• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Esdeveniment Esmorzar dia 1 d'Abril del 2023

Afegit al Calendari 01-04-23

cargols2rodes

cargols2rodes

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
30 Abr 2018
357
1.174
Premis
27
Les Garrigues - Lleida
Moto
KTM 1290 superadventure S
Bona tarda,

El pròxim 1 d'abril farem la segona sortida para esmorzar amb els nostres companys.

En aquest cas estem negociant amb un'altre restaurant qué ens oferira el millor esmorzar de forquilla a un preu raonable, pero de qualitat.

De moment podem dir que, será molt possiblement la part de la comarca d'Osona.

Tindreu mes informació els pròxims dies al grup d'esmorzar.

Per rebre notícies de l'esdeveniment o altres notícies teniu que estar registras al grup.

Salutacions i gassss
 
cargols2rodes

cargols2rodes

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
30 Abr 2018
357
1.174
Premis
27
Les Garrigues - Lleida
Moto
KTM 1290 superadventure S
Em faria gràcia venir l'1 d'abril i tornar a veure cares cinegudes i de noves després de la II trobada.
Si algú m'aclara lo del grup d'esmorzar li agrairia. ?
Bones @xaviubia ,
Mirà tant sencill con anar als grups que s'han creat i afegir-se.

Una vegada dintre (jo sóc qui et donarà d'alta) tindràs accés als continguts, notícies, i esdeveniments creats o per celebrar.

En aquest cas tinc que fer-lo oficial, una vegada ja fet tens la opció de asistir, no asistir, o esperant.

Sempre una setmana abans+/- tanco els assistents per posar-me d'acord amb el restaurant.

I poca cosa més, recordà de activar les notificacions per rebre les novetats. Sinó no sabràs que està passant.

Si tens més dubte, fes-me saber.

Salut i gassss
 
  • Like
Reaccions: Xavi Canyo
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.656
Premis
5
Bones! Enganxo el missatge que m'ha escrit per privat el company nouvingut @Txios:

Hola Roger, hem vist la proposta d'una sortida el proper dia 1 d'abril però tenim 3 dubtes:
1- lloc de sortida
2- tipus de motos
3- perfil de participants (individuals o parelles, edats, etc...).
Gràcies

El company Miguel ( @cargols2rodes ) és l'administrador del Grup de Rutes que organitza la sortida, i ell et sabrà contestar a aquests dubtes (y)

Deixo l'enllaç, fent clic aquí, de l'espai de la web reservat a l'esmentat Grup de Rutes, a on s'hi publica tota l'activitat relacionada amb el Grup, així com els seus esdeveniments i les seves dates.
 
  • Like
Reaccions: cargols2rodes
cargols2rodes

cargols2rodes

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
30 Abr 2018
357
1.174
Premis
27
Les Garrigues - Lleida
Moto
KTM 1290 superadventure S
Ja teniu actualizat el lloc de l'esmorzar, carta i horaris.

Podreu consultar-lo a esdeveniments del grup d'esmorzars.
 
Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
459
1.515
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
Vull apuntarme pel esmorzar de l’1 d’abril,
No se si és el lloc correcta, però no trovo enlloc més on apuntarme.
Si no es aquí, ja m’ho direu.
Salut!!!
 
  • Like
Reaccions: cargols2rodes
cargols2rodes

cargols2rodes

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
30 Abr 2018
357
1.174
Premis
27
Les Garrigues - Lleida
Moto
KTM 1290 superadventure S
Funcionament del grup d'esmorzars i com apuntar-se als esdeveniments creats, també ja està creat el formulari per poder seleccionar el menú.

Si teniu cap problema feu-me un privat i intentaré corregir el més aviat possible.

Primer pas



05 03 2023 18 52 39


Segon pas.

05 03 2023 18 56 30


Tercer pas.

05 03 2023 18 58 12

Recordeu que per poder participar en el esdeveniment tindreu que estar donats inscrits al grup, sino no podreu veure res.
 
  • Like
Reaccions: X04N i Roger X-ADV
RafelKTM

RafelKTM

Nouvingut
22 Feb 2023
1
14
Premis
1
Moto
KTM1290SAT
Bon dia a tothom...crec que estic apuntat al esmorzar del propera dia 1...dic crec perquè no trobo la manera de confirmar-ho, dit això...en cas de que si que estigui apuntat i sentint-ho molt no puc assistir al esdeveniments. Problemes d´última hora m´ho impedeixen, per lo tant prego al organitzador em doni de baixa. espero que vagi molt bé la sortida i l´esmorzar. Haurà de ser una propera vegada. Salut i gasss.
 
