• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Fotos Exprimint els municipis en moto

Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.656
Premis
5
Motoristes! Encara ens queda confinament municipal fins al 7 de febrer (de moment), i crec que sent com som motoristes d'arreu de Catalunya, pot ser interessant i xulo a la vegada el proposar-nos descobrir sobre rodes els nostres municipis respectius.

Com podem fer-ho? A través d'imatges i / o vídeos de les nostres motos en punts emblemàtics dels nostres municipis, ja no només en monuments i /o llocs històrics, que també, sinó també en indrets de la nostra localitat que tinguin un sentit per nosaltres o per la gent que hi viu, com una plaça, un camí, unes pistes, un racó apartat... D'aquesta manera seguirem descobrint el nostre territori a través de llocs que, de ben segur, ens agradarà visitar pel nostre compte un cop "obrin fronteres".

També s'accepten vídeos i /o imatges de les vostres sortides, els que tingueu espais que us permetin rodar amb certa llibertat.

A cada foto o vídeo que publiqueu és interessant que indiqueu el municipi en que s'ha fet, i els detalls sobre el lloc en que s'ha realitzat.

Els participants d'aquesta activitat podran sol·licitar el premi virtual "Descobrint Catalunya en moto des d'un confinament".

Screenshot 20210126 214654 Chrome


Per cert! Podeu indicar llocs propers d'interès on menjar algo, o que valguin la pena de visitar aprofitant la parada.

Gas!
 
Última edició:
La Ginger

La Ginger

Rodant
14 Nov 2020
33
150
Premis
4
Alt Empordà
Moto
Macbor Lord Martin 125
Vaaaa! Us passo una foto de la meva sortida solitaria dissabte passat. A Roses. Vaig fer carretera dels aiguamolls fins als limits del poble (no hi han fotos) i després vaig pujar la carretera de Cadaqués fins als límits també (o bé potser me'ls vaig saltar una mica ?)... Crec que un dels puntals d'aquesta zona és que agafis la carretera que agafis, les vistes son espectaculars! (al la foto no s'aprecia pero s'hi veu el mar). Si algú mai veniu per aquí, estaré encantada d'ensenyar vos aquests llocs tan macos!
Foto: Roses, carretera de Cadaqués.
 

Adjunts

  • cameringo_20210123_151301.jpg
    cameringo_20210123_151301.jpg
    792,7 KB · Visites: 170
Última edició:
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.656
Premis
5
Vaaaa! Us passo una foto de la meva sortida solitaria dissabte passat. A Roses. Vaig fer carretera dels aiguamolls fins als limits del poble (no hi han fotos) i després vaig pujar la carretera de Cadaqués fins als límits també (o bé potser me'ls vaig saltar una mica ?)... Crec que un dels puntals d'aquesta zona és que agafis la carretera que agafis, les vistes son espectaculars! (al la foto no s'aprecia pero s'hi veu el mar). Si algú mai veniu per aquí, estaré encantada d'ensenyar vos aquests llocs tan macos!
Foto: Roses, carretera de Cadaqués.
Gràcies per la inauguració de l'activitat @La Ginger !! Ja pots sol·licitar el premi des de la pestanyeta de premis ?

Ah! Es pot participar més d'una vegada ensenyant llocs diferents del municipi?
 
edudzn

edudzn

Motoaddicte
Rider
3 Mar 2020
110
237
Premis
7
Barcelona
Moto
Triumph Street Triple R 2009
a veure a quin punt de Barcelona puc fer alguna foto hahaha, molt bona idea, sempre els nous premis són benvinguts!

l'altre dia vaig buscar foto de jo al santuari de montferri que també hi ha un premi i tinc fotos però no amb la moto hehe, quin remei... hi hauré de tornar per fer-ne més
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.656
Premis
5
a veure a quin punt de Barcelona puc fer alguna foto hahaha, molt bona idea, sempre els nous premis són benvinguts!

