• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Fotos Exprimint els municipis en moto

La Ginger

La Ginger

Rodant
14 Nov 2020
33
150
Premis
4
Alt Empordà
Moto
Macbor Lord Martin 125
Última edició:
cargols2rodes

cargols2rodes

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
30 Abr 2018
357
1.174
Premis
27
Les Garrigues - Lleida
Moto
KTM 1290 superadventure S
Bones a tots,
Avui dia d'eleccions i abans de fer el meu dret a votar, he sortit amb la dona a fer una petita ruta per la meva comarca (que ja tenia ganes) i que he descobert grans paisatges amagats a carreteres gairebé desconegudes.
Segurament a molts llocs hauria parat per fer unes fotos dels ametllers en flor, de les oliveres o, dels camps verds que anuncien la primavera.
Però he decidit parar a la frontera entre les comarques del Priorat i Les Garrigues, on es veu en un costat la serra de Prades (avui tapat per núvols) i la meva comarca a l'altre costat, on al final es pot veure tot el pla de Lleida.
Lo important ha sigut que, per un temps he pogut sentir de nou l'asfalt i creuar-me amb grups de motos.
Gaudiu de la setmana i gaudiu de la comarca o municipis, no ens tornin a tancar de nou.

Gasss



IMG 20210214 104018 opt

IMG 20210214 104039 opt


IMG 20210214 104120 opt
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Bones a tots,
Avui dia d'eleccions i abans de fer el meu dret a votar, he sortit amb la dona a fer una petita ruta per la meva comarca (que ja tenia ganes) i que he descobert grans paisatges amagats a carreteres gairebé desconegudes.
Segurament a molts llocs hauria parat per fer unes fotos dels ametllers en flor, de les oliveres o, dels camps verds que anuncien la primavera.
Però he decidit parar a la frontera entre les comarques del Priorat i Les Garrigues, on es veu en un costat la serra de Prades (avui tapat per núvols) i la meva comarca a l'altre costat, on al final es pot veure tot el pla de Lleida.
Lo important ha sigut que, per un temps he pogut sentir de nou l'asfalt i creuar-me amb grups de motos.
Gaudiu de la setmana i gaudiu de la comarca o municipis, no ens tornin a tancar de nou.

Gasss



Veure l'arxiu adjunt 2949
Veure l'arxiu adjunt 2950

Veure l'arxiu adjunt 2951
Molt bona escapada! I la foto que inclou les muntanyes de Prades i la plana de Lleida és impressionant!!
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Loxicdelamola

Loxicdelamola

Com es caminava?
28 Jun 2020
211
541
Premis
7
Lleida
Moto
Moto Guzz V85TT
Twitter
loxicdelamola
Hooola,
nosaltres vam fer una mica de terme el dissabte ( el divendres van caure unes gotes ) i vam fer un caminet i una zona ( última foto ) amb lo company @manel_pa que lo vaig liar ( mea culpa )
Vaaaa, ser diver i una mia cansadet :D
IMG 9958
IMG 9957
IMG 9956
IMG 9955
3103660b f483 476b 8926 9c44885c7593
78ca878e 93a9 4d4d acba 03b02a6de137

això tant xulo, un fanguer d un pam de put... mar,,,
 
edudzn

edudzn

Motoaddicte
Rider
3 Mar 2020
110
237
Premis
7
Barcelona
Moto
Triumph Street Triple R 2009
bé, després de molts mesos de conducció urbana degut a confinament municipal, l'altre dia vaig sortir de la ciutat! vaig haver de fer un encàrrec així que el viatge és justificat però vaig aprofitar de fer algunes corves. Poca cosa, a més feia fred i plovia, però tornar a sentir la força de l'aire (a la ciutat és impensable) va ser impagable. Ja us dic, fred, pluja i tampoc va ser la ruta desitjada, però vaig poder treure una mica la carbonilla

aquí us passo imatge de la ruta assenyalant el tram més interessant, i una foto que vaig fer en un semàfor ja de tornada (perdoneu la qualitat), ho trobava a faltar molt!!

salut!