  • Like
Reaccions: GEORGECAT i Roger
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.656
Premis
5
Bon dia a tothom...crec que estic apuntat al esmorzar del propera dia 1...dic crec perquè no trobo la manera de confirmar-ho, dit això...en cas de que si que estigui apuntat i sentint-ho molt no puc assistir al esdeveniments. Problemes d´última hora m´ho impedeixen, per lo tant prego al organitzador em doni de baixa. espero que vagi molt bé la sortida i l´esmorzar. Haurà de ser una propera vegada. Salut i gasss.
He fet una ullada a l'esdeveniment que organitza @cargols2rodes i no sorties apuntat així que no pateixis.

Per a futures ocasions, l'enllaç del grup, el qual a dins te una pestanya d'esdeveniments en la que confirmar o refusar assistència, és aquest:


Gràcies igualment per l'interès i a veure si a la pròxima hi pots anar ?
 
Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
459
1.515
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
Bona tarda a tothom.
Una molt agradable sortida amb els companys de Motoristes.cat, a fer un esmorçar com Déu mana al Restaurant Puiglagulla a Vilalleons.
En aquest escrit, explicaré la sortida general fins al Restaurant, que hem fet tot el grup des de Manresa, i la tornada que l’hem fet en Joan, Jordi i jo mateix Jaume, que som @FormigaAtòmica @GEORGECAT i @Jaumenovas respectivament en aquest grup.

Sortida de Terrassa direcció Manresa, C-55 i C-58, al punt de reunió, Pabelló Nou Congost de Manresa, d’aquí hem iniciat Ruta direcció Sant Fruitós de Bages, Calders, Moià, Collsuspina, Taradell, Sta. Eugenia de Berga, Santa Maria de Vilalleons, (Esmorçar de tot el grup de Motoristes.cat). De tornada els tres companys (JJJ) hem agafat la C-25 i C-17, fins la Sortida del supermercat Esclat, de tornada direcció Moià, Calders, Monistrol de Calders, seguir fins el cruce direcció Talamanca i Mura i després direcció Terrassa, pel Coll d’Estenalles.

Ha sigut un plaer compartir els bons moments amb els companys i explicar o programar rutes, vivencies i aventures fetes o properes.

Poso un enllaç del Calimoto i unes fotos de la sortida,
Salut a tothom‼️??✌️

https://m.calimoto.com/t/KqDNJSqi2P

23B80D9C 316D 4FF1 A9F9 26CF769B0DD9
24753E3D 4D2E 4FD0 A28A 2530002B5D6D1AB8C71D EF86 4977 9CD1 72E8A87A3F0CDB016110 F260 4AA0 B102 F3B2A2D434D8559EBAEB F85E 4098 BC68 D2FC0034501C77EF7641 5E7C 4697 A5C2 51BD234549DFFBA73143 D614 4870 A1B0 79E07681783354B96D42 CDCE 44C3 B445 60CFACB9B27826112803 1BE2 425D 99FC 5EB9A4AAFF279BE098E7 BE33 48F3 ACFF 0BD82553B457
 
Última edició:
FormigaAtòmica

FormigaAtòmica

Cul quadrat
5 Abr 2021
87
313
Premis
32
Ha estat una sortida genial amb ganes de repetir amb el grup de motoristes que és fantàstic. Moltes gràcies als impulsors de la trobada (Miquel Àngel i Albert). L’esmorzar de 10 i el grup de 12!!!! ?✊?✊?✊?
 
Ramon "Fosfi"

Ramon "Fosfi"

Cul quadrat
22 Gen 2023
62
178
Premis
9
El Plà d'Urgell
Moto
XL 750 TRANSALP
un altre que ja ha arribat

Si encara queda algu per arribar que ho digui ara o rodi per sempre... tot i que a alguns no cal que ens ho diguin dos vegades que ens liem ràpid:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Un plaer haber compartit jornada, ruta i esmorçar tan per retrobar-se amb qui ja coneixia com amb els qui avui ens em conegut.

