• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Esdeveniment EUTICHESBOOK

Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.661
Premis
5
Bon dia,

Algú va a la Eutichesbook?

Quin hotel em podeu recomanar?
Bones! La meva recomanació és contactar amb l'organització, ja que de ben segur que tenen fitxats als hotels més propers, i amb els que probablement han establert algun petit descompte.
 
cargols2rodes

cargols2rodes

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
30 Abr 2018
357
1.176
Premis
27
Les Garrigues - Lleida
Moto
KTM 1290 superadventure S
Bon dia,

Algú va a la Eutichesbook?

Quin hotel em podeu recomanar?
Bones,

Alguns membres de la comunitat Motoristes.cat farem la EutichesBook.

algun la versió Pro i d'altes cóm jo, la rookie, ja que mai he agafat un roadbook.

L'organitzacio te hotels amb descompte, i sino l'altra opcio es trobar algun hotel o pensió als voltants de Reus.
 
cargols2rodes

cargols2rodes

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
30 Abr 2018
357
1.176
Premis
27
Les Garrigues - Lleida
Moto
KTM 1290 superadventure S
Bones,
No he fet servir mai un roadbook, sabeu si es pot llogar per provar-ho?
Si no vols gastar molt pots anar de roadbook digital, al AliExpress pots trobar el suport per la tablet per un 16€, però as de sumar el comandament bloutoth per canviar les vinyetes.
Jo estic valorant aquesta opció, com he comentat perquè no tinc ni idea de fer servir aquesta forma de guia.
També en fa gràcia fer-lo en manual, i també el trobaràs per AliExpress, però no en refio massa. Altre opció és trobar de segona mà.

Ànim i aveure si ens trobem a la 300, així ens perdre'n junts jajajajaja.
 
  • Like
Reaccions: raulsade
raulsade

raulsade

Motoaddicte
16 Jun 2021
133
291
Premis
6
Terrassa
Moto
Kawasaki Versys 650
Si no vols gastar molt pots anar de roadbook digital, al AliExpress pots trobar el suport per la tablet per un 16€, però as de sumar el comandament bloutoth per canviar les vinyetes.
Jo estic valorant aquesta opció, com he comentat perquè no tinc ni idea de fer servir aquesta forma de guia.
També en fa gràcia fer-lo en manual, i també el trobaràs per AliExpress, però no en refio massa. Altre opció és trobar de segona mà.

Ànim i aveure si ens trobem a la 300, així ens perdre'n junts jajajajaja.
Gràcies per la info.
Ens veiem a la Rider
 
M

Moe

Rodant
18 Nov 2022
27
53
Premis
5
Bon dia,

Algú va a la Eutichesbook?

Quin hotel em podeu recomanar?
Jo m'hi vull apuntar. Estic buscant allotjament pels voltants de Reus, Airbnb... Pel que fa al Roadbook... aquests en tene, si en compreu ha de ser el de 16mm, no pas el de 12.
 
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
378
960
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
Hola,

Jo estic inscrit a la versió EXTREM.

Tinc reservat un apartament a Reus, molt a prop de la fira. Si cal, tinc una plaça lliure; contacteu en privat amb mi si algú n'està interessat.

Les rutes amb RoadBook són molt xules. No saps a on aniràs, t'ho vas trobant, i aquí està la gràcia ;-)

No és pas difícil, però si és el primer cop, recomanaria no fer l'EXTREM perquè el primer cop és fàcil equivocar-se, i cal trobar-s'hi, perquè sinó no es pot continuar la ruta i cal anar directe al final. I a poder ser, el primer cop convé anar més d'un.

La gent de CatalunyaRoadbook venen unes capses per RoadBook que estan prou bé (són de plàstic, però bo, i penso són 60-70€). Van muntats amb bola RAM i tenen llum, que cal per la sortida/arribada, que el paper no és una pantalla i a les foques no es veu res :-D

Fins aviat.
 
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
378
960
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
Hola,

En la WIKI-MOTO tenim una entrada sobre el roadbook:

Qui no conegui aquest sistema de navegació, podeu consultar-lo per saber el més bàsic d'aquest fenomenal i diferent sistema de navegació de rutes.

I qui el conegui, pot editar l'entrada per anar millorant-la. O si voleu, passeu-me suggeriments per millorar-la.

Fins aviat.
 
  • Like
Reaccions: X04N i Roger X-ADV
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
378
960
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
Hola, A aquesta edició de l'EutichesBook on-road, només hi hem anat 5 membres d'aquest col·lectiu. La veritat és que és molt recomanable. No és massa massiva: uns 600 participants. Obre la temporada de grans rutes organitzades, que il·lusiona molt! I sobretot, és ruta “sorpresa” perquè es navega amb llibre de ruta o roadbook :) Jo era una mica excèptic en això el 2021, quan vaig fer la primera ruta amb aquesta navegació, però he de dir que m'encanta, perquè hi afegeix un entreteniment més, i sobretot, pel descobriment de la ruta, vinyeta a vinyeta!
Ah, i l'organització és molt bona en tots els sentits. Per exemple, ens alimenten al llarg de la ruta molt bé: esmorzar, dinar, berenar i sopar!
Us paso la foto de sortida d'@1nanu i jo mateix, que teníem pel davant 716 km, i només sabíem en aquell moment que havíem de girar a l'esquerra en la rotonda del davant :-O
Sortida EUTICHESBOOK 2023 8307 insta

A veure si us animeu per a l'any vinent!
Aviso, que quan proveu la navegació amb roadbook, us encantarà!!!
+info:
 
  • Like
Reaccions: cargols2rodes

Fils similars