• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Vídeos Explicació MOLT gràfica de caigues en moto per Mami en Moto ;)

mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
579
1.570
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
Tenint pocs mesos en això del motociclisme, prefereixo explicar-los des del meu punt de vista com a paramèdic/sanitari en ambulància, com es veu quan un arriba a atendre un motorista.

I és que sense importar el lloc del qual siguem, motos i motoristes en tots costats del atlàntic som iguals :D A tots ens encanta la velocitat, els revolts, les rectes i prendre l'aire fresc, però a vegades se'ns obliden unes certes coses que poden fer una gran diferència.

I com bé diuen, al bon entenedor, poques paraules, prefereixo mostrar amb la meva versió d'un Crash Test Dummy, a l'estil Mami amb moto, de manera molt gràfica i molt didàctica, la importància de tenir l'equipament adequat.

JA us dic des d'ara que a penes vaig enxampant el tema d'editar, doncs a vegades hi ha frases que me les he menjat jajajaja, però crec que el sentit principal de tot es pot entendre.

Per a acabar, espero que us agradi el vídeo i que si els sembla una miqueta exagerat.. jejejej, hauríen de veure el que realment passa quan arribem a un accidentat :S. Us asseguro que no és una cosa bonica de veure.

I aqui us deixo l'enllaç al video. Una mica més llarg que altres, pero fet amb molta estima per tots!!!

 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Molt bon video i molt gràfic.
M'ha recordat un reportatge que parlava de com escollir entre casc Integral o Jet, desgraciadament no l'he trobat però més menys deia així:
- Posat de genolls i fot el cop més fort que puguis de cara contra el terra (El cop mai serà tant fort com en un accident real)
- Si encara no has tingut prou, arrossega la cara fent la màxima pressió que puguis contra l'asfalt 40/50cm. (sempre el deslliçament serà més llarg)
- Un cop feta aquesta prova decideix si segueixes decidint comprar-te un Jet
Personalment tots els meus casc els he buscat que tinguessin les 5 estrelles del https://sharp.dft.gov.uk/
Als 20 anys vaig viure la desagradable experiencia de veure el meu millor amic en coma més d'un any (aleshores no era obligatori portar casc, només si volies utilitzar el carril bus?) Afortunadament quan eren a punt de desconectar-lo (deien que passat tant temps necessitaven la UCI per algú que pogues aprofitar-la) va despertar però amb unes seqüeles molt importants com que encara arrossega i de les que mai es recuperarà , fet que hem va fer deixar la moto gairebé 15 anys.
Desde aleshores tinc molt clar l'importància d'anar ben protegit, sobretot el cap i la part superior del cos, reconec que algún cop (mai per carretera) si he anat a l'estiu amb els bermudes i les bambes (però sempre amb casc i jaqueta d'estiu) a comprar alguna coseta relativament a la vora de casa, greu error perquè un accident els pots tindre fins i tot sortint del parking.
 
Carmeta

Carmeta

Grup Sanguini: 98 octans
9 Gen 2021
261
691
Premis
12
Tenint pocs mesos en això del motociclisme, prefereixo explicar-los des del meu punt de vista com a paramèdic/sanitari en ambulància, com es veu quan un arriba a atendre un motorista.

I és que sense importar el lloc del qual siguem, motos i motoristes en tots costats del atlàntic som iguals :D A tots ens encanta la velocitat, els revolts, les rectes i prendre l'aire fresc, però a vegades se'ns obliden unes certes coses que poden fer una gran diferència.

I com bé diuen, al bon entenedor, poques paraules, prefereixo mostrar amb la meva versió d'un Crash Test Dummy, a l'estil Mami amb moto, de manera molt gràfica i molt didàctica, la importància de tenir l'equipament adequat.

JA us dic des d'ara que a penes vaig enxampant el tema d'editar, doncs a vegades hi ha frases que me les he menjat jajajaja, però crec que el sentit principal de tot es pot entendre.

Per a acabar, espero que us agradi el vídeo i que si els sembla una miqueta exagerat.. jejejej, hauríen de veure el que realment passa quan arribem a un accidentat :S. Us asseguro que no és una cosa bonica de veure.