l'altre dia vaig buscar foto de jo al santuari de montferri que també hi ha un premi i tinc fotos però no amb la moto hehe, quin remei... hi hauré de tornar per fer-ne més
Els premis sempre són un bon motiu per agafar la moto hehehe. Ja t'he aprovat el de Moto-Vinyaire! ?
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
459
1.515
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
Ja ho tenia pensat, avui amb el bon temps que fa, al menys a Terrassa, he decidit fer un bon tomb pels extreradis de la ciutat, fer algunes fotos i compartirles en aquest fantàstic grup.
La primera és al dalt de tot de l’avinguda del Vallès, on es veu clarament la silueta del Macís de Sant Llorenç del Munt.
C378616B AE33 4581 A4F1 0A82E562CD1B

La següent es a la rotonda de la carretera de Rellinars sota el tram inacabat de l’Autovia B40, on hi ha un tram curt que pots anar a 120km/h.
D3EB9A3A B5CE 4E2C BCF8 D005E92D083C

Tot plegat he fet 38km, si voleu veura la ruta seguiu l’enllaç:
https://m.calimoto.com/t/4oAUiGLAw6

Salut a tothom!!! ?
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Motoristes! Encara ens queda confinament municipal fins al 7 de febrer (de moment), i crec que sent com som motoristes d'arreu de Catalunya, pot ser interessant i xulo a la vegada el proposar-nos descobrir sobre rodes els nostres municipis respectius.

Com podem fer-ho? A través d'imatges i / o vídeos de les nostres motos en punts emblemàtics dels nostres municipis, ja no només en monuments i /o llocs històrics, que també, sinó també en indrets de la nostra localitat que tinguin un sentit per nosaltres o per la gent que hi viu, com una plaça, un camí, unes pistes, un racó apartat... D'aquesta manera seguirem descobrint el nostre territori a través de llocs que, de ben segur, ens agradarà visitar pel nostre compte un cop "obrin fronteres".

També s'accepten vídeos i /o imatges de les vostres sortides, els que tingueu espais que us permetin rodar amb certa llibertat.

A cada foto o vídeo que publiqueu és interessant que indiqueu el municipi en que s'ha fet, i els detalls sobre el lloc en que s'ha realitzat.

Els participants d'aquesta activitat podran sol·licitar el premi virtual "Descobrint Catalunya en moto des d'un confinament".

Veure l'arxiu adjunt 2767

Per cert! Podeu indicar llocs propers d'interès on menjar algo, o que valguin la pena de visitar aprofitant la parada.

Gas!
Podríes haver començat el concurs el cap de setmana passat... :mad::cry::LOL::ROFLMAO:
 
Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
459
1.515
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
Podríes haver començat el concurs el cap de setmana passat... :mad::cry::LOL::ROFLMAO:
Ara feia dies que no agafava la Beverly, entre el confinament i el fred, sobretot, no venia massa degust, pero avui un dia espectacular, llàstima que Terrassa no sigui més gran, per fer la ruta més llarga.
Salut..!!! ???
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.656
Premis
5
Ja ho tenia pensat, avui amb el bon temps que fa, al menys a Terrassa, he decidit fer un bon tomb pels extreradis de la ciutat, fer algunes fotos i compartirles en aquest fantàstic grup.
La primera és al dalt de tot de l’avinguda del Vallès, on es veu clarament la silueta del Macís de Sant Llorenç del Munt.
Veure l'arxiu adjunt 2774
La següent es a la rotonda de la carretera de Rellinars sota el tram inacabat de l’Autovia B40, on hi ha un tram curt que pots anar a 120km/h.
Veure l'arxiu adjunt 2775
Tot plegat he fet 38km, si voleu veura la ruta seguiu l’enllaç:
https://m.calimoto.com/t/4oAUiGLAw6

Salut a tothom!!! ?
AVeure l'arxiu adjunt 2780Veure l'arxiu adjunt 2781

Avui m'he animat i he sortit a fer una petita sortida off pels voltants de Sabadell.
Salutacions desde calella de la costa, Gass i bona ruta!!(y)?️❤️
Moltes gràcies per participar!!! Ja teniu el premi al vostre perfil ✌️?

Podríes haver començat el concurs el cap de setmana passat... :mad::cry::LOL::ROFLMAO:
Tota la raó, però se'm va acudir ahir al vespre ??
 
