• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Em presento Estrenant Pan America

Oriol_PanAmericaBiker

Oriol_PanAmericaBiker

Nouvingut
29 Ago 2021
6
27
Premis
2
Vilanova i la Geltrú
Moto
Pan America 1250 Special
Hola a tots/es,

Sóc nou per aquí i perquè em conegueu una miqueta millor us faig cinc cèntims de la meva trajectòria motera:
Des de petit sóc una apassionat de les motos. Com molts, em vaig iniciar amb moto de trial seguint al meu pare per camins i trialeres, la moto en concret era una Mecatecno Alevin. Quan al fer els 14 anys vaig córrer per poder tenir el carnet de ciclomotor i poder rodar amb la meva DT50 legalment. Al 16 anys altre cop a l’autoescola per treure’m el A1 i estrenar una DT125, la qual em va fer allunyar de les pistes i començar a gaudir de l’asfalt. Als 18 anys va tocar l’últim pas per l’autoescola per tal de treure’m per fi el A. D’es d’aleshores he passat una mica per tot tipus de motos de les quals les més rellevants han estat la XT660X, T-Max i una H-D Sportster 1200R. Degut a la pandèmia i als llargs temps de reflexió que ens va propiciar, vaig capgirar el rumb de la meva trajectòria motorista per tornar als meus orígens de més off-road.​
A finals del 2020 i gràcies a la presentació de la nova H-D Pan America, em vaig decidir a fer el pas i vendre la Sportster per encarregar aquesta nova H-D. Just la primera setmana de setembre de 2021 vaig rebre la tant esperada trucada de que la moto per fi ja havia arribat. Concretament és una Pan America 1250 Special amb llantes de radis i el sistema ARH (Adaptive Ride Height) a més a més d’algun accessoris extres.​

Per si a algú li interessa, sóc de Vilanova i la Geltrú i les meves expectatives són les de poder realitzar rutes trail de tot tipus i llocs. Espero trobar per aquí gent que em vulgui acollir per gaudir plegats d’aquesta passió.

Salut a tots i no oblideu passar-vos pel meu compte d’Instagram per veure les meves fotos: @panamericabiker

IMG 4030
 
mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
579
1.570
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
Hola a tots/es,

Sóc nou per aquí i perquè em conegueu una miqueta millor us faig cinc cèntims de la meva trajectòria motera:
Des de petit sóc una apassionat de les motos. Com molts, em vaig iniciar amb moto de trial seguint al meu pare per camins i trialeres, la moto en concret era una Mecatecno Alevin. Quan al fer els 14 anys vaig córrer per poder tenir el carnet de ciclomotor i poder rodar amb la meva DT50 legalment. Al 16 anys altre cop a l’autoescola per treure’m el A1 i estrenar una DT125, la qual em va fer allunyar de les pistes i començar a gaudir de l’asfalt. Als 18 anys va tocar l’últim pas per l’autoescola per tal de treure’m per fi el A. D’es d’aleshores he passat una mica per tot tipus de motos de les quals les més rellevants han estat la XT660X, T-Max i una H-D Sportster 1200R. Degut a la pandèmia i als llargs temps de reflexió que ens va propiciar, vaig capgirar el rumb de la meva trajectòria motorista per tornar als meus orígens de més off-road.​
A finals del 2020 i gràcies a la presentació de la nova H-D Pan America, em vaig decidir a fer el pas i vendre la Sportster per encarregar aquesta nova H-D. Just la primera setmana de setembre de 2021 vaig rebre la tant esperada trucada de que la moto per fi ja havia arribat. Concretament és una Pan America 1250 Special amb llantes de radis i el sistema ARH (Adaptive Ride Height) a més a més d’algun accessoris extres.​

Per si a algú li interessa, sóc de Vilanova i la Geltrú i les meves expectatives són les de poder realitzar rutes trail de tot tipus i llocs. Espero trobar per aquí gent que em vulgui acollir per gaudir plegats d’aquesta passió.

