• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Venc F800 GS (Venuda)

Myke's

Myke's

Rodant
20 Feb 2020
56
114
Premis
3
Bona tarda, he estat una mica desconnectat aquest dies, les circumstàncies ho demanaven.
No, entraré en detalls, pero he de vendre la moto. :cry:
així que aquí estic per si hi ha algú interessat.

BMW F800 GS - 12/06/2018
15.809 Km
Pneumàtics ContiTrail Atack3 amb 6mil km.
Ordinador d’abord
Punys calefactables
Amortidor electronic ESA: Sport, Normal i Confort.
4 modes de conducció, RAIN, ROAD, ENDURO i ENDURO PRO
Intermitents LED
Caballet central
Seient confort BMW
Guarda manetes originals BMW
Cupula curta Original BMW
Porta maletes laterals BMW

La moto esta molt ben cuidada, sempre dorm al garatge, mai ha tingut cap caiguda greu i no ha tocat “marró”. Revisions fetes sempre a Concesionari BMW oficial, llibre de revisions segellat. Al Juliol li tocaria revisió dels 20mil km, per data, però no em puc fer càrrec.
7800€, podem negociar, si n'hi ha algun interessat que enviï un privat.
Us deixo fotos.

Gràcies, Salut i GasS!

IMG 20200623 131158 01
IMG 20200623 131256
IMG 20200623 131145 01
IMG 20200623 131305
IMG 20200623 131320
InkedIMG 20200623 131228 LI
 
Última edició:
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Bona tarda, he estat una mica desconnectat aquest dies, les circumstàncies ho demanaven.
No, entraré en detalls, pero he de vendre la moto. :cry:
així que aquí estic per si hi ha algú interessat.

BMW F800 GS - 12/06/2018
15.809 Km
Pneumàtics ContiTrail Atack3 amb 6mil km.
Ordinador d’abord
Punys calefactables
Amortidor electronic ESA: Sport, Normal i Confort.
4 modes de conducció, RAIN, ROAD, ENDURO i ENDURO PRO
Intermitents LED
Caballet central
Seient confort BMW
Guarda manetes originals BMW
Cupula curta Original BMW
Porta maletes laterals BMW

La moto esta molt ben cuidada, sempre dorm al garatge, mai ha tingut cap caiguda greu i no ha tocat “marró”. Revisions fetes sempre a Concesionari BMW oficial, llibre de revisions segellat. Al Juliol li tocaria revisió dels 20mil km, per data, però no em puc fer càrrec.
7800€, podem negociar, si n'hi ha algun interessat que enviï un privat.
Us deixo fotos.

Gràcies, Salut i GasS!

Veure l'arxiu adjunt 912Veure l'arxiu adjunt 913Veure l'arxiu adjunt 914Veure l'arxiu adjunt 915
index.php
index.php
Veure l'arxiu adjunt 918
Vaja Myke's quin pal. Però et diré algo. Aquí al fòrum he vist ja més de 3 i de 4 persones que per raons molt diverses s'han hagut de desfer de la moto, i temps després, siguin mesos o anys, n'han tornat a tenir. Així que no dubtis que tornarà a arribar el dia en que, si encara ho vols, tornaràs a tenir moto.

Ànims i molta sort amb la venda (y)
 
Myke's

Myke's

Rodant
20 Feb 2020
56
114
Premis
3
Vaja Myke's quin pal. Però et diré algo. Aquí al fòrum he vist ja més de 3 i de 4 persones que per raons molt diverses s'han hagut de desfer de la moto, i temps després, siguin mesos o anys, n'han tornat a tenir. Així que no dubtis que tornarà a arribar el dia en que, si encara ho vols, tornaràs a tenir moto.

Ànims i molta sort amb la venda (y)
I tant, són etapes! És un pal i et fa cosa...
Però arribarà una altre, segur! I sereu els primers en sapiguer-ho. Potser mesos, potser algun any... Però amb calma, son coses materials i aquestes coses van i vénen.
Salut i Gass! ✌
 
GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
587
1.107
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
Bona tarda, he estat una mica desconnectat aquest dies, les circumstàncies ho demanaven.
No, entraré en detalls, pero he de vendre la moto. :cry:
així que aquí estic per si hi ha algú interessat.

BMW F800 GS - 12/06/2018
15.809 Km
Pneumàtics ContiTrail Atack3 amb 6mil km.
Ordinador d’abord
Punys calefactables
Amortidor electronic ESA: Sport, Normal i Confort.
4 modes de conducció, RAIN, ROAD, ENDURO i ENDURO PRO
Intermitents LED
Caballet central
Seient confort BMW
Guarda manetes originals BMW
Cupula curta Original BMW
Porta maletes laterals BMW

La moto esta molt ben cuidada, sempre dorm al garatge, mai ha tingut cap caiguda greu i no ha tocat “marró”. Revisions fetes sempre a Concesionari BMW oficial, llibre de revisions segellat. Al Juliol li tocaria revisió dels 20mil km, per data, però no em puc fer càrrec.
7800€, podem negociar, si n'hi ha algun interessat que enviï un privat.
Us deixo fotos.

Gràcies, Salut i GasS!