Marta

Marta

Motoaddicte
17 Abr 2020
142
451
Premis
12
Jo també he sortit!!!!???Gran ruta, per gran municipi (ep! el meu municipi té dos `pobles!!?... entre els dos no arriben a 150 habitants!?) Però què carai, les ganes no hi falten!! He anat a un poble (Malanyeu), he tornat al meu(La Nou de Berguedà), he fet algunes fotos que mai se m'haurien ocorregut, i au, a compartir-ho amb valtros. Si mai volteu per aquesta zona (Alt Berguedà) tenim un parell de restaurants que segur no us decepcionaran, i també algun allotjament rural. Per més informació, ja sabeu!
P1080150
P1080156
P1080161
P1080165
P1080169
 
Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
459
1.515
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
Jo també he sortit!!!!???Gran ruta, per gran municipi (ep! el meu municipi té dos `pobles!!?... entre els dos no arriben a 150 habitants!?) Però què carai, les ganes no hi falten!! He anat a un poble (Malanyeu), he tornat al meu(La Nou de Berguedà), he fet algunes fotos que mai se m'haurien ocorregut, i au, a compartir-ho amb valtros. Si mai volteu per aquesta zona (Alt Berguedà) tenim un parell de restaurants que segur no us decepcionaran, i també algun allotjament rural. Per més informació, ja sabeu!
Veure l'arxiu adjunt 2788Veure l'arxiu adjunt 2789Veure l'arxiu adjunt 2790Veure l'arxiu adjunt 2791Veure l'arxiu adjunt 2792

Molt xula la zona Marta!!! ✌️
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.656
Premis
5
Jo també he sortit!!!!???Gran ruta, per gran municipi (ep! el meu municipi té dos `pobles!!?... entre els dos no arriben a 150 habitants!?) Però què carai, les ganes no hi falten!! He anat a un poble (Malanyeu), he tornat al meu(La Nou de Berguedà), he fet algunes fotos que mai se m'haurien ocorregut, i au, a compartir-ho amb valtros. Si mai volteu per aquesta zona (Alt Berguedà) tenim un parell de restaurants que segur no us decepcionaran, i també algun allotjament rural. Per més informació, ja sabeu!
Veure l'arxiu adjunt 2788Veure l'arxiu adjunt 2789Veure l'arxiu adjunt 2790Veure l'arxiu adjunt 2791Veure l'arxiu adjunt 2792
La foto de la maleta amb l'enganxina del fòrum mereix un reconeixement a banda!!! Ja tens el premi al perfil.

Moltes gràcies per participar! ✊
 
edudzn

edudzn

Motoaddicte
Rider
3 Mar 2020
110
237
Premis
7
Barcelona
Moto
Triumph Street Triple R 2009
Jo també he sortit!!!!???Gran ruta, per gran municipi (ep! el meu municipi té dos `pobles!!?... entre els dos no arriben a 150 habitants!?) Però què carai, les ganes no hi falten!! He anat a un poble (Malanyeu), he tornat al meu(La Nou de Berguedà), he fet algunes fotos que mai se m'haurien ocorregut, i au, a compartir-ho amb valtros. Si mai volteu per aquesta zona (Alt Berguedà) tenim un parell de restaurants que segur no us decepcionaran, i també algun allotjament rural. Per més informació, ja sabeu!
Veure l'arxiu adjunt 2788Veure l'arxiu adjunt 2789Veure l'arxiu adjunt 2790Veure l'arxiu adjunt 2791Veure l'arxiu adjunt 2792
que xula la primera foto amb el pedraforca al fons!! i enveja sana als que teniu més natura que a la ciutat... sí, tenim Collserola... però no es pot comparar amb La Mola, Pedraforca...

recordo sortir un dia de ruta i fer Solsona - Gósol - Saldes - Berga - Ripoll, passant pel Pedraforca... quins dies aquells :cry:

@Roger quin tipus de foto val per rebre el premi? ruta urbana és vàlida? hahaha
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.656
Premis
5
Aqui va una del meu poble, salut..,✌️Veure l'arxiu adjunt 2797
Molt bona! I es veu a la careta l'enganxina amb el logo del fòrum! ???
Sortideta d'avui fins limit amb Cerdanyola al Forat del Vent
A la DGT, informar-la per el seu estudi que he sentit, Flaw, Flew, Fliw, Flow i Fluw ??
????
Ja tens el premi al teu perfil ✌️
que xula la primera foto amb el pedraforca al fons!! i enveja sana als que teniu més natura que a la ciutat... sí, tenim Collserola... però no es pot comparar amb La Mola, Pedraforca...

recordo sortir un dia de ruta i fer Solsona - Gósol - Saldes - Berga - Ripoll, passant pel Pedraforca... quins dies aquells :cry:

@Roger quin tipus de foto val per rebre el premi? ruta urbana és vàlida? hahaha
Bones! Home i tant, només faltaria. Mentre el lloc tingui cert interès, sentit o significat, bé per tu o bé per la població, és vàlida ?