I aqui us deixo l'enllaç al video. Una mica més llarg que altres, pero fet amb molta estima per tots!!!

Molt interessant Mami i molt cert. Gràcies per aquests consells!??
 
mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
579
1.570
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
Moltes gràcies per ver el video i pels seus comentaris!!! Espero hagi sigut entretingut i no una xapa :sleep:

@Xavi Canyo Aquest es el punt. Tristament, fins no tenir una situació propera o propia, sembla que la gent no es gaire conscient de tot. Tampoc vull que tothom tingui por d'anar en moto, ni molt meny, però si que vigili molt amb el material i equipació. Se que costen calers, però ja que ens posem a equipar la moto, primer hem d'equipar-nos nosaltres mateixos ;)

@1nanu Jeje el pobre ha quedat xof. Del video de la ruta, si ho tinc i encara no tinc clar que fer. He de contactar amb el i demanarli permis. Vull enfocar aquest video d'una manera sense morbo però si amb moltes coses per apendre, per mi mateixa. A veure si puc fer alguna cosa molt correcta en video.

@Carmeta Moltes gràcies guapa!!!!

@JoanBP Yep!!! Hem de pensar en positiu jejeje tenim una sauna portatil que ens va genial per la operació bikini!!! :D jeje

I si teniu alguna suggerencia, totes son molt bé rebudes!!! A més, si comenteu al video, a Youtube li agrada mol.t l'interacció i em permet arribar a més gent. Aquest senyors de Google, son molts especials i no ho posen gaire fàcil :geek: Si poseu qualsevol cosa abaix del video, m'aniría molt bé . I clar, també si recomanen el canal a més motoristes jejejeje :D

A veure si ja puc arribar als 100 subscriptors aviat!!!
 
Última edició:
Carmeta

Carmeta

Grup Sanguini: 98 octans
9 Gen 2021
261
691
Premis
12
Moltes gràcies per ver el video i pels seus comentaris!!! Espero hagi sigut entretingut i no una xapa :sleep:

@Xavi Canyo Aquest es el punt. Tristament, fins no tenir una situació propera o propia, sembla que la gent no es gaire conscient de tot. Tampoc vull que tothom tingui por d'anar en moto, ni molt meny, però si que vigili molt amb el material i equipació. Se que costen calers, però ja que ens posem a equipar la moto, primer hem d'equipar-nos nosaltres mateixos ;)

@1nanu Jeje el pobre ha quedat xof. Del video de la ruta, si ho tinc i encara no tinc clar que fer. He de contactar amb el i demanarli permis. Vull enfocar aquest video d'una manera sense morbo però si amb moltes coses per apendre, per mi mateixa. A veure si puc fer alguna cosa molt correcta en video.

@Carmeta Moltes gràcies guapa!!!!

@JoanBP Yep!!! Hem de pensar en positiu jejeje tenim una sauna portatil que ens va genial per la operació bikini!!! :D jeje

I si teniu alguna suggerencia, totes son molt bé rebudes!!! A més, si comenteu al video, a Youtube li agrada mol.t l'interacció i em permet arribar a més gent. Aquest senyors de Google, son molts especials i no ho posen gaire fàcil :geek: Si poseu qualsevol cosa abaix del video, m'aniría molt bé . I clar, també si recomanen el canal a més motoristes jejejeje :D

A veure si ja puc arribar als 100 subscriptors aviat!!!
Hola @mami_en_moto, doncs com bé dius primer ens hem d'equipar naltros i per suposat ser molt responsable amb el que portem entre mans. Ara que vaig amb la 500 em fixo encara més amb la indumentària que porten els altres motoristes, i he de dir que un gran nombre d'ells no passarien el control de seguretat. No sé quants accidents més han de passar perquè tothom tingui la consciència del que et pot passar al tenir una caiguda!
Salut i gasss ?️ ;)
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Hola @mami_en_moto, doncs com bé dius primer ens hem d'equipar naltros i per suposat ser molt responsable amb el que portem entre mans. Ara que vaig amb la 500 em fixo encara més amb la indumentària que porten els altres motoristes, i he de dir que un gran nombre d'ells no passarien el control de seguretat. No sé quants accidents més han de passar perquè tothom tingui la consciència del que et pot passar al tenir una caiguda!
Salut i gasss ?️ ;)
Afortunadament cada cop més gent va amb jaqueta.
15 anys enrere ningú la duia per Barcelona i ara cada cop és més habitual
 