Salut a tots i no oblideu passar-vos pel meu compte d’Instagram per veure les meves fotos: @panamericabiker

Veure l'arxiu adjunt 4470
Benvingut!!!
Ohhh la famosa moto estrella de la Rider 1000 d’aquest any :)
Ara et busco per l’instagram ;)
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Uau quina passada! És molt bona la teva trajectòria! Explican's més de la moto, que per cert, ahir uns quants d'aquí vam estar a la #Rodibook2021 i en vam veure moltíssimes! O sigui, es deu haver vengut com a xurros o no sé...
 
Oriol_PanAmericaBiker

Oriol_PanAmericaBiker

Nouvingut
29 Ago 2021
6
27
Premis
2
Vilanova i la Geltrú
Moto
Pan America 1250 Special
Uau quina passada! És molt bona la teva trajectòria! Explican's més de la moto, que per cert, ahir uns quants d'aquí vam estar a la #Rodibook2021 i en vam veure moltíssimes! O sigui, es deu haver vengut com a xurros o no sé...

De la moto que puc dir…
Pel que fa a l’estètica, salta a la vista que és molt singular i per tant ha generat una allau de “heaters”.
Fent referència a la part tècnica, motor sobrat de 150cv que funciona correctament a qualsevol règim. Tant el xasis com el motor demanen canya e a les carreteres de corbes grans i ràpides, en cambi, la gran separació entre eixos fa que li costi algo més en revolts tancats, tot i que amb una mica d’experiència es pot portar alegrament per tot arreu. A mi personalment el que més m’agrada són les suspensions actives amb la regulació automatica de l’alçada la qual fa que la moto baixi uns centímetres al aturar-se per poder arribar millor i recolzar els dos peus plans a terra.
Pel que fa a la vessat més off-Road, encara no puc extreure masses conclusions.


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
De la moto que puc dir…
Pel que fa a l’estètica, salta a la vista que és molt singular i per tant ha generat una allau de “heaters”.
Fent referència a la part tècnica, motor sobrat de 150cv que funciona correctament a qualsevol règim. Tant el xasis com el motor demanen canya e a les carreteres de corbes grans i ràpides, en cambi, la gran separació entre eixos fa que li costi algo més en revolts tancats, tot i que amb una mica d’experiència es pot portar alegrament per tot arreu. A mi personalment el que més m’agrada són les suspensions actives amb la regulació automatica de l’alçada la qual fa que la moto baixi uns centímetres al aturar-se per poder arribar millor i recolzar els dos peus plans a terra.
Pel que fa a la vessat més off-Road, encara no puc extreure masses conclusions.


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
i què tal la principal crítica que se li fa (segons la qual el motor faria notar a les cames més calor que altres models de la competència) ?
 
Oriol_PanAmericaBiker

Oriol_PanAmericaBiker

Nouvingut
29 Ago 2021
6
27
Premis
2
Vilanova i la Geltrú
Moto
Pan America 1250 Special
i què tal la principal crítica que se li fa (segons la qual el motor faria notar a les cames més calor que altres models de la competència) ?

Es brutal la calor que deixa anar quan estàs aturat, res de nou per una Harley.

Es soluciona no aturant-se o bé anant amb botes d’enduro o trail.


Més fotos i aventures amb la Pan America al meu compte d’Instagram: @panamericabiker
 
