Consells Euskadi, Asturies, Galícia, Porto, Lisboa, Segòvia, Madrid, Conca, València i cap a casa

cesarserpi

Cul quadrat
Premis
3
Salut companys, teníem un viatge preparat per al proper juliol que ens anava a portar a la Costa Blava, Cinqueterre, a l'Stelvio, Àustria, Lietchstestein i tots els ports importants dels Alps Suïssos ... però entre dates, vaccins, restriccions, quarantenes .... hem decidit posposar l'ho.... aquest any, a la fi ens anirem el dia 3 de Juliol cap a Euskadi, Asturies, Galícia, Porto, Lisboa, Segòvia, Madrid, Conca, València i cap a casa .... a part de Pics d'Europa, quines rutes o llocs em recomaneu com a imprescindibles? S'agraeix qualsevol aportació ... ja tenim uns quants llocs .... però millor que sobri, que no pas que falta. Gràcies a tots per endavant.

Davmn

Nouvingut
Premis
2
Ostres!! Pillo lloc per aqui que amb la parella farem les dues primeres d'agost una ruta similar pero sense passar per portugal i baixant cap a Andalucía desde Galicia i pujada similar passant per Valencia cap a Bcn

cesarserpi

Cul quadrat
Premis
3
Quina llàstima @cesarserpi Jo segueixo pensant en anar-hi!
Be, es una llestima, pero... será l' any vinent... es que aquest any, impossible per les restriccions, sense vaccí, no podem fer pcr, perque no ens serveix per temps, i a Suissa tindriem que fer quarentena... i una altra PCR per entrar a França desde Suissa... tot un merder.... i fa segles que no vaig per les espanyes... així, que no crec que em faci gaire mal... jejejej

mushu903

Cul quadrat
Premis
4
Be, es una llestima, pero... será l' any vinent... es que aquest any, impossible per les restriccions, sense vaccí, no podem fer pcr, perque no ens serveix per temps, i a Suissa tindriem que fer quarentena... i una altra PCR per entrar a França desde Suissa... tot un merder.... i fa segles que no vaig per les espanyes... així, que no crec que em faci gaire mal... jejejej
Hola! Actualment a suissa si vens d'espanya no es obligatori quarantena, si portes PCR negatiu amb un limit de 72h previ a l'entrada!

Només es obligatori per els seguents paisos:

Si que es veritat però que hauríeu de gestionar diverses PCR durant el trajecte.. bueno es un poc més lios i cal més planificació...

Jo de moment em plantejo fer quelcom semblant per la primera d'Agost!

cesarserpi

Cul quadrat
Premis
3
Hola! Actualment a suissa si vens d'espanya no es obligatori quarantena, si portes PCR negatiu amb un limit de 72h previ a l'entrada!

Només es obligatori per els seguents paisos:

Si que es veritat però que hauríeu de gestionar diverses PCR durant el trajecte.. bueno es un poc més lios i cal més planificació...

Jo de moment em plantejo fer quelcom semblant per la primera d'Agost!
Hola, es que es molt merder... sortiem de Barcelona cap a la costa blava, sis dies, es a dir, tindríem que fer PCR a França per entrar a Italia, després entra a Suissa, serviria la mateixa al limit de temps... pero per entrar a Austria, tornemi, una altra pcr feta a Suissa, que ens serviria, pero al tornar a entrar a Suissa, ja en faría falta una altra... i després de fer la ruta dels ports dels Alps, una altre Pcr per tornar a entrar a França... al final 5 pcr... tenin en compte que ens moviem amb un presupost de 4500/5000€, i contant uns 100 i pico per pcr... son uns 1000 mes, només per pcr.... l' any que ve será...

cesarserpi

Cul quadrat
Premis
3
Al final, ja tenim definit el viatge i será una mica mes curtet, sortida de Capellades (Barcelona) cap a Sant Sebastia el día 4 de juliol, Bilbao, Santander, Gijón, Un parell de dies a Cangas d' Onis per fer rutes per Pics d' Europa i voltants, d' allí a Segovia a menjar... després un parell de dies per Madrid, per veure cosetes i museu, de Madrid a Terol per fer la ruta del silenci i cap a casa... que tres o cuatre dies despres, cuant el meu fill torni a la feina, martxo amb la dona cap a la Catalunya nord uns dies mes... Si algú s' engresca i coincideix datas o trajecta i vol que rodem junts... cap problema i mes alegria... no anem fent carreres.... una Yamaha Stratoliner i una Pan european

Fils similars

A dalt