Pepué

Pepué

Motoaddicte
1 Jul 2020
126
283
Premis
4
Prop de Barna...
Moto
Ducati Scrambler 803
Faltaria que aquests vídeos els possesin a les escoles i autoescoles, i a qui ho trobés divertit li fessin veure les escenes reals de les victimes d'accidents i les seves lessions.
Alguns ho tenim força present, els que hem perdut algun company, o tenim q recollir algú que ha caigut en moto. Al.lucines com queden jaquetes, cascs, botes, pantalons, tot i estar dissenyats per a moto. Veure una bota amb les proteccions de turmell quasi bé foradades, i pensar que podien ser els teus ossos. O que a la caiguda més tonta en moto, sense adonar-te, el teu casc s'ha emportat una bona picada contra terra...
Bona iniciativa el teu video!!
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Tenint pocs mesos en això del motociclisme, prefereixo explicar-los des del meu punt de vista com a paramèdic/sanitari en ambulància, com es veu quan un arriba a atendre un motorista.

I és que sense importar el lloc del qual siguem, motos i motoristes en tots costats del atlàntic som iguals :D A tots ens encanta la velocitat, els revolts, les rectes i prendre l'aire fresc, però a vegades se'ns obliden unes certes coses que poden fer una gran diferència.

I com bé diuen, al bon entenedor, poques paraules, prefereixo mostrar amb la meva versió d'un Crash Test Dummy, a l'estil Mami amb moto, de manera molt gràfica i molt didàctica, la importància de tenir l'equipament adequat.

JA us dic des d'ara que a penes vaig enxampant el tema d'editar, doncs a vegades hi ha frases que me les he menjat jajajaja, però crec que el sentit principal de tot es pot entendre.

Per a acabar, espero que us agradi el vídeo i que si els sembla una miqueta exagerat.. jejejej, hauríen de veure el que realment passa quan arribem a un accidentat :S. Us asseguro que no és una cosa bonica de veure.

I aqui us deixo l'enllaç al video. Una mica més llarg que altres, pero fet amb molta estima per tots!!!


Faltaria que aquests vídeos els possesin a les escoles i autoescoles, i a qui ho trobés divertit li fessin veure les escenes reals de les victimes d'accidents i les seves lessions.
Alguns ho tenim força present, els que hem perdut algun company, o tenim q recollir algú que ha caigut en moto. Al.lucines com queden jaquetes, cascs, botes, pantalons, tot i estar dissenyats per a moto. Veure una bota amb les proteccions de turmell quasi bé foradades, i pensar que podien ser els teus ossos. O que a la caiguda més tonta en moto, sense adonar-te, el teu casc s'ha emportat una bona picada contra terra...
Bona iniciativa el teu video!!
Totalment d'acord, és un tipus de vídeo que no es veu gens sovint, i que s'hauria de fomentar, i força, de cara a una correcta formació de la percepció del risc, i de la importància de la seguretat viària.
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Faltaria que aquests vídeos els possesin a les escoles i autoescoles, i a qui ho trobés divertit li fessin veure les escenes reals de les victimes d'accidents i les seves lessions.
Alguns ho tenim força present, els que hem perdut algun company, o tenim q recollir algú que ha caigut en moto. Al.lucines com queden jaquetes, cascs, botes, pantalons, tot i estar dissenyats per a moto. Veure una bota amb les proteccions de turmell quasi bé foradades, i pensar que podien ser els teus ossos. O que a la caiguda més tonta en moto, sense adonar-te, el teu casc s'ha emportat una bona picada contra terra...
Bona iniciativa el teu video!!
Només cal visitar un dia la Gudman perqué s'et treguin les ganes de fer el ximple
 

Fils similars