Encrrec

WhatsApp Image 2021 02 17 at 144631
 
Última edició:
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Hooola,
nosaltres vam fer una mica de terme el dissabte ( el divendres van caure unes gotes ) i vam fer un caminet i una zona ( última foto ) amb lo company @manel_pa que lo vaig liar ( mea culpa )
Vaaaa, ser diver i una mia cansadet :D
Veure l'arxiu adjunt 2974Veure l'arxiu adjunt 2975Veure l'arxiu adjunt 2976Veure l'arxiu adjunt 2977Veure l'arxiu adjunt 2978Veure l'arxiu adjunt 2979
això tant xulo, un fanguer d un pam de put... mar,,,
Molt bona sortida! Els que teniu motos trail podeu gaudir el doble de la moto. Escolta, quan penses fotre tacos a la sinistra? ja portes força sortides amb els pneumàtics negats de fang ?

bé, després de molts mesos de conducció urbana degut a confinament municipal, l'altre dia vaig sortir de la ciutat! vaig haver de fer un encàrrec així que el viatge és justificat però vaig aprofitar de fer algunes corves. Poca cosa, a més feia fred i plovia, però tornar a sentir la força de l'aire (a la ciutat és impensable) va ser impagable. Ja us dic, fred, pluja i tampoc va ser la ruta desitjada, però vaig poder treure una mica la carbonilla

aquí us passo imatge de la ruta assenyalant el tram més interessant, i una foto que vaig fer en un semàfor ja de tornada (perdoneu la qualitat), ho trobava a faltar molt!!

salut!

Veure l'arxiu adjunt 2983
Veure l'arxiu adjunt 2982
Aquestes son les sortides que senten millor, les que et tornen a acostar al que ens mou a anar en moto. Al final, lo de rodar urbanament ho fem per fer alguna cosa amb les motos, però tots anhelem poder tornar moure'ns amb llibertat amb la moto. Felicitats per l'escapada!!
 
Loxicdelamola

Loxicdelamola

Com es caminava?
28 Jun 2020
211
541
Premis
7
Lleida
Moto
Moto Guzz V85TT
Twitter
loxicdelamola
Molt bona sortida! Els que teniu motos trail podeu gaudir el doble de la moto. Escolta, quan penses fotre tacos a la sinistra? ja portes força sortides amb els pneumàtics negats de fang ?


Aquestes son les sortides que senten millor, les que et tornen a acostar al que ens mou a anar en moto. Al final, lo de rodar urbanament ho fem per fer alguna cosa amb les motos, però tots anhelem poder tornar moure'ns amb llibertat amb la moto. Felicitats per l'escapada!!
? ? ? vaig somiar amb ells l altre dia?
Ja els hi queda poca vida, tenen 9552km i la de radere està una mica cascadeta.
Tinc que començar pensar que fico. Estic controlant @Arnaubarruera amb els MotoZ, @manel_pa Karoo 3 e @v.strom650_rider TKC80 com vam de desgat i sensacions.
Encara que sigui per ferli una foto; tinc ganes de veure Lasinistra amb tacos ?
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
? ? ? vaig somiar amb ells l altre dia?
Ja els hi queda poca vida, tenen 9552km i la de radere està una mica cascadeta.
Tinc que començar pensar que fico. Estic controlant @Arnaubarruera amb els MotoZ, @manel_pa Karoo 3 e @v.strom650_rider TKC80 com vam de desgat i sensacions.
Encara que sigui per ferli una foto; tinc ganes de veure Lasinistra amb tacos ?
Això t'anava a dir, amb els companys que tens pots valorar la mar de bé el que et convé més. Aviat toca canvi doncs (y)
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
? ? ? vaig somiar amb ells l altre dia?
Ja els hi queda poca vida, tenen 9552km i la de radere està una mica cascadeta.
Tinc que començar pensar que fico. Estic controlant @Arnaubarruera amb els MotoZ, @manel_pa Karoo 3 e @v.strom650_rider TKC80 com vam de desgat i sensacions.
Encara que sigui per ferli una foto; tinc ganes de veure Lasinistra amb tacos ?
ja sé que per fang no, però jo estic molt satisfet amb els Anakee Adventure amb 2500 km. Inclús em plantejo repetir. A tu què t'han semblat?
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
manumanu_adv