  • Haha
Reaccions: Serra
mushu903

mushu903

Cul quadrat
29 Gen 2021
76
168
Premis
4
Hola a tots/es,

Sóc nou per aquí i perquè em conegueu una miqueta millor us faig cinc cèntims de la meva trajectòria motera:
Des de petit sóc una apassionat de les motos. Com molts, em vaig iniciar amb moto de trial seguint al meu pare per camins i trialeres, la moto en concret era una Mecatecno Alevin. Quan al fer els 14 anys vaig córrer per poder tenir el carnet de ciclomotor i poder rodar amb la meva DT50 legalment. Al 16 anys altre cop a l’autoescola per treure’m el A1 i estrenar una DT125, la qual em va fer allunyar de les pistes i començar a gaudir de l’asfalt. Als 18 anys va tocar l’últim pas per l’autoescola per tal de treure’m per fi el A. D’es d’aleshores he passat una mica per tot tipus de motos de les quals les més rellevants han estat la XT660X, T-Max i una H-D Sportster 1200R. Degut a la pandèmia i als llargs temps de reflexió que ens va propiciar, vaig capgirar el rumb de la meva trajectòria motorista per tornar als meus orígens de més off-road.​
A finals del 2020 i gràcies a la presentació de la nova H-D Pan America, em vaig decidir a fer el pas i vendre la Sportster per encarregar aquesta nova H-D. Just la primera setmana de setembre de 2021 vaig rebre la tant esperada trucada de que la moto per fi ja havia arribat. Concretament és una Pan America 1250 Special amb llantes de radis i el sistema ARH (Adaptive Ride Height) a més a més d’algun accessoris extres.​

Per si a algú li interessa, sóc de Vilanova i la Geltrú i les meves expectatives són les de poder realitzar rutes trail de tot tipus i llocs. Espero trobar per aquí gent que em vulgui acollir per gaudir plegats d’aquesta passió.

Salut a tots i no oblideu passar-vos pel meu compte d’Instagram per veure les meves fotos: @panamericabiker

Veure l'arxiu adjunt 4470
Benvingut!!! Es una moto que al principi no em deia res però a mesura que la vas mirant va agradant més la vritat!

:)
 
Ramonf

Ramonf

Nouvingut
24 Abr 2020
17
49
Premis
2
Benvingut Oriol

Segur que la Panamerica te molt heaters, però té el merit de sortir-se del normal, amb una estètica pròpia i això ja es d'agrair.
El tema de la suspensió es molt interessant, per a mi que no soc gaire alt....
Només una cosa hem tira enrera d'aquesta moto, que les emissions de CO2 estan per sobre dels 120 gr.

Salut i benzina!
 
Loxicdelamola

Loxicdelamola

Com es caminava?
28 Jun 2020
211
541
Premis
7
Lleida
Moto
Moto Guzz V85TT
Twitter
loxicdelamola
Hola a tots/es,

Sóc nou per aquí i perquè em conegueu una miqueta millor us faig cinc cèntims de la meva trajectòria motera:
Des de petit sóc una apassionat de les motos. Com molts, em vaig iniciar amb moto de trial seguint al meu pare per camins i trialeres, la moto en concret era una Mecatecno Alevin. Quan al fer els 14 anys vaig córrer per poder tenir el carnet de ciclomotor i poder rodar amb la meva DT50 legalment. Al 16 anys altre cop a l’autoescola per treure’m el A1 i estrenar una DT125, la qual em va fer allunyar de les pistes i començar a gaudir de l’asfalt. Als 18 anys va tocar l’últim pas per l’autoescola per tal de treure’m per fi el A. D’es d’aleshores he passat una mica per tot tipus de motos de les quals les més rellevants han estat la XT660X, T-Max i una H-D Sportster 1200R. Degut a la pandèmia i als llargs temps de reflexió que ens va propiciar, vaig capgirar el rumb de la meva trajectòria motorista per tornar als meus orígens de més off-road.​
A finals del 2020 i gràcies a la presentació de la nova H-D Pan America, em vaig decidir a fer el pas i vendre la Sportster per encarregar aquesta nova H-D. Just la primera setmana de setembre de 2021 vaig rebre la tant esperada trucada de que la moto per fi ja havia arribat. Concretament és una Pan America 1250 Special amb llantes de radis i el sistema ARH (Adaptive Ride Height) a més a més d’algun accessoris extres.​

Per si a algú li interessa, sóc de Vilanova i la Geltrú i les meves expectatives són les de poder realitzar rutes trail de tot tipus i llocs. Espero trobar per aquí gent que em vulgui acollir per gaudir plegats d’aquesta passió.

Salut a tots i no oblideu passar-vos pel meu compte d’Instagram per veure les meves fotos: @panamericabiker

Veure l'arxiu adjunt 4470
Benvingut i quin motaaaaaarrrro. Si la tingues casa m'estaria tot el dia mirantla, uauuu. Impressione en aquesta foto.

Disfrutala molt.
 

Fils similars