• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Feliç Sant Jordi | Llibres sobre motos i motoristes

mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
579
1.570
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
Bona diada de Sant Jordi!!! :)

Us volia preguntar si teniu alguns llibres sobre motos o sobre motoristes que voldrien compartir amb tots nosaltres.

Ara al cap m'ha vingut aquest llibre que fa poc temps ha sortit
Manual de supervivencia en moto

Però pot ser que hi ha llibres que avui, dia de Sant Jordi, estarien bé coneixer

Algú s'anima a compartir els seus llibres favoits sobre motociclisme?
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.655
Premis
5
Bona diada de Sant Jordi!!! :)

Us volia preguntar si teniu alguns llibres sobre motos o sobre motoristes que voldrien compartir amb tots nosaltres.

Ara al cap m'ha vingut aquest llibre que fa poc temps ha sortit
Manual de supervivencia en moto

Però pot ser que hi ha llibres que avui, dia de Sant Jordi, estarien bé coneixer

Algú s'anima a compartir els seus llibres favoits sobre motociclisme?
Bon dia i bona diada!!! Doncs mira, ahir els de Flis Flas a Instagram vam compartir un recopilatori força complert. L'enllaço:

 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Jo guardo aquest amb molt carinyo, 48 anys té.
Va ser el primer que hem van regalar als 7 anyets ?
20220423 140330
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
mami_en_moto Vídeos Feliç Dia de la Mare ... Motorista jejeje MotoVlogs propis 4
Pantum Nou de Sant Boi Presentacions 9
Jaumenovas Ruta en moto Sortida a La Llosa del Cavall i Sant Llorenç de Morunys. Cròniques sobre motociclisme 0
Jaumenovas Ruta en moto Rutilla a Sant Feliu Sasserra 17-10-2022 Sortides anteriors 4
Jaumenovas Ruta en moto Sortida al Pantà de Sant Ponç 12/09/2022 Sortides anteriors 11
Jaumenovas Ruta en moto Avui divendres Sant jo també he sortit Rutes en moto 8
Roger Formació Formació 3.0 el 19 de juny a Monistrol de Calders i diumenge 20 a Ca la iaia (Sant Salvador de Guardiola) Formació motorista 1
Pep Aràgo Off Topic Molt bon Sant Jordi per tothom...!!!! Un Cafè Ràpid 9
mr_pointer Informació Motovolta 2021 - Girona / Sant Hilari Sacalm Motovolta 47
soy_ohki Crònica El gos motorista Ohki va fer la ruta Terrassa – Besalú – Sant Llorenç de Morunys – Santuari de Lord – Llosa del Cavall – Terrassa Cròniques sobre motociclisme 3
soy_ohki Ruta Terrassa - Besalú - Sant Llorenç de Morunys - Terrassa Sortides anteriors 11
mami_en_moto Vídeos Capítol 3 | Regal de Sant Va-lentí | Mami en Moto MotoVlogs propis 12
cargols2rodes Ruta en moto Sortida Baronia de Sant Oïsme Rutes en moto 4
Nikokaos Sortideta a Sant Miquel del Fai des de Girona Sortides anteriors 4
J Em presento Sant Boi Presentacions 3
Loxicdelamola Crònica Ruta Pirinenca Sant Joan d Isil Cròniques sobre motociclisme 4
Loxicdelamola Ruta en moto Ruta express Lleida fins Sant Quili ( Franja ponent. Osca ) Rutes en moto 2
Edutarraco Fotos Sant Cristòfol 2020 Les nostres motos 2
Nikokaos Ruta en moto SORTIDA BANYOLES - SANT CARLES DE LA RÀPITA - GARÓS - BANYOLES (22 a 24 de JUNY 2020) Rutes en moto 22
perlanegraviajes Escapada al Grand Sant Bernard MotoVlogs propis 0
Roger Troben el cos sense vida del motorista desaparegut a Sant Sadurní d’Anoia Espai de debat 0
Jortx678 Em presento Jordi de Cerdanyola, estrenant Africa! Presentacions 21
Jordi delta Em presento Jordi d'Amposta Presentacions 19
JBC Jordi, de Barcelona (F850GS Adv) Presentacions 20
Santpolenc Jordi Presentacions 9
Roger Ruta en moto El Jordi i l'Olga, una parella catalana amb passió per viatjar Rutes en moto 0

Fils similars