manumanu_adv

Rodant
4 Feb 2021
23
63
Premis
2
Lleida
Moto
1290 sadvR
Hooola,
nosaltres vam fer una mica de terme el dissabte ( el divendres van caure unes gotes ) i vam fer un caminet i una zona ( última foto ) amb lo company @manel_pa que lo vaig liar ( mea culpa )
Vaaaa, ser diver i una mia cansadet :D
Veure l'arxiu adjunt 2974Veure l'arxiu adjunt 2975Veure l'arxiu adjunt 2976Veure l'arxiu adjunt 2977Veure l'arxiu adjunt 2978Veure l'arxiu adjunt 2979
això tant xulo, un fanguer d un pam de put... mar,,,
Si arribo a vindre i m'he l'espinyo de nou... XD avere si seca tot ja!!
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Loxicdelamola

Loxicdelamola

Com es caminava?
28 Jun 2020
211
541
Premis
7
Lleida
Moto
Moto Guzz V85TT
Twitter
loxicdelamola
ja sé que per fang no, però jo estic molt satisfet amb els Anakee Adventure amb 2500 km. Inclús em plantejo repetir. A tu què t'han semblat?
Jo no vaig ficar les anakee. Al fer volta e prova no se, vaig pensar que no, que volia més carretera.
Porto el primer joc de Metzeler Tourance Next; per carretera ( que jo no se molt ) jo estic content. Si sol fes carretera tornaria ficar.
Per fer el que faig ( de tot una mica ) tindré que tirar cap algo de tac.
Com aquesta moto no es rabiossa, crec que no desgaste molt els neumàtics i poder ficaré un bon tac.
Ara als 10.000km tindré que fer alguna cosa.
 
Loxicdelamola

Loxicdelamola

Com es caminava?
28 Jun 2020
211
541
Premis
7
Lleida
Moto
Moto Guzz V85TT
Twitter
loxicdelamola
Hola,
Ahir Lasinistra, Motoguzzi V85TT i les seves companyes van sortir fer una volta. Us fico un video creuant lo famós riu Set ( al lloro amb el Set, afluent del Segre ). Amb uns quants milions d anys ha creat una conca fantàstica. Oliveres i natura conviuen armònicament. Aneu abans el reg no modifique per sempre.
Penjo link video i unes fotillos amb permís @Arnaubarruera @manel_pa @v.strom650_rider @manumanu_adv que també eren per allà.
Veure l'arxiu adjunt petites1dsc_0064.jpgVeure l'arxiu adjunt petites12dsc_0051.jpgVeure l'arxiu adjunt petites46dsc_0015.jpgVeure l'arxiu adjunt petites15dsc_0047.jpg


salutacions
 
Arnaubarruera

Arnaubarruera

Cul quadrat
1 Jun 2020
80
296
Premis
12
Hola,
Ahir Lasinistra, Motoguzzi V85TT i les seves companyes van sortir fer una volta. Us fico un video creuant lo famós riu Set ( al lloro amb el Set, afluent del Segre ). Amb uns quants milions d anys ha creat una conca fantàstica. Oliveres i natura conviuen armònicament. Aneu abans el reg no modifique per sempre.
Penjo link video i unes fotillos amb permís @Arnaubarruera @manel_pa @v.strom650_rider @manumanu_adv que també eren per allà.
Veure l'arxiu adjunt 3044Veure l'arxiu adjunt 3045Veure l'arxiu adjunt 3046Veure l'arxiu adjunt 3047


salutacions
toma ya la Sini quin estilazo!:love:
Aquest grupet no para de creixer!!!! i pensavem que per les terres de Ponent erem pocs :ROFLMAO: :ROFLMAO:
 

Adjunts

  • 20210221_091203.jpg
    20210221_091203.jpg
    3,6 MB · Visites: 53
manumanu_adv

manumanu_adv

Rodant
4 Feb 2021
23
63
Premis
2
Lleida
Moto
1290 sadvR
Hola,
Ahir Lasinistra, Motoguzzi V85TT i les seves companyes van sortir fer una volta. Us fico un video creuant lo famós riu Set ( al lloro amb el Set, afluent del Segre ). Amb uns quants milions d anys ha creat una conca fantàstica. Oliveres i natura conviuen armònicament. Aneu abans el reg no modifique per sempre.
Penjo link video i unes fotillos amb permís @Arnaubarruera @manel_pa @v.strom650_rider @manumanu_adv que també eren per allà.
Veure l'arxiu adjunt 3044Veure l'arxiu adjunt 3045Veure l'arxiu adjunt 3046Veure l'arxiu adjunt 3047


