmorzar per abans de que arribi el fred i les gelades.

Sortida desde Valls i arribada a Cornudella de Montsant, pasant per les mítiques muntanyès de Prades, les planes plenes de vinyes del Priorat i, part del pantà de Siurana, tot per fer un bon esmorzar al mític poble de Cornudella de Montsant.

Teniu més informació al grup de Esmorzars d'aquesta web.

Qualsevol dubte podeu contactar amb mí.

Salutacions.
Pot ser que pugui venir però no és del tot segur, més endavant confirmaré.?
Desconnectat d'altres xarxes de Motoristes. Cat, per tant desconec els que seríem, quants seríem?.?
 
  • Like
Reaccions: Xavi Canyo
cargols2rodes

cargols2rodes

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
30 Abr 2018
357
1.176
Premis
27
Les Garrigues - Lleida
Moto
KTM 1290 superadventure S
Doncs em temo que si es el 12/11 no podré pas venir ... o si puc venir a condició de no tornar mai mes a casa com deixi a la meva santa sola amb els bultos de Ikea i tota la mudança .... :LOL:

O sigui que un altre dia serà!

Salut!
Tranquil no pateixes, ja farem una naltros més íntima jajajaja
 
cargols2rodes

cargols2rodes

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
30 Abr 2018
357
1.176
Premis
27
Les Garrigues - Lleida
Moto
KTM 1290 superadventure S
Pot ser que pugui venir però no és del tot segur, més endavant confirmaré.?
Desconnectat d'altres xarxes de Motoristes. Cat, per tant desconec els que seríem, quants seríem?.?
Doncs de moment,.... 4 con la gent no diu res... jo tranquil, jo esmorzare igual sol o amb més gent jajajaja
 
cargols2rodes

cargols2rodes

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
30 Abr 2018
357
1.176
Premis
27
Les Garrigues - Lleida
Moto
KTM 1290 superadventure S
Bon dia,

Actualitzo informació per la sortida del dissabte 12 de novembre a les 9 del matí.

De Esclatoil a Restaurante Venta de Pubill Google Maps Opera 06 11 2022 11 58 32


El punt de sortida serà la benzinera Esclatoil de valls ( coordenades 41,31709016847504, 1,2706568930356843), que es troba a l'entrada del mateix poble venint de l'AP2 sortida, el Pla de Santa Maria.

Sortiren cap a la A-27, per després agafar la T-742 direcció Picamoixons.

Després de sortir de Picamoixons, agafaren uns km de la C-13 fins a la Riba.

Des d'aquest punt començarem la nostra espectacular ruta cap a Cornudella de Montsant.

Uns 69 km plens de corbes espectaculars i amb paratges meravellosos, descobrint el sud de les muntanyes de prades.

Passaren per pobles amb encants com; la Cabrera, Farena, El tossalet, Mont-ral, etc.

Arribaren al punt més alt de la ruta creuant la Mussara i arribant al mirador de l’Arbolí on si voleu paren a fer unes fotografies espectaculars de les muntanyes dels ports i Montsant.

Des d'aquí cap al Restaurant que es trobarà abans d’entrar a Cornudella de Montant.

El restaurant és el mític “La venta d’en Pubill” reconegut per fer esmorzars casolans per motoristes i ciclistes.

Serà una ruta d'1 h: 30 m aprox., depenent de les carreteres i del ritme que portem.

La intenció és arribar a les 10:30 per fer un bon àpat després de gaudir d’unes corbes.

Si voleu vindre, si us plau digueu quelcom per si he de reservar taula en funció de la gent que vingui.
 
scooterista.cat

scooterista.cat

Cul quadrat
2 Nov 2021
98
257
Premis
14
Barcelona
Moto
Honda Forza 350 | Honda PCX 125 | Yamaha Tmax 2008 | Suzuki DRZ400
Bon dia,

Actualitzo informació per la sortida del dissabte 12 de novembre a les 9 del matí.

Veure l'arxiu adjunt 5792

El punt de sortida serà la benzinera Esclatoil de valls ( coordenades 41,31709016847504, 1,2706568930356843), que es troba a l'entrada del mateix poble venint de l'AP2 sortida, el Pla de Santa Maria.

Sortiren cap a la A-27, per després agafar la T-742 direcció Picamoixons.

Després de sortir de Picamoixons, agafaren uns km de la C-13 fins a la Riba.

Des d'aquest punt començarem la nostra espectacular ruta cap a Cornudella de Montsant.

Uns 69 km plens de corbes espectaculars i amb paratges meravellosos, descobrint el sud de les muntanyes de prades.

Passaren per pobles amb encants com; la Cabrera, Farena, El tossalet, Mont-ral, etc.

Arribaren al punt més alt de la ruta creuant la Mussara i arribant al mirador de l’Arbolí on si voleu paren a fer unes fotografies espectaculars de les muntanyes dels ports i Montsant.

Des d'aquí cap al Restaurant que es trobarà abans d’entrar a Cornudella de Montant.

El restaurant és el mític “La venta d’en Pubill” reconegut per fer esmorzars casolans per motoristes i ciclistes.

Serà una ruta d'1 h: 30 m aprox., depenent de les carreteres i del ritme que portem.

La intenció és arribar a les 10:30 per fer un bon àpat després de gaudir d’unes corbes.

Si voleu vindre, si us plau digueu quelcom per si he de reservar taula en funció de la gent que vingui.
Jo vull venir!!!

Algú des-de Barcelona o rodalies???
 
scooterista.cat

scooterista.cat

Cul quadrat
2 Nov 2021
98
257
Premis
14
Barcelona
Moto
Honda Forza 350 | Honda PCX 125 | Yamaha Tmax 2008 | Suzuki DRZ400
pepprats

pepprats

Grup Sanguini: 98 octans
14 Gen 2021
277
778
Premis
18
Barcelona City
linktr.ee
Moto
FZ6S S2
Twitter
pepenmoto
Jo baixaré per l'autopista, si et va bé, podem quedar a les 8 del matí a l'area de servei de la AP7, passat Molins de Rei, abans de l'antic peatge de MArtorell.
Doncs crec que jo també m'uneixo al grup de les 8 a l'AP7!! Després de l'esmorzar ja tornaré evitant autopistes i nacionals a casa... Però per estar a les 9 a Valls... No vull sortir de Barna a les 5hr ?
 

Fils similars