esperant a la pròxima que es preapari
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.656
Premis
5
????? gràcies @cargols2rodes i @Serra per fer possible una experiència tant xula com aquesta. La voluntat d'aquesta comunitat no és altra que la de donar peu a què persones tant collonudes com tots vosaltres us agrupeu per gaudir de les motos i de tot el que les envolta ?
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Fran Mataró Ruta en moto Retrobament d'amics, ruta i esmorzar Rutes en moto 0
Roger X-ADV Recopilatori A quin lloc us agrada més fer parada per un bon esmorzar de forquilla? Un Cafè Ràpid 3
Serra Volta per la Garrotxa i el Ripollès i esmorzar a Can Pruna Sortides anteriors 0
cargols2rodes Ruta en moto Esmorzar a Cornudella de Montsant Sortides anteriors 57
J Ruta en moto Diumenge 30/05 - Bages + esmorzar a Rajadell Rutes en moto 4
Tàrraco Crònica A la Mussara … entre forns i esmorzar. Cròniques sobre motociclisme 2
Jaumenovas Ruta en moto Avui Bon dia per Rodar Rutes en moto 0
Jaumenovas Crònica Sortida a Olot dia 22-06-2023 ( 3 J’s) Cròniques sobre motociclisme 5
G Em presento Bon dia al mati!!! Presentacions 9
Roger X-ADV Fotos El Moto-Frontal del dia + foto Un Cafè Ràpid 10
Jaumenovas Ruta en moto Sortida dia 19/8/2022 Sortides anteriors 1
J Em presento Bon dia Presentacions 9
Jordi71 Dia d'estrene - Tenere 700 Les nostres motos 6
Roger Ruta en moto Ruta en moto amb visita al Museu de la Moto, dinar i ruta de tornada! Dia 31 d'octubre Sortides anteriors 192
T Ruta en moto Ruta de més d'1 dia Rutes en moto 21
mami_en_moto Vídeos Feliç Dia de la Mare ... Motorista jejeje MotoVlogs propis 4
J.M Off Topic Dia de la mona Un Cafè Ràpid 6
Alberto13 Em presento Bon dia desde Castellbisbal Presentacions 10
Serra Demà dia 5 torna el Falcó Peregrí de Hamamatsu Espai de debat 4
Motorett Em presento Bon dia !!! Presentacions 8
T Ruta en moto Algù s'apunta a una sortida pel Garraf el dìa 31 ò el dia 2 de gener.? Rutes en moto 8
Loxicdelamola Crònica Fotillos altre dia. Cròniques sobre motociclisme 2
C Bon dia, em presento desde Barcelona Presentacions 5
R Em presento Bon dia. Em presento, sóc en Marti, de la R100r. Presentacions 9
Nikokaos 4a SORTIDA GIROMOTER@S dia 24/10/2020 Sortides anteriors 9
A Bon dia. Presentacions 9
AlbertXT1200 Sortida llarga dia sencer - Dimarts 1 de setembre - Editat/# Rutes en moto 45
A Bona dia gent Presentacions 11
Cesc Bon dia, em presento! Presentacions 7
F Bon dia m'hi apunto! Presentacions 15
Eduard Em presento Bon dia MOTORISTES.CAT Presentacions 6
A Bon dia!! Presentacions 30
Gllm Em presento Hola a tots, xafardejant per aqui a veure si un dia em puc afegir amb vosaltres a carretera ò fora.. Presentacions 13
AgustiCarmona Bon dia a tothom Presentacions 8
M Bon dia a tothom Presentacions 7
Burkat450R Notícia Dia gris Informació i suport 15
Yogui Bon dia Presentacions 10
Sanodrac Em presento Bon dia a tothom! Presentacions 8
Serra Crònica Què vau fer diumenge passat dia 1? (o dissabte 29) Cròniques sobre motociclisme 2
J Em presento Bon dia a tothom!!!! Presentacions 5
MCR94 Bonneville Speedmaster 2018, prestacional i tecnològicament al dia Espai de debat 0
H bon dia¡¡¡¡¡¡ Presentacions 1
Roger X-ADV Ruta en moto Sortida diumenge dia 10 d'abril Rutes en moto 5
porter-00 Ruta en moto Ruta dilluns 24 abril Sortides anteriors 10
Roger Formació Dates Abril formacions d'interès Formació motorista 0
Roger X-ADV Esdeveniment 100 Colls 2023 - 28, 29 i 30 d'abril 100 Colls 71
Roger Notícia Torna el Bultaco day el 30 d’abril de 2022 Espai de debat 2
Pep Aràgo Ruta Trail Osona/Ripollès, divendres 2 d abril Sortides anteriors 11
M OffRoad Sortida divendres 2 Abril 2021 Sortides anteriors 7

Fils similars