salutacions
Permís concedit!! Jejeje

El rato que vaig estar ho vaig passar molt be! Llastima de fuga d'aire...Avui he deixat la moto a que es mirin el fallo.... El pobre compresoret l'ha inflat sencera, estava a 0.
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
@Loxicdelamola brutal! Encara estic xocat del que em vas dir que vas canviar els pneumàtics de sèrie per un 100% carretera perquè pensaves no sortir de l asfalt...

@manumanu_adv esperem que no sigui pas la llanda...
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Jaumenovas Ruta en moto Ruta curta però intensa amb els 3 J’s. 27/02/24 Rutes en moto 0
Jaumenovas Ruta en moto Sortida amb els companys 11/10/2023 Rutes en moto 6
perlanegraviajes 2 anys amb els guants Mecànica de motos i recopilatoris 0
Roger Ruta en moto Adventure Experience 2023 els dies 20 i 21 de Maig Rutes en moto 2
Roger Formació Formació 3.0 els pròxims 8 i 9 d'octubre Formació motorista 0
Burkat450R Els Àngels Sortides anteriors 3
SmartMotoRiders Els SmartMotoRiders ens presentem! Presentacions 7
mami_en_moto Com dominar els exàmes pràctics del carnet A2? Un Cafè Ràpid 45
Roger Consells Debat sobre els tipus de motoristes (Comptes d'usuari al fòrum) Informació i suport 6
Roger Recopilatori Els serveis Imprescindibles del Motociclisme Català Espai de debat 25
Roger Informació Integració fòrum - Discord i associar els perfils Informació i suport 2
Roger Informació Viatge Centenari de Moto Guzzi: Nordkapp i els Estats Bàltics Rutes en moto 0
Xavi Canyo Mecànica Averies que no ho son i et pujen els colors Un Cafè Ràpid 7
Roger Ruta en moto 7 dies de lliure mobilitat. Els gaudiràs? Espai de debat 11
xaviubia Crònica Seguint els camins rurals pavimentats del Ripollès, Osona i Garrotxa Cròniques sobre motociclisme 13
Xavi Canyo Ompliu els dipòsits Un Cafè Ràpid 6
pepprats Quan van fabricar els meus pneumàtics? Pneumàtics 8
Roger Informació Què són els marcadors del fòrum? Informació i suport 0
C Els somnis estan per cumplir-los Presentacions 27
En Cesc Com renteu els guants? Espai de debat 18
C ANULADA PER RESTRICCIONS Ruta per el Maestrazgo sur, els dies 29 i 30 d'octubre Sortides anteriors 0
Edutarraco Fotos Ja els tinc aquí!!! Les nostres motos 3
Nikokaos Consells Equipació per a sortir a rodar els 365 dies Espai de debat 24
perlanegraviajes Van bé els impermeables per a moto? prova extrema Mecànica de motos i recopilatoris 3
Roger X-ADV Consells Els millors cursos de conducció de moto Espai de debat 10
edudzn Enquesta Article interessant "els cascs més bonics de la història" Espai de debat 1
Roger X-ADV Quins són els teus pròxims projectes per gaudir de la moto? Un Cafè Ràpid 3
Roger Notícia Un jove casi es degolla per portar els auriculars sota el casc Espai de debat 0
Roger Notícia 47 víctimes en accident de moto en els primers 45 dies de l'any Espai de debat 0
Qim44 Consells Si un policia t'atura amb la moto ... Quins són els teus drets i les teves obligacions? Consultes legals 6
Roger Notícia Els mossos multaran als motoristes que no els hi tornin la salutació Espai de debat 4
Xav2 Anàlisis-Comparativa Quins son els millors navegadors Android per la moto? Mecànica de motos i recopilatoris 27
Roger Anàlisis-Comparativa Els diferents tipus de cascs Espai de debat 1
Pep Aràgo Ruta en moto Aprofiteu a sortir aquesta tarda. Tancament perimetral municipis. Rutes en moto 4

Fils similars