Pensa que no és un fil per ensenyar les motos simplement, sinó per donar a conèixer o simplement ensenyar diferents racons dels respectius municipis
 
  • Like
Reaccions: edudzn i Pep Aràgo
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Jaumenovas Ruta en moto Ruta curta però intensa amb els 3 J’s. 27/02/24 Rutes en moto 0
Jaumenovas Ruta en moto Sortida amb els companys 11/10/2023 Rutes en moto 6
perlanegraviajes 2 anys amb els guants Mecànica de motos i recopilatoris 0
Roger Ruta en moto Adventure Experience 2023 els dies 20 i 21 de Maig Rutes en moto 2
Roger Formació Formació 3.0 els pròxims 8 i 9 d'octubre Formació motorista 0
Burkat450R Els Àngels Sortides anteriors 3
SmartMotoRiders Els SmartMotoRiders ens presentem! Presentacions 7
mami_en_moto Com dominar els exàmes pràctics del carnet A2? Un Cafè Ràpid 45
Roger Consells Debat sobre els tipus de motoristes (Comptes d'usuari al fòrum) Informació i suport 6
Roger Recopilatori Els serveis Imprescindibles del Motociclisme Català Espai de debat 25
Roger Informació Integració fòrum - Discord i associar els perfils Informació i suport 2
Roger Informació Viatge Centenari de Moto Guzzi: Nordkapp i els Estats Bàltics Rutes en moto 0
Xavi Canyo Mecànica Averies que no ho son i et pujen els colors Un Cafè Ràpid 7
Roger Ruta en moto 7 dies de lliure mobilitat. Els gaudiràs? Espai de debat 11
xaviubia Crònica Seguint els camins rurals pavimentats del Ripollès, Osona i Garrotxa Cròniques sobre motociclisme 13
Xavi Canyo Ompliu els dipòsits Un Cafè Ràpid 6
pepprats Quan van fabricar els meus pneumàtics? Pneumàtics 8
Roger Informació Què són els marcadors del fòrum? Informació i suport 0
C Els somnis estan per cumplir-los Presentacions 27
En Cesc Com renteu els guants? Espai de debat 18
C ANULADA PER RESTRICCIONS Ruta per el Maestrazgo sur, els dies 29 i 30 d'octubre Sortides anteriors 0
Edutarraco Fotos Ja els tinc aquí!!! Les nostres motos 3
Nikokaos Consells Equipació per a sortir a rodar els 365 dies Espai de debat 24
perlanegraviajes Van bé els impermeables per a moto? prova extrema Mecànica de motos i recopilatoris 3
Roger X-ADV Consells Els millors cursos de conducció de moto Espai de debat 10
edudzn Enquesta Article interessant "els cascs més bonics de la història" Espai de debat 1
Roger X-ADV Quins són els teus pròxims projectes per gaudir de la moto? Un Cafè Ràpid 3
Roger Notícia Un jove casi es degolla per portar els auriculars sota el casc Espai de debat 0
Roger Notícia 47 víctimes en accident de moto en els primers 45 dies de l'any Espai de debat 0
Qim44 Consells Si un policia t'atura amb la moto ... Quins són els teus drets i les teves obligacions? Consultes legals 6
Roger Notícia Els mossos multaran als motoristes que no els hi tornin la salutació Espai de debat 4
Xav2 Anàlisis-Comparativa Quins son els millors navegadors Android per la moto? Mecànica de motos i recopilatoris 27
Roger Anàlisis-Comparativa Els diferents tipus de cascs Espai de debat 1
Pep Aràgo Ruta en moto Aprofiteu a sortir aquesta tarda. Tancament perimetral municipis. Rutes en moto 4

Fils similars