Veure l'arxiu adjunt 912Veure l'arxiu adjunt 913Veure l'arxiu adjunt 914Veure l'arxiu adjunt 915
index.php
index.php
Veure l'arxiu adjunt 918
Quina llàstima, aquesta era la que jo buscava, la 800 i no la que tinc la 700, ia sobre equipada, la veig abans d'haver comprat la que tinc i me la quedo amb els ulls tancats, però bé, amb la què tinc, vaig molt bé. Que també tinguis molta sort.
 
  • Like
Reaccions: Myke's
Gas a fons

Gas a fons

Rodant
24 Mai 2020
36
68
Premis
3
Vilafranca del Penedes
Bona tarda, he estat una mica desconnectat aquest dies, les circumstàncies ho demanaven.
No, entraré en detalls, pero he de vendre la moto. :cry:
així que aquí estic per si hi ha algú interessat.

BMW F800 GS - 12/06/2018
15.809 Km
Pneumàtics ContiTrail Atack3 amb 6mil km.
Ordinador d’abord
Punys calefactables
Amortidor electronic ESA: Sport, Normal i Confort.
4 modes de conducció, RAIN, ROAD, ENDURO i ENDURO PRO
Intermitents LED
Caballet central
Seient confort BMW
Guarda manetes originals BMW
Cupula curta Original BMW
Porta maletes laterals BMW

La moto esta molt ben cuidada, sempre dorm al garatge, mai ha tingut cap caiguda greu i no ha tocat “marró”. Revisions fetes sempre a Concesionari BMW oficial, llibre de revisions segellat. Al Juliol li tocaria revisió dels 20mil km, per data, però no em puc fer càrrec.
7800€, podem negociar, si n'hi ha algun interessat que enviï un privat.
Us deixo fotos.

Gràcies, Salut i GasS!

Veure l'arxiu adjunt 912Veure l'arxiu adjunt 913Veure l'arxiu adjunt 914Veure l'arxiu adjunt 915
index.php
index.php
Veure l'arxiu adjunt 918
Molts anims company...mes aviat que tard et veurem amb una nova montura

Gas!!!
 
  • Like
Reaccions: Myke's
Myke's

Myke's

Rodant
20 Feb 2020
56
114
Premis
3
Bona tarda, he estat una mica desconnectat aquest dies, les circumstàncies ho demanaven.
No, entraré en detalls, pero he de vendre la moto. :cry:
així que aquí estic per si hi ha algú interessat.

BMW F800 GS - 12/06/2018
15.809 Km
Pneumàtics ContiTrail Atack3 amb 6mil km.
Ordinador d’abord
Punys calefactables
Amortidor electronic ESA: Sport, Normal i Confort.
4 modes de conducció, RAIN, ROAD, ENDURO i ENDURO PRO
Intermitents LED
Caballet central
Seient confort BMW
Guarda manetes originals BMW
Cupula curta Original BMW
Porta maletes laterals BMW

La moto esta molt ben cuidada, sempre dorm al garatge, mai ha tingut cap caiguda greu i no ha tocat “marró”. Revisions fetes sempre a Concesionari BMW oficial, llibre de revisions segellat. Al Juliol li tocaria revisió dels 20mil km, per data, però no em puc fer càrrec.
7800€, podem negociar, si n'hi ha algun interessat que enviï un privat.
Us deixo fotos.

Gràcies, Salut i GasS!

Veure l'arxiu adjunt 912Veure l'arxiu adjunt 914Veure l'arxiu adjunt 959Veure l'arxiu adjunt 960Veure l'arxiu adjunt 961Veure l'arxiu adjunt 962

Salutacions, la moto ja està venuda. Estem concretan per gestionar-ho tot.
Em consta que va partir d'aquí, algun membre del fòrum va donar l'avís a un amic seu i ell es va posar en contacte amb mi a través de la plataforma wallapop.
No se qui a sigut, pero gracies. Gracies tambe al Roger per la difusió a Instagram, bueno, no se si portes també les xarxes.
Gràcies igualment a tots els que m'heu donat ànims, i poca cosa més, només volia dir vos això i que ens anirem veient per aquí, segurament amb menys regularitat perque vaig una mica atabalat ara, però i seré per qui donant la tabarra. :ROFLMAO:

Salut i Gass!✌
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.659
Premis
5
Salutacions, la moto ja està venuda. Estem concretan per gestionar-ho tot.
Em consta que va partir d'aquí, algun membre del fòrum va donar l'avís a un amic seu i ell es va posar en contacte amb mi a través de la plataforma wallapop.
No se qui a sigut, pero gracies. Gracies tambe al Roger per la difusió a Instagram, bueno, no se si portes també les xarxes.
Gràcies igualment a tots els que m'heu donat ànims, i poca cosa més, només volia dir vos això i que ens anirem veient per aquí, segurament amb menys regularitat perque vaig una mica atabalat ara, però i seré per qui donant la tabarra. :ROFLMAO:

Salut i Gass!✌
A disposar compi. La raó autèntica de tot això és unir-vos per ajudar-vos a gaudir d'aquesta passió i posar-vos les coses una mica més fàcils en tot el que sigui possible.

Me'n alegro moltíssim de que t'hagi estat útil. Això segueix sent casa teva amb o sense moto, i esperem i tant que si seguir-te llegint ✌
 
Fils similars

Fils similars